Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Atomowy start Ferrari, załatwili Vettel'a jak dziecko.

 

Kubica jedzie jak zwykle swoje czyli max ile pozwala bolid :)

 

Niezły wyścig Witka :)

 

-- 25 lip 2010, o 14:13 --

 

Od tego wyścigu teamy nie mogą utajniać rozmów z kierownikami bolidów. Efekt tego przepisu widać już dziś. Wyraźne team orders ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z przedmowca. Skoro Alonso byl szybszy to tak powinno byc to wykonane.

 

Zeby nie dochodzilo do takich smiertelnych bitew jak miedzy Weberem a Vettelem pare wyscigow temu.

 

A podczas dzisiejszego wyscigu nie tylko Ferrari dawalo "team orders" . Bo RBR tez i Maclareny, cale to gadanie przez radio ma drugie dno.

Jak powiedzieli "Guzikowi" ze jest najszybszy, ajak sie zblizyl do Hamiltona to tamtemu od razu powiedzieli ze juz wlasciwie to nie musi oszczedzac paliwa. - Nie wmowicie mi ze te gadanie nie mam drugiego podloza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepis o zakazie team orders jest po prostu martwy.

 

Teraz „jawnie” mówią, że należy przepuścić. Jeśli wprowadzą konsekwencje za takie „informowanie”, to zespoły będą informowały o konieczności oszczędzania paliwa/opon/czegokolwiek. Przepis po prostu niemożliwy do wyegzekwowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyścig po wózki w tesco bywa czasem bardziej emocjonujący :roll:

 

jedynie start, kiedy vettel pokazał jak się rusza z pole position był niezły i krótki moment kubica-schumacher po pit stopie kubicy

a w ogóle to co to za wyścig kiedy tylko pierwszych sześciu kierowców nie jest zdublowanych :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wstałem - jakie wyniki? Który Kubika?

Kubika 7. a Pietrow 10. - wiec jak na moj gust fajnie - obaj kierowcy zapunktowali. 7. miejsce to maks na co bylo stac Renówke, Ferrari troche zakombinowalo z team-orders ale dzieki temu niezagrozony dublet byl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra panowie dzisiaj probowalem sobie to na liczydle policzyc i ni w zab mi nic sensownego nie wychodzi!

 

A wiec tak. Chodzi o zuzycie paliwa w F1. Od razu zastrzegam ze dane sa obrane na oko.

Bolid wazy ~650 kg

Robert wazy pewnie ok 70kg przy 1.84cm

Silnik 2400 ccm kreci sie do 19-20tys obr. / min

Silnik motoru tez powiedzmy sie tak kreci

Na ten przyklad Yamaha R1 - konsumpcja paliwa to ok 10-11l/100km

 

1 wyscig to ok 200km

Samochod rajdowy N-grupowy pali 100litorw na 100 km

i kreci sie do 7-8tys obr /min

To co bolid pali 150-200 litorow na 100 km??

650kg-Robert-200kg paliwa=380kg tyle wazy pusty bolid z silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 wyscig to ok 200km

 

Raczej około 300km.

 

EDIT

 

Najkrótszy wyścig to GP Monaco - 260km 520m i jest to jedyne GP, w którym całkowity dystans wynisi mniej niż 300km. Z kolei najdłuższym wyścigiem jest GP Malezji - 310km 408m.

 

Dane z http://www.f1world.pl/pages/circuits/circuits.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

650kg-Robert-200kg paliwa=380kg tyle wazy pusty bolid z silnikiem?

 

 

Coś mi się wydaje, że wg przepisów bolid musi ważyć minimum 620kg (razem z kierowcą) przez cały czas, a więc i na koniec wyścigu kiedy prawie nie ma paliwa.

 

Jednak faktem jest, że puste bolidy ważą znacznie mniej niż 500 kg i są dociążane balastem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...