Skocz do zawartości

nx7400

Użytkownik
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    spod Wro
  • Auto
    OBK MY10 2.0D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nx7400

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Niestety, moje (Osram) przy takim podłączeniu świecą non-stop.
  2. Przenoszę tutaj. Chodzi o +12V załączane po przekręceniu kluczyka w stacyjce i pobranie go wewnętrz komory silnika - do wysterowania kontrolera świateł do jazdy dziennej. OBK z 2010 r., diesel.
  3. Dzięki, czytałem ten wątek wcześniej. Podpinanie się do innych odbiorników to ostateczność. Wolę chyba przeciągnąć kabel do środka.
  4. Nie, chodzi o sterownik do świateł dziennych. Nie chcę przebijać się przez gródź. Naprawdę nikt nie wie? Może przyjamniej jakiś link do schematu? Mam tylko do wersje US.
  5. Jak w temacie: skąd w komorze silnika wziąć +12 załączane stacyjką w pozycji ACC? Obnmierzyłem skrzynkę bezpieczników pod maską, ale +12 ACC nie znalazłem. Nie chciałbym się przebijać do przedziału pasażerskiego, do zapalniczki... OBK wersja EU (diesel).
  6. Czy wypalające/matowiejące odbłyśniki to problem dotyczący także wersji z lapmą ksenonową? Mam wrażenie, że ostatnio moje mijania świecą coraz słabiej i często auta z ksenonami jadące za mną, dają jaśniejszy snop po bokach przede mną od moich świateł.
  7. Tak, wyglada nieźle - chyba największy dostępny wyświetlacz dla OBK. W PL sprzedawała go firma spod Krakowa, ale podobno zakończyła współpracę z Flyaudio ze względu na właśnie owe "problemy prawne".
  8. Z tym sprzętem jest podobno taki feler, że jego producent (w Chinach) nie zapłacił/nie płaci tantiem za niektóre rozwiązania techniczne, które z upodobaniem wykorzystuje. Za duże ryzyko, by oprzeć na sprzedaży Flyaudio działalność firmy w PL.
  9. nx7400

    Kontrolki

    U mnie skasowanie nic nie dało. Skończyło się na wymianie świec (dwóch albo trzech).
  10. Zacząłem ten wątek i zdanie podtrzymuję. Temat pociągnę prawnie, jeśli będzie trzeba. Na razie próbuję polubownie. Tylko proszę, nie wmawiajcie niezadowolonym żadnego emo itp. Jeśli ja spieprzę komuś jakąś usługę, to staram się sprawę naprawić i doprowadzić do finału, z którego Klient jest zadowolony. Mam szucun i on do mnie wraca. To się naprawdę opłaca. Na miejscu SIP z miejsca wymieniałbym tę szczaną nakładkę bez żadnego gadania. Oczywiście, nie ma ona takiego wpływu na bezpieczeństwo użytkowania jak dolna pokrywa silnika wycieraczek, wymieniana w najnowszej akcji serwisowej, ale wrażenie, że komuś na czymś zależy, też się liczy. Podaję do pod rozwagę SIP.
  11. nx7400

    Pochodnie w OBK Diesel

    Automatycznie to ktoś pochodnię z ang. tłumaczył ;-)
  12. Widzę, że miałeś duże ciśnienie. Też poproszę na PW. Z tym pasowaniem chodziło mi zwłaszcza o dodatkowe plastiki, które mogą okazać się konieczne dla dobrej kompozycji wizualnej. Wydaje mi się, że listwy na rynek US mają nieco inny krój.
  13. nx7400

    Crash test

    http://www.subaru.eu/en/community/my10-new-generation-subaru-outback-ancap-crash-test.html?userid=617 Oby nigdy nie było okazji do weryfikacji.
  14. Koryguję: Krzyżacy tych gratów nie mają w swojej sieci. Są oferowane na rynku północnoamerykańskim, w EU - nie. Warto sobie zadać jeszcze jedno pytanie: czy one będą pasować montażowo do auta przeznaczonego na rynek europejski. Pytałeś sprzedawcę (licząc na jeszcze szczerość, of course)?
  15. nx7400

    Piszczace sprzeglo ?

    OK. Kusi mnie, żeby wykonać procedurę, którą opisałeś i uwolnić się od skrzypiącego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...