Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

 

Niestety po takim długim czasie, to już nawet o ten łokieć chodzi...

F1 jest w tej chwili wolniejsza niż kiedyś więc idealny moment na "come back". Jak Robert dostanie szansę od losu na powrót zrobi wszystko aby być w odpowiedniej formie. Może nawet zamieszka na torze.

 

Naprawde? O ile na poczatku 2.4 + kers bylo wolno, to systematycznie sie poprawiaja i ten rok wyglada juz porownywalnie z wczesniejszymi latami.

 

2016

Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1’28.997

2015

Lewis Hamilton Mercedes 1’30.945

2014

Nico Rosberg Mercedes 1’32.478

2013

Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1’29.274

2012

Jenson Button McLaren-Mercedes 1’29.187

2011

Felipe Massa Ferrari 1:28.947

Edytowane przez Korton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii ;)

 

Więc tak, naprawdę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie jakie czasy w 2003-2004 kręcił Schumacher, Ja o tych 2 sekundach mówiłem. To było ściganie.


Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii ;)

Więc tak, naprawdę ;)

 

 

BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ?

 

Wiesz, to tacy internetowi fajterzy. :biglol:

Nie pamiętam żebym walczył "na internecie" w jakiejkolwiek dyscyplinie ale podobno niektórym tylko to pozostaje ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ?

Wiesz, to tacy internetowi fajterzy. :biglol:

Nie pamiętam żebym walczył "na internecie" w jakiejkolwiek dyscyplinie ale podobno niektórym tylko to pozostaje ;)

 

I wszysztko jasne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii ;)

 

Więc tak, naprawdę ;)

A ok, skoro tyle lat sie codamy, myslalem, ze chodzi o ostatnie lata. W przyszlym roku bedzie sporo szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii ;)

 

Więc tak, naprawdę ;)

A ok, skoro tyle lat sie codamy, myslalem, ze chodzi o ostatnie lata. W przyszlym roku bedzie sporo szybciej.

 

Dlaczego sporo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii ;)

 

Więc tak, naprawdę ;)

A ok, skoro tyle lat sie codamy, myslalem, ze chodzi o ostatnie lata. W przyszlym roku bedzie sporo szybciej.

 

Dlaczego sporo ?

 

http://autokult.pl/25538,zatwierdzono-ogolne-zmiany-w-formule-1-na-sezon-2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś to wyjaśnić? :o

 

"Ustalono również, że pozostanie taki sam limit paliwa na wyścig, wynoszący 100 kg, ale za to powróci tankowanie podczas wyścigu. Oznacza to, że przepływ paliwa wynoszący obecnie 100 kg/h zostanie podniesiony, co ma uczynić silniki mocniejszymi."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@wezyr, chyba ja czegoś nie rozumiem tutaj. Limit na wyścig jest 100KG paliwa.. to co to zmienia w przeływie? Finalnie auto nie może zużyć więcej niż teraz tylko tyle, że lepiej jechać z pustawym bakiem bo lżej, zyskać 30s na 15 okrążeniach i znów zatankować. Chyba że limit 100kg jest na tankowanie to sprawa wygląda zgóła inaczej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ta część też mnie zastanawia.. Znaczyło by że auta muszą mieć przepływ <100kg/h i to sporo.. pod warunkiem że jadą z pełnym bakiem, a tego też chyba nie robią. Jest gdzieś 'oficjalna' wersja w języku ang najlepiej? Bo wygląda jak .. błędy w tłumaczeniu takie.. wynikające z kompletnego niezrozumienia czytanego tekstu.

Edytowane przez mar3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś bzdura. Jak może być 100kg na wyścig i przepływ wynoszący 100kg/h, skoro wyścig trwa dłużej niż godzinę ? :huh:

Wszystko się zgadza. 100kg/h to max jaki może być.

 

Zjadliwa forma:

https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/inside-f1/rules-regs.html

standardowa forma:

http://www.fia.com/regulations/regulation/fia-formula-one-world-championship-110

 

Jeszcze fajnie wytłumaczone regulacje z oponami na 2016:

Edytowane przez super_bolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym innym jest maksymalny przepływ chwilowy, a czym innym limit paliwa na wyścig. Wszak kierowcy tylko przez określoną część okrążenia jeżdżą z gazem w podłodze. Limit przepływu chwilowego ma na celu ograniczenie osiągów (maksymalnej mocy i momentu obrotowego silnika spalinowego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To jest jakaś bzdura. Jak może być 100kg na wyścig i przepływ wynoszący 100kg/h, skoro wyścig trwa dłużej niż godzinę ? :huh:

Wszystko się zgadza. 100kg/h to max jaki może być.

 

Dokladnie, gdyby limitu nie bylo to z 1.6 turbo pewnie by osiagneli pod 2000KM :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...