nx7400 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Wszystko zależy od potrzeb. Ja np. mam +600 płyt i takie coś nie wydoli. Poza tym sposób prezentacji. Dla wzrokowca okładka to też cenna referencja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Wszystko zależy od potrzeb. Ja np. mam +600 płyt i takie coś nie wydoli. Poza tym sposób prezentacji. Dla wzrokowca okładka to też cenna referencja. w samochodzie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 USB jest generalnie idealnym rozwiązaniem. Szkoda że gonie ma w seryjnym audio. W nawi ECLIPSE jest i SD karta i usb... -- 06 paź 2010, 12:33 -- Dużo ludzi pyta mnie o płyty pod silnik. Jak ktoś zainteresowany, proszę o PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ile taka płyta waży ? Pytam bo w MY10 to plastikowa ma ok. 1m kwadratowego!! i wchodzi tylko na zapinki. Żeby wstawić aluminium to chyba mocowania trzeba przerobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ile taka płyta waży ? Pytam bo w MY10 to plastikowa ma ok. 1m kwadratowego!! i wchodzi tylko na zapinki. Żeby wstawić aluminium to chyba mocowania trzeba przerobić. oryginalna jest przykręcana na specjalne uchwyty - płyta musi być dobrze przykręcona, bo inaczej wali na wybojach, których u nas całkiem sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nx7400 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 w samochodzie :?: Nie, w iPodzie, skopiowanych z iTunes, dokąd trafiły właśnie z tych płyt. W takim rozwiązaniu 250 katalogów nie wydoli, no i nawigacja po nich trochę męcząca jest. iPod jako źródło contentu do car audio to chyba najlepszy pomysł (z odpowiednim sterowaniem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jest duża rzeczywiście, pancerna - co musi ważyć. ma oryginalne mocowania i śruby, łatwo się montuje, bo to płyta ORI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksns Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Ja na dzień dzisiejszy zamówiłem po oględzinach navi - tę z TM3. Wygląda nieźle Wynegocjowałem nieco niższą cenę - szczegóły na pw. A tutaj... http://www.monex.webd.pl/ założymy sobie skórkę ( ma być identyczna z ori ) za "jedyne" 3 tys ( ekologiczna 1.6 tys ) I tym sposobem będzie już Comfort Navi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nx7400 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Możesz coś więcej napisać o wrażeniach ze spotkania z tą navi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 W takim rozwiązaniu 250 katalogów nie wydoli, no i nawigacja po nich trochę męcząca jest. iPod jako źródło contentu do car audio to chyba najlepszy pomysł (z odpowiednim sterowaniem). dysk twardy może mieć jednak więcej niż 160 GB (taki jest najbardziej pojemny iPod - zresztą nie ma dostępu do całej pojemności, bo część zajmuje oprogramowanie, tak więc efektywnie mamy ok. 148 - 150 GB), a pomieścić na nim można 250 katalogów x kolejnych 250 podkatalogów x 250 kolejnych itd. jedynym ograniczeniem jest maksymalna ilość plików, która wynosi 62.500 szt. - nie jestem pewien na 100%, ale zdaje się, że jeżeli podłączymy pod albumy jpegi z fotami, to będziemy mieć też okładki osobiście korzystam z jednego i z drugiego (iPod i dysk) i są porównywalne ze wskazaniem na dysk z uwagi na: 1. pojemność (ja mam już ponad 200 GB danych) 2. możliwość zapisywania danych w różnych formatach (iPod niestety przyjmuje tylko niektóre i do tego przez niekoniecznie najwygodniejszy iTunes ) 3. niezawieszanie się dysku, co iPodowi się zdarza (rzadko, ale zawsze) -- 8 paź 2010, o 05:51 -- Ja na dzień dzisiejszy zamówiłem po oględzinach navi - tę z TM3.Wygląda nieźle Wynegocjowałem nieco niższą cenę - szczegóły na pw. A tutaj... http://www.monex.webd.pl/ założymy sobie skórkę ( ma być identyczna z ori ) za "jedyne" 3 tys ( ekologiczna 1.6 tys ) I tym sposobem będzie już Comfort Navi i to była chyba najlepsza decyzja , która finansowo najbardziej się opłaca - w porównaniu z cenami fabrycznymi, zostaje jeszcze sporo kasy na doposażenie autka osobiście bałbym się tego chińskiego sprzętu audio / navi, ale nie przesądzam i będę czekał na opinie użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ja na dzień dzisiejszy zamówiłem po oględzinach navi - tę z TM3.Wygląda nieźle Wynegocjowałem nieco niższą cenę - szczegóły na pw. A tutaj... założymy sobie skórkę ( ma być identyczna z ori ) za "jedyne" 3 tys ( ekologiczna 1.6 tys ) I tym sposobem będzie już Comfort Navi prawie Comfort Navi. Czy ktoś mnie oświeci jak Ci fachowcy załatwiają kwestię bocznych poduszek w fotelach, boczków na drzwi i wszystkich podłokietników? Zostają materiałowe i plastik ? Nie żebym się czepiał bo kupiłem taka wersję. Osobiście uważam że jest ona znacznie przeszacowana ale sam myślałem nad takim rozwiązaniem i nie potrafiono mi podać rzetelnych informacji jak to będzie zrobione i co się stanie jak przy np. stłuczce poduszki nie zadziałają. Jak podejdzie do tego tematu ubezpieczyciel. To już osobna kwestia. Z innej bajki. W przyszłym tygodniu wkładam CB na stałe do schowka. Pasuje idealnie na górną półkę. No i grzałka do herbaty też zostanie zamontowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 No i grzałka do herbaty też zostanie zamontowana. u mnie jest teraz nad ranem, jak wyjeżdżam ok. 0 st. C i szron na samochodach korzystam z grzałki na co dzień i silnik bardzo szybko się nagrzewa po uruchomieniu do tego farelek i szyb też nie trzeba skrobać, ani nawet przecierać, bo są od razu suche nie wspominam o zużyciu paliwa, silnika itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ja farelki nie montuję. Jakoś nie mam zaufania to tego typu urządzeń. Mam przygotowany kawałek grubej geowłókniny pasującej na przednią i boczne szyb. Ściągam, kładę koło garażu i po sprawie. Półśrodek ale skuteczny. Ma ktoś sprawdzony zestaw CB + antena do diesla ? Wiem, że diesle sieja mocno i niektóre radia nie dają rady. podobno jest osobny wątek na ten temat ale nie mogę go znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krass Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Witam, Ja od 3 dni bujam się Outbackiem MY 2010 2.0D w wersji Comfort, z (cholerną) kratką. Już na starcie zdecydowałem się na: 1. Zamianę OEMowych Geolandarów na Bridgestone’y Potenza RE31 (po chwilami dramatycznych przeżyciach w związku z Geolandarami w Forku uważam, że te opony są na asfalcie po prostu niebezpieczne). 2. Czujniki parkowania (przód/tył). 3. Czujniki domykania okien (w tym dachowego). 4. Autoalarm. Daję sobie trochę czasu na przemyślenia dot. ew innych dodatków. Zapewne dokupię matę do bagażnika. Myślę też o grzałce bloku silnika. Odnośnie audio, o którym dużo w tym wątku, mam parę pytań: 1. Telefon – czy da się korzystać z książki zapisanej w telefonie (Nokia E75) przy pomocy funkcji BT standardowego zestawu audio? W instrukcji obsługi info n/t funkcji telefonicznych jest wyjątkowo lakoniczne. 2. iPod/inne MP3 – czy da się nawigować po katalogach w iPodzie albo innym odtwarzaczu z poziomu zestawu audio/kierownicy? Jakiś kabel za 2 klocki nie wchodzi w grę (dla zasady). Biorę też pod uwagę wymianę standardowego audio na zestaw DVD z nawigacją (Kenwood lub Pioneer), chociaż nie mam na razie przekonania, że to będzie (dla mnie) good value for money. