Than_Junior Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 A w zacofanej Polsce bez reklam cały wyścig Ale za Polsat Sport trzeba placic, eh? To w Niemczech tez sie da, jak sie wykupi SKY... Kiedyś podczas reklam obraz wyścigu "zjeżdżał" do małego okienka a teraz nie? Tia, jedna reklama na dziesiec tak ma - i tak wtedy g* widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Można wykupić Sky w Polsce przez resellera ale koszty są niepolskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Faktycznie przesadzają z reklamami na RTLu, ale cóż, jest za free. I ma jeden wielki plus ten RTL, nie słychać naszych studiowych popierdółek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 nie słychać naszych studiowych popierdółek. ale jak sie umie niemiecki, to ich komentarze tez nie sa wiele lepsze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Te wszystkie boosty to jakaś kpina. Niech dadzą mocne silniki, szersze, głośniejsze bolidy, możliwość tankowania, elektroniczne wspomagacze won i niech się dzieje!! Tylko niech z aero nie przesadzą, żeby się nie okazało, że bolidy nie mogą za sobą jechać. Jakby dodac, ze kazdy np na wyscig ma x5 podniesionego boosta przez np 10sek, to dalo by sie wyprzedzic i kazdy by mial po rowno i byla by rozkminka kiedy z tego bonusa uzyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Te wszystkie boosty to jakaś kpina. Niech dadzą mocne silniki, szersze, głośniejsze bolidy, możliwość tankowania, elektroniczne wspomagacze won i niech się dzieje!! Niech wrszcie kierowcy pokaza co umieja tak jak to bylo kiedys,dlatego to bylo takie piekne a teraz ekipa 1000luda robi na kierowce +tona elektroniki ,a gdzie tu jazda samego kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 teraz ekipa 1000luda robi na kierowce +tona elektroniki ,a gdzie tu jazda samego kierowcy Jest inaczej, ale nie koniecznie łatwo. Tona elektroniki to była w czasach aktywnych zawieszeń, ABS i kontroli trakcji. Zresztą wystarczy posłuchać Martina, który twierdzi że te auta są trudniejsze w obsłudze od 2.4 V8. W kwestii atrakcyjności i osiągów dużo by dało zniesienie przepisu o limicie chwilowego przepływu paliwa, bo to jest główny kaganiec osiągów obecnych silników (obok ograniczenia ilości silników na cały sezon). Bez tego silniki spokojnie osiągałyby czterocyfrowe moce, tak jak ma to miejsce w WEC. Nota bene taki pomysł się już kiedyś pojawił: http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-17377-FIA_wyklucza_zrezygnowanie_z_limitu_przeplywu_paliwa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Zresztą wystarczy posłuchać Martina, który twierdzi że te auta są trudniejsze w obsłudze od 2.4 V8. Widzisz, a ja bym chciał żeby były trudniejsze w prowadzeniu ,a nie w naciskaniu guzików i przełączników przed każdym zakrętem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Mam a soba ju pare dekad ogladania F1 i przemawia za mna to co juz bylo a nie to co jest :Pdlateo czekam na znaczne zmiany a nie kosmetyke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Jumpman, rzecz nie tylko w naciskaniu guzików, posłuchaj dobrze co mówi Martin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 No i fajnie, przynajmniej wizualnie. Z tym wysokim i wąskim tylnym skrzydłem F1 nigdy nie wyglądało dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Znajac zycie to sie jeszcze zmienic moze kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Bolidy na 2017 trochę mi przypominają te, w których startował Robert. Założenie jest takie, że ma być szybciej, więc to dobre założenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Wyglada na to, ze po raptem pary latach jego istnienia, COTA może umrzeć - byłaby wielka szkoda, bo jest to bardzo udany tor. Ale jednocześnie widać jak duże pieniądze wchodzą tu w grę: stan Texas ukrócił dofinansowanie roczne z 25 mln USD na 19,5 mln. To rownież daje dość jasno do zrozumienia jak mało prawdopodobne jest powstanie toru F1 w Polsce ... http://wtf1.co.uk/circuit-of-the-americas-screwed/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Wyglada na to, ze po raptem pary latach jego istnienia, COTA może umrzeć - byłaby wielka szkoda, bo jest to bardzo udany tor. Ale jednocześnie widać jak duże pieniądze wchodzą tu w grę: stan Texas ukrócił dofinansowanie roczne z 25 mln USD na 19,5 mln. To rownież daje dość jasno do zrozumienia jak mało prawdopodobne jest powstanie toru F1 w Polsce ... http://wtf1.co.uk/circuit-of-the-americas-screwed/ Szkoda, bo tor jest wyjątkowy. Mam nadzieję, że Bernie coś z tym zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Nam w Polsce tor odpowiadający wymogom F1 bardzo nie jest potrzebny. Większy pożytek byłby z prawdziwego toru dla WTCC, MotoGP i różnych zawodów pucharowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) HAM jakiegoś dzwona w Monaco zaliczył ;-) http://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-suffered-monaco-car-crash/ Edytowane 12 Listopada 2015 przez super_bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Przypieprzyl w zaparkowane auto, ale przyznaje sie do winy bez bicia - za to ma plusika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Jeszcze jedna wizualizacja na 2017. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Za 30 minut FP1. Redbulle na poprawionym silniku Ciekawe ;-) “Mr Hamilton’s foot slipped on the brake and clutch pedals and his vehicle struck three parked cars,” a police spokesperson reportedly told The Telegraph. “He was tested for alcohol but the result was negative.” Edytowane 13 Listopada 2015 przez super_bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Kimi w formie https://twitter.com/F1/status/665158086668255233/photo/1?ref_src=twsrc^tfw 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Kurcze w tym sezonie kwalifikacje ciekawsze niż wyścigi - bo najbardziej przypominają rajdy ;-) Rosberg pięknie wyjął PP - nie wierze w opinie, ze LH po prostu juz odpuścił. To nie jest zgodne z filozofia życiowa prawdziwego kierowcy wyścigowego! Czy Loeb kiedykolwiek zwolnił? Czy zwolnił Ogier na Rajdzie Walii gdy juz miał tytuł w kieszeni? W każdym razie aktualna forma NR dobrze rokuje na przyszły sezon. Jestem bardzo ciekaw jak sie 2016 potoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Czy Loeb kiedykolwiek zwolnił? Tak, ostatni rajd sezonu, sezon przed pierwszym jego tytułem mistrza świata. Zwolnił na polecenie zespołu dla którego ważniejszy był tytuł w klasyfikacji producentów niż indywidualny. Opisane w pierwszym rozdziale jego biografii Czy zwolnił Ogier na Rajdzie Walii gdy juz miał tytuł w kieszeni? Tak, zwolnił na ostatnim OS-ie. Ale i tak wygrał Czyli mistrzowie czasem zwalniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 TJ nie dziwi Cie, ze Ros zdobywa nagle PP jedno po drugim kiedy juz o nic nie walczą? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się