Skocz do zawartości

Macieksns

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Góry/M-polska
  • Auto
    Było: Legacy 08, OTB 10', OTB 13'
    Jest: OTB 2015 Exc.2.5 Pajero 2010'

Osiągnięcia Macieksns

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Zaczynam być przekonany. Sam po trzech kolejnych SDB wsiadłem w OTB 2.5. Szkoda tylko że podaż benzyn w interesującym przedziale ekonomicznym jest nader niewielka
  2. Dzień dobry, Rozważam dla kogoś z rodziny zakup czegoś poniższego: http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-ID6y9Vth.html Pojazd z wymienionym silnikiem, w stanie bardzo dobrym,a co ważne u lokalnego dealera.+ pełna faktura co w sytuacji kupującego jest koniecznością. Czy uważacie że warto ? Czy stosowane zamiennie silniki w ramach wymiany są już na tyle pewne i pozbawione chorób wieku dziecięcego że można liczyć na dłuższą i bezproblemową eksploatację takiego Forka ? i Jak wygląda sprawa gwarancji na tak zmieniony silnik ? Czy może lepiej rozejrzeć się za jakąś uczciwą benzynką choć ich podaż ( samochodów krajowych z udokumentowaną historią ) jest raczej skąpa. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
  3. Macieksns

    Filtr DPF

    Ja potwierdzam osobiście znajomość serwisu ŁG w Krakowie znajomość tematu DPF. Moja przygoda NIE dotyczyła Subaru ale drugiego pojazdu w rodzinie - Pajero 2010. W tym konkretnym serwisie problem został rozwiązany po innej nieudanej operacji pozbycia się DPF. Goście mają kogoś kto zewnętrznie dostraja oprogramowanie + wsparcie z firmy Swiftec. Nie do końca zgadza mi się cena, ponieważ kpl. wyrzucenie DPF + programowanie najnowszych sterowników to kwota około 2-2.5 tys. Temat mnie mocno zainteresował ponieważ mój Outback 2013 CVT już dwa razy się zaświecił....Nadmienię że większość przebiegów to szybka autostrada...
  4. Nie wiem jakie powody mną kierowały ale po OTB 2010 przyszła kolej na model 2013 CVT. Najważniejsze wnioski po 2000 km: -wyraźnie ciszej we wnętrzu; -subiektywnie lepsze przyspieszenie; -mniej dokuczliwe klekotanie - kalibracja silnika na postoju; -chyba nieco większe zużycie paliwa... To chyba tyle :-)
  5. a ja mam Outbacka 2010 z przelotem 20 tys km, a w międzyczasie przetestowałem na dystansie 1000 km CX7 w dieslu. Szczerze...Gdybym mógł się zamienić nie zastanawiałbym się ani minuty. -terenowość sobie odpuszczam, bo od tego mam Land Cruisera 2006, zatem uznajmy że napęd 4x4 ma wspomagać trakcję, a tu nie widziałem obiektywnie żadnych różnic odczuwalnych w codziennej/zimowej eksploatacji w Beskidach czy przy 200 km/h...licznikowych... -jakość wykonania - Mazda ma sporo wyższą, Outback jest prosty niczym chłop w urzędzie, wykończony prosto i topornie; -wyposażenie - Outback zostaje parę lat z tyłu - nie wspominam o żałosnym audio - w poprzednim Legacy 2008 było lepsze, Mazda ma świetnie brzmiące BOSE - nie jestem melomanem, lecz różnica jest kolosalna; -Mazda ma wskaźnik martwego pola w lusterku - działa całkiem sprawnie; -Mazda ma bixenony Outback nie ( okrojone w stosunku do Legacy ) - obiektywnie dają lepsze światło w Maździe; -Mazda ma czujniki ciśnienia w ogumieniu, regulowany elektrycznie fotel pasażera, -Mazda ma dłuższe okresy międzyprzeglądowe; -kamera cofania w obu kiepska -obiektywna frajda z jazdy - Mazda lepiej i fajniej przyspiesza chociaż liczby mówią coś innego, jest super elastyczna - daje lepszą radość z jazdy. No a teraz możecie już do mnie strzelać....
  6. zatem chyba dobrze zrobiłem że swojego OTB Activa przerobiłem na "prawie COMFORT NAVI" we własnym zakresie. Zamontowałem urządzenie Fly Audio z kamerą cofania i Polską "AutoMapą". Wzgląd na powyższy post utwierdził mnie w owym przekonaniu. Choć samo urządzenie ma wady, ale sama navi działa świetnie i bez zarzutu.
  7. Macieksns

    Opony do OBK MY10.

