Skocz do zawartości

Xenony


TomekEl

Rekomendowane odpowiedzi

problem jest dwojaki, po pierwsze w wersji USA miałeś inne ustawienia ( symetryczne ) po drugie palniki w wersji EU ( nie wiem jak USA ) są 4100 k, ja u siebie te palniki wymieniłem na 6000K Philipsa (Colour Match) i jest lepiej , i jeszcze zrobiłem drobnego "myka" :mrgreen: ale o tym na forum nie będe pisał :razz:

Czyzby 6000K dawalo wiecej swiatla niz 4100K :?: Czytalem gdzies ze 4300K jest najjasniejsza barwa i najlepiej oswietla droge, wyzsze temperatury sa dla lansu (gorsze swiatlo na rzecz bardziej niebieskiej poswiaty) Jak to jest w praktyce bo lada chwila bede kupowal zarowki do siebie i nie wiem jakie?

P.S. i co to za "myk" moze byc na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zestawy dla H4 są na allegro po 180 zł z dopiskiem DUO... cholera wie co to znaczy. Jedne maja ponoć żarnik halogenowy i palnik Xenonowy, inne elektromagnetyczna przysłonę te po 250 zł.... Wszystko to chińszczyzna i się zastanawiam czy te tanie są coś lepsze od tych po 500-400 zł ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, już kiedyś pisałem, ze „robiłem w oświetleniu”, najlepsze ksenony to te, które maja barwę zbliżona do światła naturalnego czyli do ~5000’K, źródła firmowe i tylko takie polecam (OSRAM, PHILIPS, SYLVANIA, GE..) nie robią źródeł powyżej 5000’K bo to nie ma sensu (mniejszy strumień, gorsza widoczność, krótsze życie źródełka), kupowanie wg mnie źródeł bez firmowych jest całkowicie bez sensu (nie kontrolowany rozsył strumienia, zdecydowanie mniejsza żywotność, brak powtarzalności temperatury barowej...) kup najtańsze z możliwych ale tylko FIRMOWE... układ zapłonowy może już być bez firmowy (dla tego typu konstrukcji = bardzo prymitywna nie ma to znaczenia) ale bardzo ważne MUSI BYĆ SZCZELNY, pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam (bo nie znalazlem, a moze jest :( ), jak do tego sie maja nowe zmiany w Przepisach o Ruchu Drogowym, czyli czy mozna przerabiac lampy standardowe na xenony i jesli tak to na jakich warunkach ?

Podobno musi byc spryskiwacz reflektora, a przeciez wszystkie auta z USA z xenonami takowych nie posiadaja, a przeciez to fabryka...

Zglupiec mozna z tymi przepisami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przykład z USA nie jest za dobry bo z reguły nic nigdy nie pasuje do przepisów UE - głupie to jest ale tak jest. Generalnie na wszystko musi być homologacja i przerobić sobie lampy na ksenony nawet jak masz spryskiwacze itp. nie możesz jak nie masz na to kwitu z homologacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przykład z USA nie jest za dobry bo z reguły nic nigdy nie pasuje do przepisów UE - głupie to jest ale tak jest. Generalnie na wszystko musi być homologacja i przerobić sobie lampy na ksenony nawet jak masz spryskiwacze itp. nie możesz jak nie masz na to kwitu z homologacją.

 

I o tym właśnie mówię.

Jak wedlug nowych przepisów będą się poruszały autka z USA z xenonami ? Nie maja europejskiej homologacji przecież.

A te wszystkie przeróbki to już zupełnie inna bajka - niewykluczone, że taka Hella zaraz zwęszy interes i będą zestawy do autek za ciężkie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przykład z USA nie jest za dobry bo z reguły nic nigdy nie pasuje do przepisów UE - głupie to jest ale tak jest. Generalnie na wszystko musi być homologacja i przerobić sobie lampy na ksenony nawet jak masz spryskiwacze itp. nie możesz jak nie masz na to kwitu z homologacją.

 

I o tym właśnie mówię.

Jak wedlug nowych przepisów będą się poruszały autka z USA z xenonami ? Nie maja europejskiej homologacji przecież.

A te wszystkie przeróbki to już zupełnie inna bajka - niewykluczone, że taka Hella zaraz zwęszy interes i będą zestawy do autek za ciężkie pieniądze.

 

To nie tak :cool: na lampie jest wybite oznaczenie żródła światła, jezeli jest wybite na lampie H1 a jest włożony palnik ksenonowy tj, to wtedy niezgodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przykład z USA nie jest za dobry bo z reguły nic nigdy nie pasuje do przepisów UE - głupie to jest ale tak jest. Generalnie na wszystko musi być homologacja i przerobić sobie lampy na ksenony nawet jak masz spryskiwacze itp. nie możesz jak nie masz na to kwitu z homologacją.

 

I o tym właśnie mówię.

Jak wedlug nowych przepisów będą się poruszały autka z USA z xenonami ? Nie maja europejskiej homologacji przecież.

A te wszystkie przeróbki to już zupełnie inna bajka - niewykluczone, że taka Hella zaraz zwęszy interes i będą zestawy do autek za ciężkie pieniądze.

 

To nie tak :cool: na lampie jest wybite oznaczenie żródła światła, jezeli jest wybite na lampie H1 a jest włożony palnik ksenonowy tj, to wtedy niezgodne.

 

Are u sure ? :)

Zna ktoś wykładnie prawną tych przepisów ?

 

Jeśli tak jest, oznacza to, że np. do MY 05 EU będzie można założyć całe lampy Xenon od wersji US i będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

A czy ktoś może podpowiedzieć, czy są jakieś żarówki halogenowe kompatybilne (zamienne) z palnikami D2S? Czy jak już jest reflektor przerobiony na soczewkowy dopasowany do D2S, to musi mieć palnik ksenonowy D2S i żadna żarówka halogenowa nie podejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...