Jump to content

Forester 2.5xt spec US AT


kugi

Recommended Posts

Witam,

 

mam okazje kupić forestera 2.5xt spec US AT z 2007 roku. Znam auto, wiem gdzie było przytarte (i takie tam) - generalnie pewne źródło.

 

Niemniej chciałbym poznać opinie użytkowników o aucie, czy ma jakieś typowe bolączki itp. Chciałbym również założyć do auta porządną instalację LPG - czy gaz robi spustoszenia w takim silniku?

 

Z góry dzięki za opinie

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mam okazje kupić forestera 2.5xt spec US AT z 2007 roku.

to kupowac i nie zastanawiac sie :mrgreen:

Znam auto, wiem gdzie było przytarte (i takie tam) - generalnie pewne źródło.

to po co pytasz :P

Niemniej chciałbym poznać opinie użytkowników o aucie, czy ma jakieś typowe bolączki itp.

nie wypowiem sie bo nie posiadam Forka jeszcze :twisted: generalnie to podobno super auta sa :mrgreen::P

Chciałbym również założyć do auta porządną instalację LPG - czy gaz robi spustoszenia w takim silniku?

poczytaj ten watek :arrow: viewtopic.php?f=26&t=102284&view=unread#unread to o LPG :wink:

Link to comment
Share on other sites

kugi, jeździłeś moim i jeszcze pytasz czy warto :P chodź to jest AT :cry: a umnie jest MT :twisted:

 

A to korka nie można pod klapką zamontować?

wstyd dalej jest :P

 

2.5xt
typowe bolączki

chyba takie same jak w WRX i STI 2.5turbo bo to bliźniacze silniki :)

uszczelka napewno :|

Link to comment
Share on other sites

-a sprzęgło w XT jest słabe podobno nie wytrzymuje katowania, ale automat nie powinien mieć takic problemów

 

-samopoziom w tylnim zawiasie to złom i zło ;/

 

W nie wiem jak w 2.5 ale w 2.0 jest tak jak piszesz :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ale amerykańskiego to pewno nie robiły japończyki, tylko te...murzynoamerykany... :shock:

wszystkie Forki 03-08 sa made in Japan 8)

co do nowszych nie wiem, nie interesuja mnie te Forki Santa Fe :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mój Forek jest AT z sekwencją tylko wersja EU - złego słowa nie mogę powiedzieć, jak się znudzę pełnym AT to zostaje opcja sekwencji, która niweluje wszelkie opóźnienia działania normalnego trybu AT 8) . Ale US to chyba bez tej opcji były, ale na 100% pewien nie jestem. Jak znasz historię samochodu, to dobrze- mimo to umów się do ASO na przed zakupem na kontrolę techniczną - warto, czasem może jakiś kwiatek wyskoczyć o którym właściciel może nie wiedzieć.

Link to comment
Share on other sites

Turbo z automatem jezdzi chyba podobnie do sssaka manuala ;]

 

Ja się tam nie znam ale 5,9s sek. do 100km/h nie wygląda mi na wolnegossaka. I to z dwulitrówki.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Ustaw się kiedyś z ogarniającym kierownikiem, Ty manual, on automat, te same silniki. Zobaczysz jakie baty dostaniesz ze startu zatrzymanego :wink:

Link to comment
Share on other sites

Turbo z automatem jezdzi chyba podobnie do sssaka manuala ;]

 

Ja się tam nie znam ale 5,9s sek. do 100km/h nie wygląda mi na wolnegossaka. I to z dwulitrówki.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Ustaw się kiedyś z ogarniającym kierownikiem, Ty manual, on automat, te same silniki. Zobaczysz jakie baty dostaniesz ze startu zatrzymanego :wink:

Panie, Panie, nie wiem jakim cudem 2.5XT AT ma zrobic 0-100 w 5,9 skoro Manualowi zajmue to 6,5. 2.5XT 0-100 podaje się 7,6sec.

 

PS. Ustaw się kiedyś z ogarniającym kierownikiem, Ty manual, on automat, te same silniki. Zobaczysz jakie baty dostaniesz ze startu zatrzymanego

A po co on ma byc ogarniajacy skoro ma automat? Tam nie ma co ogarniac, mulisz gazu i jazda, raczej w manualu trzeba dobrze ogarniac zeby Forkiem 2.5XT zrobic setke w 6sec.

Link to comment
Share on other sites

Panie, Panie, nie wiem jakim cudem 2.5XT AT ma zrobic 0-100 w 5,9

 

Ja pisałem o dwulitrówce, zresztą w przypadku EJ255 tym bardziej da radę. No trza wymienić kilka gratów, zrobić przyzwoity remap i już da radę.

 

A po co on ma byc ogarniajacy skoro ma automat? Tam nie ma co ogarniac, mulisz gazu i jazda, raczej w manualu trzeba dobrze ogarniac zeby Forkiem 2.5XT zrobic setke w 6sec.

 

No właśnie dlatego :wink: Pojęcie w tzw. narodzie o skrzyniach AT, ich wykorzystaniu i funkcjonalnościach w nich zawartych jest z grubsza takie jak Twoje. Bez obrazy oczywiście :wink:

 

Dobra, stara i poczciwa 4EAT, wraz z dostarczoną jej większą mocą i momentem staje się całkiem fajną skrzynią.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...