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 W wersji ori. Navi można zaimportować książkę adresową bezpośrednio z telefonu. kabelek kosztuje 1k pln brutto a bez niego to tylko ciszej/głośniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 1. Telefon – czy da się korzystać z książki zapisanej w telefonie (Nokia E75) przy pomocy funkcji BT standardowego zestawu audio? W instrukcji obsługi info n/t funkcji telefonicznych jest wyjątkowo lakoniczne. 2. iPod/inne MP3 – czy da się nawigować po katalogach w iPodzie albo innym odtwarzaczu z poziomu zestawu audio/kierownicy? Jakiś kabel za 2 klocki nie wchodzi w grę (dla zasady). Biorę też pod uwagę wymianę standardowego audio na zestaw DVD z nawigacją (Kenwood lub Pioneer), chociaż nie mam na razie przekonania, że to będzie (dla mnie) good value for money. Pozdrawiam! wszystko chodzi na Kenwoodzie, a kabelek iPod kosztuje ok. 150-200 zł z pełnym sterowanie i ładowaniem P.S. mimo wszystko chyba będę zwolennikiem dysków twardych -- 8 paź 2010, o 11:48 -- Zamianę OEMowych Geolandarów na Bridgestone’y Potenza RE31 (po chwilami dramatycznych przeżyciach w związku z Geolandarami w Forku uważam, że te opony są na asfalcie po prostu niebezpieczne). napiszcie o co chodzi z tymi Geolandarami, bo ja ostatnio dokupiłem na zapas 4 szt. , a teraz się znowu martwię... ja nie narzekam na te opony - są fajne w lekkim terenie, w miarę ciche na asfalcie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krass Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 napiszcie o co chodzi z tymi Geolandarami, bo ja ostatnio dokupiłem na zapas 4 szt. , a teraz się znowu martwię... ja nie narzekam na te opony - są fajne w lekkim terenie, w miarę ciche na asfalcie itd. W lekkim terenie są pewnie o.k. Natomiast - moim zdaniem - słabo się sprawdzają na asfalcie. Kiedy miałem je w Forku piszczały w zakrętach nawet przy prędkościach rzędu 20-30 km/h. Piszczenie to oczywiście jeszcze pół biedy. Natomiast miałem taką sytuację - włączałem się do ruchu z drogi podporządkowanej, skręcając w lewo. Było mokro. Na drodze głównej spory ruch, więc trzeba to było zrobić w miarę dynamicznie. No to, ruszyłem i... pisk opon, wywaliło mnie na trawnik po drugiej stronie drogi (już tej głównej), potem (dla odmiany) na przeciwległy pas, potem znowu na trawnik po drugiej stronie drogi. Potem znowu na przeciwległy pas, którym jechał autobus. Widziałem przerażoną twarz kierowcy autobusu. Cośtam krzyczał. Udało mi się zapanować nad Forkiem dosłownie w ostatniej chwili, uniknęliśmy czołówki (czy częściowej czołówki) o cm. Po tym zdarzeniu wymieniłem oponki na Bridgestone'y - piszczenie się skończyło, nie mówiąc już o tego typu akcjach jak poślizg na mokrym asfalcie przy prędkości 0+ km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 W lekkim terenie są pewnie o.k. Natomiast - moim zdaniem - słabo się sprawdzają na asfalcie. Kiedy miałem je w Forku piszczały w zakrętach nawet przy prędkościach rzędu 20-30 km/h. Piszczenie to oczywiście jeszcze pół biedy. Natomiast miałem taką sytuację - włączałem się do ruchu z drogi podporządkowanej, skręcając w lewo. Było mokro. Na drodze głównej spory ruch, więc trzeba to było zrobić w miarę dynamicznie. No to, ruszyłem i... pisk opon, wywaliło mnie na trawnik po drugiej stronie drogi (już tej głównej), potem (dla odmiany) na przeciwległy pas, potem znowu na trawnik po drugiej stronie drogi. Potem znowu na przeciwległy pas, którym jechał autobus. Widziałem przerażoną twarz kierowcy autobusu. Cośtam krzyczał. Udało mi się zapanować nad Forkiem dosłownie w ostatniej chwili, uniknęliśmy czołówki (czy częściowej czołówki) o cm. Po tym zdarzeniu wymieniłem oponki na Bridgestone'y - piszczenie się skończyło, nie mówiąc już o tego typu akcjach jak poślizg na mokrym asfalcie przy prędkości 0+ km/h. trochę jestem zdziwiony, bo Yokohamę wybrał AMG do swoich samochodów... może to te pseudoterenowe