Skocz do zawartości

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Azrael, nie wiem dokladnie jakie sa roznice ale na pewno spore

wiec zastanawiam sie ze jak cos padnie to czy wogole serwis ogarnie co zamowic i ile to bedzie trwalo co nie zmienia faktu ze piekne auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, nie wiem dokladnie jakie sa roznice ale na pewno spore

wiec zastanawiam sie ze jak cos padnie to czy wogole serwis ogarnie co zamowic i ile to bedzie trwalo co nie zmienia faktu ze piekne auto

 

 

Czego nie dotkniesz się to jest inne, no i trzeba mieć Fasta do modeli JDM żeby zamówić części no i zamawiać je w Japonii, ale świat nie kończy się na ASO ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego nie dotkniesz się to jest inne, no i trzeba mieć Fasta do modeli JDM żeby zamówić części no i zamawiać je w Japonii

 

no wlasnie wiem

 

ale świat nie kończy się na ASO

 

a to wiem nawet doskonale :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytskie Coupe to są Type R (oczywiście z silnikiem turbo), V-limited miały dodatkowo wlot dachowy.

 

Wszystkie RA to są sedany, większość miał wlot dachowy, oprócz tego dzielą się na WRX RA (bez DCCD), i STi RA (z DCCD). Oprócz tego były STi zwykłe które nie miały DCCD ani wlotu dachowego, ale miały automatyczną klimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytskie Coupe to są Type R (oczywiście z silnikiem turbo), V-limited miały dodatkowo wlot dachowy.

 

Wszystkie RA to są sedany, większość miał wlot dachowy, oprócz tego dzielą się na WRX RA (bez DCCD), i STi RA (z DCCD). Oprócz tego były STi zwykłe które nie miały DCCD ani wlotu dachowego, ale miały automatyczną klimę.

 

No i to jest konkretna odpowiedź. Jak to cudo przyjedzie do Polski to chyba się tam pofatyguję i zobaczę co to dokładnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usystematyzujmy to troche:

wszystkie JDM-owe imprezy turbo nazywały się WRX które występowały w różnych wersjach:

WRX - impreza o mocy od 218-280 koni

WRX STI - czyli zwykły wrx z silnikiem z innych materiałów, zawieszenie, spojlery

WRX type RA - wszystkie miały DCCD i były białe (oprócz limitowanych wersji) nie wszystkie miały daszek, mega krótka skrzynia, cieńsze szyby, lżejsze blachy w opcji można było dokupić wszystkie dodaki (el szyby, klime)

WRX type RA STI - to co WRX type RA plus to co miało WRX STI

WRX type R - wersja dwu drzwiowa, DCCD

WRX type R STI - to co WRX type R plus to co w WRX STI , wsytępowała w wersji V limited z daszkiem (zwykle 1000 sztuk)

 

Czasami WRX wychodziła z tą samą mocą co STI ale prowadzenie i reakcja na gaz robiła różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...