AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 musi być restryktor co do sprzęgła może jest zapowietrzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Płyn zmianiałem, odpowiertzrałem z tym sprzegłem to tylko jak jest gorąco i dużo sprzęgła używam to wtedy pojawia sie problem. Ale juz czytałem na foeum w starszych tematach że pozostaje mi pompka sprzegła albo wysprzęglik wymienić. A tego restryktora szukałem pod maską, wszystkie węzyki sprawdziłem i były tylko plastikowe złączki i nic innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Już Ci napisano, gdzie powinieneś się udać wpisz w google Mysiadło Subaru i sam zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 O kurcze ja myślałem że mysiadło to jakis kolega z forum hehe dzieki chłopaki chyba tak bede musaił zrobić. Pojade i może coś mi zaradzą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 To tak gwoli odświeżenia wątku i prac badawczo-eksperymentalnych (kaboom się zbliża ) Taki oto rysunek : i pytanie odnośnie powyższego. czy vent into engine bay idzie do selenoidu, czy też selenoidu w ogóle nie podłączamy a przewód zostaje pusty, niezaślepiony ? Pozdrawiam Eksperymentator PS. Restryktor pomiędzy zimną częścią turbiny a trójnikiem zostawiamy, czy wywalamy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Grzesiek - vent into bay znaczy tutaj dokladnie to co znaczy po prostu zostawiasz sam wezyk nie podlaczony do niczego i tedy upuszczane jest powietrze w atmosfere. Restryktor chyba w tej sytuacji raczej powinien byc wyrzucony. Zas solenoid najlepiej zostawic podlaczony - ecu chyba wciaz musi go "czuc" - a niewykorzystane przewody zaslepic jak mniemam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 AMI, dzięki Jacku :wink: A drugie pytanie - zostawić restryktor czy wywalić ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 AMI, dzięki Jacku :wink: A drugie pytanie - zostawić restryktor czy wywalić ? Pozdrawiam Grzegorz Dopisalem juz - wpisales sie w tzw. miedzyczasie Ale dla pewnosci zapytaj jeszcze jakichs ekspertow od remapow itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 AMI, wysadzę go a odlecę Pozdrawiam Grzegorz PS. Serio to chwilowy, bardzo chwilowy eksperyment, szukam diabelstwa (miękki aktuator, nie trzymający Dv, klękająca turbina), które nie pozwala nadmuchać peak do 1,3 br i utrzymać stabilnego 1,2 br, jak było jeszcze jakiś temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ja was mordowałem głupimi pytaniami o moje zamałe doładowaniea tu jednak problem z małogo zrobił sie dość poważny. Ponieważ u mnie nie było właśnie restryktora, ale po włożeniu go nic to nie dało... problem sie okazał bardzo poważny gdyż komp w moim aucie okazało sie jest od forka i on ma zadane ciśnienie 0,65 i stąd sie wzieło całe zamieszanie. Chłopaki z mysiadła próbowali coś wywalczyć ale bez skutecznie... szybki zakup kompa od GTka i powinno wszystko grać a tu pupa... coś nie gra na lini wiążka-komp-immo. stąd moje pytanie chy ktoś może dysponuje schmatami wiązek z forka i gtka z lat 1998-2000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 AMI, dzięki Jacku :wink: A drugie pytanie - zostawić restryktor czy wywalić ? Pozdrawiam Grzegorz Zostawić restryktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 jako - jaka jest jego rola w tym przypadku, skoro i tak wszystko powinno byc regulowane przez mbc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 trzeba wywalic restryktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Zostawić restryktor. i trzeba wywalic restryktor. i ...chyba walnę lufę i rzucę monetą :shock: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 stąd moje pytanie chy ktoś może dysponuje schmatami wiązek z forka i gtka z lat 1998-2000? W FAQ technicznym są linki do stron z instrukcjami, warto tam czasem zajrzeć. Na przykład tutaj powinieneś znaleźć odpowiednie service manuale, a w nich schematy wiązek: jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Grzesiek_67, a co jak stanie na sztorc? