Korton Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Niestety po takim długim czasie, to już nawet o ten łokieć chodzi... F1 jest w tej chwili wolniejsza niż kiedyś więc idealny moment na "come back". Jak Robert dostanie szansę od losu na powrót zrobi wszystko aby być w odpowiedniej formie. Może nawet zamieszka na torze. Naprawde? O ile na poczatku 2.4 + kers bylo wolno, to systematycznie sie poprawiaja i ten rok wyglada juz porownywalnie z wczesniejszymi latami. 2016 Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1’28.997 2015 Lewis Hamilton Mercedes 1’30.945 2014 Nico Rosberg Mercedes 1’32.478 2013 Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1’29.274 2012 Jenson Button McLaren-Mercedes 1’29.187 2011 Felipe Massa Ferrari 1:28.947 Edytowane 26 Marca 2016 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 No widzisz, a przez to że się silniki tak nisko kręcą i takie ciche są wygląda jak by po bułki jechali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii Więc tak, naprawdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 To teraz jada z tymi czasami po bulki jak pisal Jumpman wczesniej kiedys jezdzili a jeszcze wczesniej zapinkalali i bylo cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Zobaczcie jakie czasy w 2003-2004 kręcił Schumacher, Ja o tych 2 sekundach mówiłem. To było ściganie. Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii Więc tak, naprawdę BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Wielu nie... dwóch, avatary są różne a geneza jest dość prosta http://forum.subaru.pl/index.php?/page/articles.html/_/nasze-spotkania/list-z-xi-zlotu-plejad-r60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ? Wiesz, to tacy internetowi fajterzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ? Wiesz, to tacy internetowi fajterzy. Nie pamiętam żebym walczył "na internecie" w jakiejkolwiek dyscyplinie ale podobno niektórym tylko to pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 BTW - o co chodzi z tym avaterem, który wiele userów ma - chyba to Kliczko jest ? Wiesz, to tacy internetowi fajterzy. Nie pamiętam żebym walczył "na internecie" w jakiejkolwiek dyscyplinie ale podobno niektórym tylko to pozostaje I wszysztko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii Więc tak, naprawdę A ok, skoro tyle lat sie codamy, myslalem, ze chodzi o ostatnie lata. W przyszlym roku bedzie sporo szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii Więc tak, naprawdę A ok, skoro tyle lat sie codamy, myslalem, ze chodzi o ostatnie lata. W przyszlym roku bedzie sporo szybciej. Dlaczego sporo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) http://sokolimokiem.com/alonso-nie-wystartuje-w-bahrajnie/ Alonso nie wystartuje w Bahrajnie Edytowane 31 Marca 2016 przez x_maly_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Vettel w 2016 wykręcił 1:29,9 a ostatnim roku jazdy Roberta czyli w 2010 mial pole position z czasem 1:23,9... oczywiście jeżeli masz na myśli czasy w Australii Więc tak, naprawdę A ok, skoro tyle lat sie codamy, myslalem, ze chodzi o ostatnie lata. W przyszlym roku bedzie sporo szybciej. Dlaczego sporo ? http://autokult.pl/25538,zatwierdzono-ogolne-zmiany-w-formule-1-na-sezon-2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czy może ktoś to wyjaśnić? "Ustalono również, że pozostanie taki sam limit paliwa na wyścig, wynoszący 100 kg, ale za to powróci tankowanie podczas wyścigu. Oznacza to, że przepływ paliwa wynoszący obecnie 100 kg/h zostanie podniesiony, co ma uczynić silniki mocniejszymi." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3k Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 @@wezyr, chyba ja czegoś nie rozumiem tutaj. Limit na wyścig jest 100KG paliwa.. to co to zmienia w przeływie? Finalnie auto nie może zużyć więcej niż teraz tylko tyle, że lepiej jechać z pustawym bakiem bo lżej, zyskać 30s na 15 okrążeniach i znów zatankować. Chyba że limit 100kg jest na tankowanie to sprawa wygląda zgóła inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 To jest jakaś bzdura. Jak może być 100kg na wyścig i przepływ wynoszący 100kg/h, skoro wyścig trwa dłużej niż godzinę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3k Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) No właśnie ta część też mnie zastanawia.. Znaczyło by że auta muszą mieć przepływ <100kg/h i to sporo.. pod warunkiem że jadą z pełnym bakiem, a tego też chyba nie robią. Jest gdzieś 'oficjalna' wersja w języku ang najlepiej? Bo wygląda jak .. błędy w tłumaczeniu takie.. wynikające z kompletnego niezrozumienia czytanego tekstu. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez mar3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) To jest jakaś bzdura. Jak może być 100kg na wyścig i przepływ wynoszący 100kg/h, skoro wyścig trwa dłużej niż godzinę ? Wszystko się zgadza. 100kg/h to max jaki może być. Zjadliwa forma: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/inside-f1/rules-regs.html standardowa forma: http://www.fia.com/regulations/regulation/fia-formula-one-world-championship-110 Jeszcze fajnie wytłumaczone regulacje z oponami na 2016: Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez super_bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czym innym jest maksymalny przepływ chwilowy, a czym innym limit paliwa na wyścig. Wszak kierowcy tylko przez określoną część okrążenia jeżdżą z gazem w podłodze. Limit przepływu chwilowego ma na celu ograniczenie osiągów (maksymalnej mocy i momentu obrotowego silnika spalinowego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 To jest jakaś bzdura. Jak może być 100kg na wyścig i przepływ wynoszący 100kg/h, skoro wyścig trwa dłużej niż godzinę ? Wszystko się zgadza. 100kg/h to max jaki może być. Dokladnie, gdyby limitu nie bylo to z 1.6 turbo pewnie by osiagneli pod 2000KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Aha! Czyli gaz w podłodze na prostej start-meta, a resztę okrążenia na luzie. Super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Aha! Czyli gaz w podłodze na prostej start-meta, a resztę okrążenia na luzie. Super. No nie. Trzeba odpowiednio gospodarować zużyciem paliwa w skali całego wyścigu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3k Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 @,Czyli cały problem 'nowej 'formuly.. 20 000 kombinacji przełączników i ustawień żeby jechac oszczednie.. i nie zuzyć czegokolwiek za dużo, a nie cisniemy jak popadnie. @@super_bolek, dzieki za linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ja właśnie wyszedłem z założenia, że ciśniemy ile można. Zapomniałem o tych ekobzdurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 To se ne wrati. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się