-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Góry/M-polska
-
Auto
Było: Legacy 08, OTB 10', OTB 13'
Jest: OTB 2015 Exc.2.5 Pajero 2010'
Osiągnięcia Macieksns
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
0
Reputacja
-
Zaczynam być przekonany. Sam po trzech kolejnych SDB wsiadłem w OTB 2.5. Szkoda tylko że podaż benzyn w interesującym przedziale ekonomicznym jest nader niewielka
-
Dzień dobry, Rozważam dla kogoś z rodziny zakup czegoś poniższego: http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-ID6y9Vth.html Pojazd z wymienionym silnikiem, w stanie bardzo dobrym,a co ważne u lokalnego dealera.+ pełna faktura co w sytuacji kupującego jest koniecznością. Czy uważacie że warto ? Czy stosowane zamiennie silniki w ramach wymiany są już na tyle pewne i pozbawione chorób wieku dziecięcego że można liczyć na dłuższą i bezproblemową eksploatację takiego Forka ? i Jak wygląda sprawa gwarancji na tak zmieniony silnik ? Czy może lepiej rozejrzeć się za jakąś uczciwą benzynką choć ich podaż ( samochodów krajowych z udokumentowaną historią ) jest raczej skąpa. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
-
Ja potwierdzam osobiście znajomość serwisu ŁG w Krakowie znajomość tematu DPF. Moja przygoda NIE dotyczyła Subaru ale drugiego pojazdu w rodzinie - Pajero 2010. W tym konkretnym serwisie problem został rozwiązany po innej nieudanej operacji pozbycia się DPF. Goście mają kogoś kto zewnętrznie dostraja oprogramowanie + wsparcie z firmy Swiftec. Nie do końca zgadza mi się cena, ponieważ kpl. wyrzucenie DPF + programowanie najnowszych sterowników to kwota około 2-2.5 tys. Temat mnie mocno zainteresował ponieważ mój Outback 2013 CVT już dwa razy się zaświecił....Nadmienię że większość przebiegów to szybka autostrada...
-
Nie wiem jakie powody mną kierowały ale po OTB 2010 przyszła kolej na model 2013 CVT. Najważniejsze wnioski po 2000 km: -wyraźnie ciszej we wnętrzu; -subiektywnie lepsze przyspieszenie; -mniej dokuczliwe klekotanie - kalibracja silnika na postoju; -chyba nieco większe zużycie paliwa... To chyba tyle :-)
-
a ja mam Outbacka 2010 z przelotem 20 tys km, a w międzyczasie przetestowałem na dystansie 1000 km CX7 w dieslu. Szczerze...Gdybym mógł się zamienić nie zastanawiałbym się ani minuty. -terenowość sobie odpuszczam, bo od tego mam Land Cruisera 2006, zatem uznajmy że napęd 4x4 ma wspomagać trakcję, a tu nie widziałem obiektywnie żadnych różnic odczuwalnych w codziennej/zimowej eksploatacji w Beskidach czy przy 200 km/h...licznikowych... -jakość wykonania - Mazda ma sporo wyższą, Outback jest prosty niczym chłop w urzędzie, wykończony prosto i topornie; -wyposażenie - Outback zostaje parę lat z tyłu - nie wspominam o żałosnym audio - w poprzednim Legacy 2008 było lepsze, Mazda ma świetnie brzmiące BOSE - nie jestem melomanem, lecz różnica jest kolosalna; -Mazda ma wskaźnik martwego pola w lusterku - działa całkiem sprawnie; -Mazda ma bixenony Outback nie ( okrojone w stosunku do Legacy ) - obiektywnie dają lepsze światło w Maździe; -Mazda ma czujniki ciśnienia w ogumieniu, regulowany elektrycznie fotel pasażera, -Mazda ma dłuższe okresy międzyprzeglądowe; -kamera cofania w obu kiepska -obiektywna frajda z jazdy - Mazda lepiej i fajniej przyspiesza chociaż liczby mówią coś innego, jest super elastyczna - daje lepszą radość z jazdy. No a teraz możecie już do mnie strzelać....