modele są takie niepewne? żon a w Forku też podobno miała kiedyś problem na mokrej nawierzchni mnie ani na mokrym, ani na suchym na razie nic nie dolegało - muszę jednak przetestować przy najbliższej okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 W innym temacie opisywałem kilka moich przygód z G95. Powyżej opisywana to typowy przykład jak "dobrze" trzyma a raczej nie trzyma na mokrym. Podobne efekty są przy mocnym hamowaniu na rozgrzanym asfalcie. Xanadu - kup inne "normalne" opony a zobaczysz różnicę. W poprzednm OBK przesiadlem się na GY Excellent i to byl inny świat. Podejrzewam że z RE31 będzie jeszcze lepiej. Ta opona jest dostępna w Polsce? Na oficjalnej stronie Bridgestone'a jej nie ma. Chciałem sprawdzić jakie rozmiary są dostępne a tu lipa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krass Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Podejrzewam że z RE31 będzie jeszcze lepiej. Ta opona jest dostępna w Polsce? Na oficjalnej stronie Bridgestone'a jej nie ma. Chciałem sprawdzić jakie rozmiary są dostępne a tu lipa.... Ja kupiłem bezpośrednio u dealera Subaru, odbierałem auto z już wymienionymi laczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 z tym noszeniem to chyba na sniegu ? mialem w OBK MY05 geo 900 piszczaly i slizgaly sie na mokrym ale zeby przy 10 km/h od krawedzi do krawedzi :shock: :shock: Te Potenza to moze RE51 takie ja mam i nie narzekam ciche, dobrze sie trzymaja i nie maja tendencji do zabkowania (duze klocki na flance) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Pewnie nie było 10km/h tylko więcej. RE50/51 to inna opona. RE31 to może jakiś OEM dla Subaru modelu ER300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksns Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Możesz coś więcej napisać o wrażeniach ze spotkania z tą navi? Wygląda dobrze, otaczający srebrny plastik identyczny z tym zastosowanym w pojeździe. Bardzo konkretni i rzeczowi sprzedający. 2 lata gwarancji, koszt montażu włącznie z kamerą cofania 450 zł. A jak działa...To chyba wyjdzie w trakcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anthrax Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 No i grzałka do herbaty też zostanie zamontowana. Jaka jest cena tej grzałki? Czy działa podobnie jak webasto? Silnik sam się włączy czy tylko nagrzeje? Ma ktoś sprawdzony zestaw CB + antena do diesla Mam PRESIDENT JOHNNY 2 i najprostszą antenę SUNKER 1m Zestaw 2 lata Yaris 1.4 D4D i teraz OBK 2.0D MY10 działą bezpoblemowo. Na razie w siatce za fotelem pasażera ale też już wciskałem do schowka, będzie trzeba trochę popieścić aby się zmieściło Jak będę montował alarm w serwisie to poproszę o wmontowanie do schowka i podpięcie na stałe do instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Dzięki za info. Ja raczej pójdę w stronę tańszego sprzętu typu Midland 121 z dobrą, oryginalną anteną np. Gergia. 500pln za CB to trochę dużo. Grzałka w komplecie kosztuje ok.450 pln i grzeje tylko blok silnika. To nie jest webasto. Grzałkę podłączasz do prądu + czasowy wyłącznik z marketu. pzdr. No i jestem po operacji na żywym organizmie. CB Yosan 3031 Turbo + Sirio Mini Snake założone w schowku. Testy jakościowe trwają ale operacja przebiegła bardzo sprawnie. Fachowcy podłączyli zasilanie CB pod instalacje pod kierownicą, kabelek zasilający za konsolą i do schowka. Tam CB na rzepy ponieważ nie ma do czego przykręcić a kabelek od anteny grzecznie wzdłuż progu na tył i przez lampę na dach z prawej strony. Radio jest minimalnie za głębokie i lekko napiera zamykanie złączkę gruszki ale nabędę łamaną wtyczkę do gruszki i będzie dobrze. Jak zrobię fotki to podepnę linki. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się