    To tylko pozorna dostępność. Kiepsko dostać cokolwiek w tym wymiarze Ja dostałem odpowiedź negatywną w sprawie tej gumy z 5 sklepów rodem z Ceneo. Ostatecznie po długich bojach kupiłem Yokohamy WDrive. Innych nikt mi nie mógł zagwarantować "w terminie do 2 tygodni" Swoją droga idiotyzmem jest wyznaczenie jedynie jednego "słusznego" wymiaru opony
  8. a ja jestem po odbiorze wyrobu skórowego Muszę przyznać...że wizualnie w porównaniu do mojej skóry ( jakość skóry, faktura, wrażenia dotykowe )...skóra fabryczna tchnie marną podróbką. No i ta cena ....
  9. Wygląda dobrze, otaczający srebrny plastik identyczny z tym zastosowanym w pojeździe. Bardzo konkretni i rzeczowi sprzedający. 2 lata gwarancji, koszt montażu włącznie z kamerą cofania 450 zł. A jak działa...To chyba wyjdzie w trakcie.
  10. Ja na dzień dzisiejszy zamówiłem po oględzinach navi - tę z TM3. Wygląda nieźle Wynegocjowałem nieco niższą cenę - szczegóły na pw. A tutaj... http://www.monex.webd.pl/ założymy sobie skórkę ( ma być identyczna z ori ) za "jedyne" 3 tys ( ekologiczna 1.6 tys ) I tym sposobem będzie już Comfort Navi
  11. Macieksns

    Nowy soft w boxer diesel

    Jak dla mnie działa doskonale. U mnie był problem z gaśnięciem pojazdu w sytuacji redukcji biegów/dojazdu do skrzyżowania itp. Obecnie zniknął bezpowrotnie. Dynamika - raczej bez zmian. Skrzynia 5
  12. Problem dotyka mnie od zeszłego roku, opisywałem go również w dziale poświęconym outbackowi. Mój serwis zdecydował o wymianie sprężarki kilmy po kilku nieudanych próbach poszukiwania usterki. Czekam i podziele się wrażeniami.
  13. Ciekawi mnie technicznie co ma do tego sprężarka. Jednak logika usterki wskazuje - przynajmniej w moim przypadku, że dochodzi do niej zawsze przy włączonej klimie. Czekam(y) :wink: zatem na pełniejszy opis i uzasadnienie.
  14. Xenony gasną. A ponadto przy próbie uruchomienia chwilowo "przygasa" wszystko.
  15. witam, jako świeży forumowicz ( stały czytelnik ) i posiadacz już trzeciego Subaru dołączę się do tematu Identyczny problem dotyka moje Legacy 08', przebieg licznikowy ok. 78 tys ( 40 tys. km. nowy silnik ) Gaśnie i nikt nie zna przyczyny Trzy wizyty w "Autocomplexie" w Nowym Sączu nie wniosły nic do rozwiązania mojego problemu - upgrade softu itp..... Tankowanie - znane marki. Dodam jeszcze że problem staje się mniej "bezpieczny" gdy pojazd gaśnie w nocy. Robi się chwilowo przynajmniej "czarną plamą" :neutral: Moje spostrzeżenie - podobne jak w Szanownych przedmówców, ponadto dodam że u mnie problem występuje w podwyższonych temp. powietrza ( powyżej 25 C ) + działająca klima. Z niecierpliwością dołączam więc do listy oczekujących na rozwiązanie problemu :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...