buras Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Witam wszystkich. Ładnych pare miesięcy temu posypały sie panewki w moim gt 99 .po rozebraniu silnika u Maraka w Dzierżeniowie ,okazało się ,żę z silnika do odzysku zostały tylko tłoki .po wielu kalkulacjach ,doszedlem do wniosku,że lepiej kupić nowy shortblock od sti 2.0 .oczywiście żeby mieć pewność że to zagada, przed zakupem konsultowałem się z mechanikami z nie-ASO i mapteka i oczywiście z markiem.wszyscy potwierdzili ,że da się to zrobić bez remapu .jako że mój turbodziadek czeka jeszcze w kolejce jakieś 3 tygodnie na złożenie do kupy ,mam pytanie czy ktoś z forumowiczów miał już robione podobne kombinacje ,jeżeli tak ,to bardzo prosze o napisanie jak to bedzie chodziło w praktyce i jakie ewentualnie mogą (tfu,tfu za plecy )wystąpić problemy ?przy okazji podziękowania dla Carfita za załatwienia Shortblocu (ładny ci on taki przyjechał, że spać z nim można było ).dziękuje wszystkim za pomoc -- Pt wrz 24, 2010 10:26 am -- nikt nie robił takich kombinacji :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Zagra bez problemu jeśli cały osprzęt dajesz z GT, testowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 nawet 2,5 zagra ze zmienionymi uszczelkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 PW 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 no to spokój w dusze mą tchnęliście ,o uszczelkach oczywiście ,też wiem ,tylko sie troche martwiłem że jak nie jest wszystko po numerkach od katalogu ,to mogą być jakieś numery .w planach było jeszcze inne turbo i remap tak do 300 kucyków ,ale dupsko już tak ściśnięte że aż piecze :roll: starczyło na intercooler od sti ,krótką skrzynie i wolny wydech h&s .reszta musi poczekać na lepsze czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 powodzenia życzę,ładna kombinacja daj potem znać jak ci poszło i jak ci to teraz lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 nawet 2,5 zagra ze zmienionymi uszczelkami nie tylko, trzeba rowniez obrobic dwulitrowe glowice ze wzgledu na mniejsza komore spalania niz w glowicach z silnika 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 komancz, jak chcesz ją obrobić? Uszczelki się dobiera odpowiednie (jest w sieci kilka kalkulatorów kompresyjnych), poza tym to trzez grubość uszczelki zmienia Ci się komora spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 komancz, jak chcesz ją obrobić? Uszczelki się dobiera odpowiednie (jest w sieci kilka kalkulatorów kompresyjnych), poza tym to trzez grubość uszczelki zmienia Ci się komora spalania. chodzi o srednice komory spalania , a nie o grubosc uszczelki. 2.0 i 2.5 ma inna srednice cylindra i tym samym glowice rowniez maja inaczej wyprofilowana komore spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Chciałem podłączyć się pod temat. Mam dobre głowice (elegancko odremontowane) MY96 ale mam też walniętą panewkę. I teraz moje pytanie: jakiego shortblocku powinienem szukać jeśli się okaże, że dół silnika to kupa złomu? Dowiedziałem się, że shortblock z WRX 2000 nie będzie pasował, true? Chyba, że da radę taki zaadaptować do moich głowic? Ewentualnie czy jakbym dostał kompletny motor z WRXa to czy będzie on grał z moją skrzynią? Motor z WRX oczywiście musiałby być z osprzętem - komputer, kolektory etc, coś jeszcze byłoby potrzebne do niego? Będę bardzo wdzięczny za porady fachowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Chciałem podłączyć się pod temat. Mam dobre głowice (elegancko odremontowane) MY96 ale mam też walniętą panewkę. I teraz moje pytanie: jakiego shortblocku powinienem szukać jeśli się okaże, że dół silnika to kupa złomu? Dowiedziałem się, że shortblock z WRX 2000 nie będzie pasował, true? Chyba, że da radę taki zaadaptować do moich głowic? Ewentualnie czy jakbym dostał kompletny motor z WRXa to czy będzie on grał z moją skrzynią? Motor z WRX oczywiście musiałby być z osprzętem - komputer, kolektory etc, coś jeszcze byłoby potrzebne do niego? Będę bardzo wdzięczny za porady fachowców. A dlaczego ma nie podejść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 carfit, no nie wiem własnie dlaczego, nie jestem ekspertem w dziedzinie ale słyszałem o innym rozstawie śrub kolektora ssącego/wydechowego, inny stopień sprężania cylindrów (w sumie coś musi być w tym skoro stare GT miały 211 koni a nowsze 218). Głowice mam perełki po kapitalnej odbudowie i jeśli by się okazało, ze shortblock z WRXa podejdzie to byłaby to dla mnie bardzo dobra informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 ze shortblock z WRXa podejdzie podejdzie, do tego te gloiwce co masz i stary kolektor ssacy z osprzetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się