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Grzesiek_67, a co jak stanie na sztorc? :wink: Nie stanęła Wywaliłem restryktor. Po testach na Katowickiej - ustawione bezpiecznie (EGT maks. 820C, bez grama stuków) 1,2 br peak, 1,1 br stabilne w całym zakresie obrotów. Jest luks, czyli wróciłem do wartości remapowych, ino dalej nie wiadomo co spowodowało tak mierne ładowanie (a raczej sterowanie doładowaniem) - peak w okolicach 1,05br, stabilne 0,85 br.. Podejrzewałem : a) miękki aktuator, nieszczelny, upuszczający zbyt wcześnie DV , c) klękającą już turbinę. Selenoid wykluczyłem wcześniej, bo sprawdzałem na dwóch różnych, z podmianką. Okazało się, że żaden z tych trzech elementów. Nie wiem, może jakaś mądra głowa włożyła ciut szerszą zwężkę, coby się pan kierownik nie zabił za szybko. Czy jest możliwe aby mapy w części sterującej pracą WG (via selenoid) wzięły i się trochę rozjechały (aż mi się wierzyć nie chce ale pogdybać mogę, nie ? ). Wreszcie dla potomnych, jak montujecie MBC, to bardzo ładnie proszę, skręćcie go na maksymalne zdławienie doładowania przed montażem i jazdą testową (potem delikatnie i stopniowo po kolejnych odcinkach testowych rozkręcajcie do zadanej wartości parametru doładowania), inaczej...okrutnie bolą plecy A po testach wywalcie chwasta... Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 byc moze faktycznie masz inny restryktor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Panowie odswieze....dzisiaj zamontowalem sobie w miare profi wskaznik doladowania z możliwą jedynie 1% tolerancja zakłamań...i tak GT 96 rok wiec przed liftem - seryjnie powinno byc 211 PS....i tu pytanko bo szukam i nie moge znalezc jednoznaczenj odpowiedzi....jakie powinny byc fabryczne wartosci dolawdowanie w ww silniku? u mnie wyglado to tak ze, na 1 i 2 biegu laduje rowno 1 bar, na 3,4,5 1,1 bara...skad wziely sie takie wartosci? czy mozliwe jest , ze takie doladowanie spowodowane jest wycietym katalizatorem? wiem , ze trzeba zmierzyc AFR ale czysto teoretycznie czy jest szansa, ze takie doladowanie w GT z 96 roku jest bezpieczne? pozdrawiam, Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Panowie odswieze....dzisiaj zamontowalem sobie w miare profi wskaznik doladowania z możliwą jedynie 1% tolerancja zakłamań...i tak GT 96 rok wiec przed liftem - seryjnie powinno byc 211 PS....i tu pytanko bo szukam i nie moge znalezc jednoznaczenj odpowiedzi....jakie powinny byc fabryczne wartosci dolawdowanie w ww silniku?u mnie wyglado to tak ze, na 1 i 2 biegu laduje rowno 1 bar, na 3,4,5 1,1 bara...skad wziely sie takie wartosci? czy mozliwe jest , ze takie doladowanie spowodowane jest wycietym katalizatorem? wiem , ze trzeba zmierzyc AFR ale czysto teoretycznie czy jest szansa, ze takie doladowanie w GT z 96 roku jest bezpieczne? pozdrawiam, Pawel Z pewnością doladowanie jest za wysokie ! Ma być jak pamietam 0,7 moze 0,9 ma wskaxniku bo czesto przklamuja , ale na pewno nie powyżej 1,0 albo masz restryktor mniejszy , albo MBC, albo brak pre-kata trudno powiedziec , a w tych latach owerboost był chyba ustawiony na poziomie 1,55 więc pewnie dlatego nie odcina :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 hmm MBC na bank nie ma, calkiem mozliwe , ze cos z restyktorem....bo wszelkie podcisnienia i wezyki z tego co widze byly zmieniane jesli Afr jest w porzadku to zostawic tak jak jest czy sciagnac troche doladwoanie chocby poprzez mbc? i czysto teoretycznie jakie moce pi razy drzwi powinny byc przy takim doaldowaniu? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Sorry ale zaraz , zrób zdjęcie pod maski , bo chyba sie trochę zapedzielm , jest sobota , ty wogole możesz nie mieć restyktora m tylko trojportowy zawór, i wtedy tematu nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 jest sobota i ten brak prekata.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Sorry ale zaraz , zrób zdjęcie pod maski , bo chyba sie trochę zapedzielm hmm, a na czym sie skupic konkretnie? :wink: i jesli u mnie faktycznie jest ten trojportowy zawor to takie cisnienie by sie zgadzalo? dobra...juz doczytalem tu i tam...hmm ale z tego co widze to u mnie jest zwykly/seryjny selenoid, okragly a nie kwadratowy jak ten Coobowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 i pełen przelot na seryjnej rurze ( czyli wypchany kat ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się