Skocz do zawartości

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Foreksz to czekam na info i z gory bardzo dziekuje:)

zaczne od tego, ze STi nie jest takie straszny, jak je maluja :razz: zawias na tle CTRa to ma komfortowy. w sensie przejezdzajac przez zaniedbane szyny tramwajowe nie jestes zmuszony hamowac do 5km/h, a na zakretach trzyma zgodnie z oczekiwaniami. wniosek dla mnie - genialnie zestrojony zawias. sadzilem, ze bedzie jeszcze twardszy od drewnianych kolkow w hondzie, a tu niespodzianka. mozna ulzyc kierowcy i pasazerom i nie utracic wlasnosci, tam gdzie sa najpotrzebniejsze.

kiera chodzi ok, nie trzeba krecic jak w neoplanie. sadzilem, ze moglo byc lepiej, ale bylem na to przygotowany. na pewno na tle hondy przewaga. a i zwrotna impreza jest na tle CTRa okrutnie. nie musisz brac luku jak stad do kudowy zdroj, by zaparkowac przodem auto.

skrzynia na tle CTRa do bani :!: w sensie moze zestopniowana w porzadalu, lecz perfekcja skokow, opory prowadzenia drazka katastrofa. zdaje mi sie wciaz, ze albo nie trafilem, albo wylamuje kolejne to zebatki. mowi sie trudno, na pewno zmiana biegow zajmuje duzo wiecej czasu. moze z doswiadczeniem zmienie zdanie, ale na razie wciaz szukam lewarka tuz na prawo od kiery :oops:

gang silnika w serii wewnatrz raczej nieszczegolnie widowiskowy. na zewnatrz podobno jest ok, lecz wczesniej czy pozniej caly uklad do wymiany.

 

tak naprawde najwiekszy szok mac karwasz mac, to jednak turbosprezarka. nauczony, ze auto jedzie od 6k rpms wsiadasz do auta, ktore ciagnie od 3k i przesz pierwsze dni nie sposob sie odzwyczaic. ale mozna :wink: trudniej troche nauczyc sie utrzymywac auto ponizej dzialania sprezarki, bo te 3,5k rpms to na tle hondy wolne obroty :mrgreen: wszystko to rekompensuje fakt, ze jak juz pobudzisz sprezarke, to idzie STi szalenie. tempo i odglos lagodzi wowczas okolicznych uzytkownikow drog uliczne obyczaje. moim zdaniem, po doswiadczeniach z wysokoobrotowymi silnikami i teraz z turbo, obydwa rozwiazania maja podobne wady w swietle codziennego uzytkowania. np. wielu gamoni zarzuca hondzie, ze trzeba mieszac lewarkiem nieustannie jak lyzka w gotujacym sie dzemie jablkowym, by utrzymywac silnik tuz pod czerwonym polem. tylko, ze w miescie srednio krecilem pod 5k rpms /i przez 70k km silnik byl w stanie idealnym, tylko po trosze oleum zabieral/ i doslownie kazde mocniejsze tapniecie gazem powodowalo po dwoch sekundach ostra faze rozrzadu. nie jest to dlugo na tle odpalenia sprezarki, powiedzmy z 2,5 do 3,5k rpms. porownywalnie. tak czy owak, wracajac to mieszania, nikt nie jezdzi honda na 2-3k rpms. przeciez na 6 biegu przy predkosci 100km/h ona sie kreci powyzej 3k. z drugej strony nikt nie jezdzi w miescie STi wciaz z zalaczona sprezarka. dla mnie to tyle samo pracy. w hondzie wciaz redukujesz, by auto jakos jechalo, w STi wciaz wrzucasz na wyzszy, by nie katowac turbo i nie palic 35l/100km.

 

na dzis jestem zadowolony, chociaz spodziewalem sie wiecej. te wiecej pewnie przyjdzie wraz z nauka i wzrostem umiejetnosci, czyli poznawaniem prawdziwych walorow AWD.

 

pzdr,

tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowadzenia drazka katastrofa. zdaje mi sie wciaz, ze albo nie trafilem, albo wylamuje kolejne to zebatki.

 

hehe, no coz, nie jest to auto dla mietkich dziewczynek :mrgreen:

 

gratuluje zakupu,

 

te wiecej pewnie przyjdzie wraz z nauka i wzrostem umiejetnosci,

 

bedzie tylko lepiej :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, wielkie dzieki za super informacyjny post:)

Teraz wlasnie sie zastanawiam czy nie zobic jakas przejsciowke z VTI na STI.

Moze faktycznie kupic na rok-dwa CTR i podniesc moc do 220-230km, no i obnizyc

zalaczenie VTECa,a dopiero wtedy siadac do STI...

mam duuuzo do myslenia:) tym bardziej ze ten najnowszy CTR jest dosc kuszacy:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, wielkie dzieki za super informacyjny post:)

Teraz wlasnie sie zastanawiam czy nie zobic jakas przejsciowke z VTI na STI.

Moze faktycznie kupic na rok-dwa CTR i podniesc moc do 220-230km, no i obnizyc

zalaczenie VTECa,a dopiero wtedy siadac do STI...

mam duuuzo do myslenia:) tym bardziej ze ten najnowszy CTR jest dosc kuszacy:))

a nie lepiej przejściowo kupić WRXa? pouczysz się napędu... a później i tak do ośki nie wrócisz więc albo STI albo...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EVO :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mysle, ale chyba ostateczna decyzja zapadnie po jazdach probnych, ktore musze sobie gdzies zalatwic...Taka jest prawda ze trzeba sie przejechac.

Jezeli chodzi o subaru to siedzialem za kolkiem forestera 2.5T ze 20 min.

Mocne szybkie auto , ale faktycznie przyzwyczailem sie do wysokich obrotow

i wrazenia fajne, ale nie szokujace. Ale podejrzewam ze SI jedzie inaczej niz forester?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto interesować się kupnem Outbacka z zatartym silnikiem ?? Jest coś takiego do wzięcia za jakieś 55 % wartości rynkowej sprawnego auta.

Czy trudno dostać silnik 2,5 do manuala 1999 rok ? Ile może kosztować ? Pytam, bo z częściami do Subaru nie miałem nigdy do czynienia, z ich cenami i dostępnością.

Nie wiem, czy pakować się w takie "kłopoty", czy jednak odpuścić i szukać sprawnego egzemplarza, co niestety także nie jest łatwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...