-
zatem chyba dobrze zrobiłem że swojego OTB Activa przerobiłem na "prawie COMFORT NAVI" we własnym zakresie. Zamontowałem urządzenie Fly Audio z kamerą cofania i Polską "AutoMapą". Wzgląd na powyższy post utwierdził mnie w owym przekonaniu. Choć samo urządzenie ma wady, ale sama navi działa świetnie i bez zarzutu.
-
To tylko pozorna dostępność. Kiepsko dostać cokolwiek w tym wymiarze Ja dostałem odpowiedź negatywną w sprawie tej gumy z 5 sklepów rodem z Ceneo. Ostatecznie po długich bojach kupiłem Yokohamy WDrive. Innych nikt mi nie mógł zagwarantować "w terminie do 2 tygodni" Swoją droga idiotyzmem jest wyznaczenie jedynie jednego "słusznego" wymiaru opony
-
a ja jestem po odbiorze wyrobu skórowego Muszę przyznać...że wizualnie w porównaniu do mojej skóry ( jakość skóry, faktura, wrażenia dotykowe )...skóra fabryczna tchnie marną podróbką. No i ta cena ....
-
Wygląda dobrze, otaczający srebrny plastik identyczny z tym zastosowanym w pojeździe. Bardzo konkretni i rzeczowi sprzedający. 2 lata gwarancji, koszt montażu włącznie z kamerą cofania 450 zł. A jak działa...To chyba wyjdzie w trakcie.
-
Ja na dzień dzisiejszy zamówiłem po oględzinach navi - tę z TM3. Wygląda nieźle Wynegocjowałem nieco niższą cenę - szczegóły na pw. A tutaj... http://www.monex.webd.pl/ założymy sobie skórkę ( ma być identyczna z ori ) za "jedyne" 3 tys ( ekologiczna 1.6 tys ) I tym sposobem będzie już Comfort Navi
-
Jak dla mnie działa doskonale. U mnie był problem z gaśnięciem pojazdu w sytuacji redukcji biegów/dojazdu do skrzyżowania itp. Obecnie zniknął bezpowrotnie. Dynamika - raczej bez zmian. Skrzynia 5
-
Gaśnięcie silnika diesla na wolnych obrotach...
Macieksns odpowiedział(a) na kancelista1 temat w Legacy
Problem dotyka mnie od zeszłego roku, opisywałem go również w dziale poświęconym outbackowi. Mój serwis zdecydował o wymianie sprężarki kilmy po kilku nieudanych próbach poszukiwania usterki. Czekam i podziele się wrażeniami. -
Ciekawi mnie technicznie co ma do tego sprężarka. Jednak logika usterki wskazuje - przynajmniej w moim przypadku, że dochodzi do niej zawsze przy włączonej klimie. Czekam(y) :wink: zatem na pełniejszy opis i uzasadnienie.
-
Xenony gasną. A ponadto przy próbie uruchomienia chwilowo "przygasa" wszystko.
-
witam, jako świeży forumowicz ( stały czytelnik ) i posiadacz już trzeciego Subaru dołączę się do tematu Identyczny problem dotyka moje Legacy 08', przebieg licznikowy ok. 78 tys ( 40 tys. km. nowy silnik ) Gaśnie i nikt nie zna przyczyny Trzy wizyty w "Autocomplexie" w Nowym Sączu nie wniosły nic do rozwiązania mojego problemu - upgrade softu itp..... Tankowanie - znane marki. Dodam jeszcze że problem staje się mniej "bezpieczny" gdy pojazd gaśnie w nocy. Robi się chwilowo przynajmniej "czarną plamą" :neutral: Moje spostrzeżenie - podobne jak w Szanownych przedmówców, ponadto dodam że u mnie problem występuje w podwyższonych temp. powietrza ( powyżej 25 C ) + działająca klima. Z niecierpliwością dołączam więc do listy oczekujących na rozwiązanie problemu :wink: