okeyten Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No właśnie. Kwestia kosztów regulacji oraz przebiegu, kiedy operacja powinna być wykonana była poruszana w wielu różnych wątkach. Co do przebiegu padały bardzo rozbieżne informacje, a kosztów konkretnych nikt nie podał. W szukajce wpiszcie "koszt szklanek" i są wyniki , choćby TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No właśnie. Kwestia kosztów regulacji oraz przebiegu, kiedy operacja powinna być wykonana była poruszana w wielu różnych wątkach. Co do przebiegu padały bardzo rozbieżne informacje, a kosztów konkretnych nikt nie podał. W szukajce wpiszcie "koszt szklanek" i są wyniki , choćby TUTAJ tylko że nie zawsze trzeba szklanki wymieniać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 basstream H6 z gazem da się zrobić, któryś z forumowiczów miał / ma H6 z instalacją i wszystko dało się wysterować i działało i było ok. Pisz do Jako, on Ci powie dokładnie co i jak (zresztą skoro do V6 można to dlaczego nie do H6?). Fakt, zawory trzeba regulować częściej (średnio wychodzi mniej więcej co ok. 30tys.) co podnosi koszty serwisowania, a i sama instalacja będzie droższa. Wszystko zależy od rocznych przebiegów, ktoś robi 30tys. w 3 lata, ktoś inny w pół roku... ale za to zaoszczędzisz na rozrządzie... :wink: O spec b w tych pieniądzach, o których piszesz raczej możesz zapomnieć , ale pogadaj z Jurasem_K, on właśnie był kupił GT z 2.5T (250 kucy z MT), przypuszczam, że wrażenia jeszcze lepsze niż w spec b :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No właśnie. Kwestia kosztów regulacji oraz przebiegu, kiedy operacja powinna być wykonana była poruszana w wielu różnych wątkach. Co do przebiegu padały bardzo rozbieżne informacje, a kosztów konkretnych nikt nie podał. W szukajce wpiszcie "koszt szklanek" i są wyniki , choćby TUTAJ tylko że nie zawsze trzeba szklanki wymieniać... Regulowac zaworow zawsze tez nie trzeba :wink:, natomiast co do hydrauliki to ok, niby nie trzeba regulwoac zaworow tyle, ze czasem trzeba wymieniac m.in szklanki a koszt jest znacznie wiekszy niz prosta regulacja zaworow. Dodatkowo przyspieszac wymiane moze jakze popularny u na sLPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 U mnie 80 tys km na gazie przeszło bezproblemowo (mówię o popychaczach hydraulicznych), a potem i tak zmieniłem na turbo - tutaj jednak ze względu na regulację zaworów i inne niedogodności (zajęty bagażnik, częstsze tankowanie) na LPG się nie zdecydowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 dla mnie różnica w kosztach tankowania benzyny a gazu jest przeznaczona na ewentualne naprawy i serwis auta W sumie dość osobliwe podejście. Czyli po prostu lubisz gaz, częste tankowanie i mniejszy bagażnik, bo już wiesz, że na oszczędności nie ma co liczyć ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 ...i jeszcze zapach jajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Nie przesadzajcie, dobrze wyregulowanej instalacji nie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 aflinta, spoko, taki żarcik stereotypowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 ...i jeszcze zapach jajka to chyba z instalacją FART Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 HEhehe widzę, że temat gazu zawsze rozgrzewa atmosfrę Nic się chłopaku nie przejmuj tylko zakładaj!! Jak ja zapytałem na forum 7 lat temu co Forumowicze sądzą o zakładaniu LPG do Legaca Antyka Turbo to dyskusja nie miała końca.... Przejechałem z 6 tal ok 130tys km i od GAZU pękła mi przednia szyba i opony mi sie strasznie poździerały 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 A ja przytoczę odpowiedź jako na temat tego pomysłu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 8#p1189988 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
negate Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam, podepnę się pod temat. Nowy rok się zbliża, okazja żeby wymienić staruszka na coś mniej leciwego. Moją uwagę przykuł właśnie Legacy 3.0R H6 albo 2.5GT. Roczniki od 2005 w górę. chętnie a/t, mieszanie wajchą już mi się znudziło. na mojego czuja silnik wolnossący to bardziej oszczędna i mniej ryzykowna sprawa niż turbo. kwestia osiągów jest wtórna, 3.0R sądzę że też daje się pobawić. niestety nigdzie nie mogłem doszukać się jakiegoś sensownego porównania obu silników, głównie jeśli chodzi o osiągi i awaryjność, apetyt na paliwo, pracę skrzynia automatycznej, etc. montaż krematorium wykluczony, więc łatwość/trudność zagazowania nie ma dla mnie znaczenia. męczy mnie jeszcze audi a6 C6 v6 benzyniak. to tak, żebyście mieli porównanie. każda opinia mile widziana. dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 H6 3,0R to jednak potencjalnie mniej awaryjny motor niż 2,5 Turbo. Jednak nie można demonizować awaryjności tego drugiego. Jedno jest pewne, jeśli nie będzie gazu i nie będzie podnoszenia mocy w 2,5 to jedyną różnicą będzie konieczność wymiany rozrządu w 2,5. W obu silnikach pomiędzy 200 a 250 tys przebiegu mogą się kwalifikować do wymiany uszczelki pod głowicami - oczywiście robię założenie, że motor nigdy nie był przegrzany (np. awaria wentylatorów itp) i jeżdżony normalnie po ulicy, bez upalania. Wtedy to H6 kosztuje więcej. Przymierzam się od dawna do takiego auta i ciągle coś... ale ostatecznie nie zdecydowałem się który motor wybiorę. Narazie Legac Turbo spełnia rolę auta rodzinnego , ale mam też inne zabawki. Dla mnie osobiście ważne, żeby skrzynia była manualna. Więc pozostają Legacy/Outback 2,5GT z 5MT i Legacy spec.B z 6MT (wszystkie kombi), ale cena spec.B w "strefie euro" zbija z nóg, a w Polsce jakoś nie można nic znaleźć. Wszystkie jakie widziałem to albo automaty, albo sedany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
negate Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 przeglądam oferty i naprawdę dość trudno wyrobić sobie pogląd, ile "powinno" kosztować Legacy 3.0 H6. różnice sięgają nawet 10 tys. za to samo rocznikowo auto w podobnym wyposażeniu (szukam '05 sedan, navi, AT, bez gazu). wiem, że wiele zależy od indywidualnego stanu auta, ale może jest jakiś przedział, w którym można się poruszać bezpiecznie, tzn. że się nie przepłaca, ani że nie kupuje się szrota (zamiast "okazji")? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 negate, nie ma przedziału, możesz trafić wyjątkową okazję, bo ktoś musi "już w tej chwili" sprzedać auto, możesz trafić na zwykłego przeciętniaka w zaporowej cenie, bo właściciel ma sentyment... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Growler Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 jak szukasz Spec B to ja zaraz będę wystawiał MY07 (sedan, manual), tylko muszę posty nabić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakoni Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jak masz jakiegoś fajnego pick-upa albo jakieś bardziej terenowe 4x4 to możemy się wymienić. Niestety będę potrzebował auto w cięższy teren i do ciężkiej roboty i prawdopodobnie trzeba będzie się pozbyć Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 lakoni, Dodge RAM Heavy Duty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakoni Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 lakoni, Dodge RAM Heavy Duty? To ma być coś bardziej powszechnego do roboty, a nie na bal :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 A juz miałem proponować Hummera H2 SUT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się