Skocz do zawartości

Pukające amortyzatory???


Wojtas

Rekomendowane odpowiedzi

panowie w sti jest amortyzator up side down,jakoś tak się pisze,w każdym bądź razie te amortyzatory są rozbieralne i stukanie można wyeliminować robi się to tak,że rozkręca się dolna śrubę kluczem udarowym wyciąga stary smar który twardnieje i bierze się smar do łożysk lub podobny i smaruje się w środku miedzy origami i zderzak amortyzatora i po kłopocie,w wrx jest standardowa konstrukcja i się go nie rozbiera

 

Sprawa nie jest taka prosta. To jest szeroko opisywany na forach temat. Rzeczywiście amora można łatwo rozebrać i wymienić smar, ale tylko prewencyjnie. Ja u siebie już to dwa razy robiłem :D Czuć było, że amorek zaczął lekko "kleić" przy zatrzymaniu i ruszaniu.

Stukanie bierze się stąd, że wycierają się z braku smarowania panewki, w których rusza się tłoczysko wewnątrz obudowy. Jak już zaczną stukać to po ptakach. Mały luz może smar wytłumia na chwilę.

 

Ale żeby nowy stukał to jakaś wada fabryczna

Edytowane przez California
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Matsil daj znać jak Ci poszło z reklamowaniem ULTRA SR.

Kupione u Edwina, więc pewnie nie będzie problemu :). Przy następnej wizycie u niego pogadam.

 

 

jesli rzeczywiscie pukają amory , gwarancja 2 lata bez gadania i wymiana od reki , bez czekania na decyzje producenta  , więc śpij spokojnie :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie na przykład głuche popukiwania  z lewej strony z przodu w czasie skrętów przy wolnej jeżdzie i lekkich nierównościach wynikały z wyrobionej poduszki amortyzatora.

 

Jak do tego doszedłeś?? Jak mogę to sprawdzić, czy to poduszka, czy amorki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie na przykład głuche popukiwania  z lewej strony z przodu w czasie skrętów przy wolnej jeżdzie i lekkich nierównościach wynikały z wyrobionej poduszki amortyzatora.

 

Jak do tego doszedłeś?? Jak mogę to sprawdzić, czy to poduszka, czy amorki???

Wyjmij poduszkę i będziesz wiedział ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie na przykład głuche popukiwania  z lewej strony z przodu w czasie skrętów przy wolnej jeżdzie i lekkich nierównościach wynikały z wyrobionej poduszki amortyzatora.

 

Jak do tego doszedłeś?? Jak mogę to sprawdzić, czy to poduszka, czy amorki???

Wyjmij poduszkę i będziesz wiedział ;).

 

 

hmmm, bez poduszki nie będzie pukało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

hmmm, bez poduszki nie będzie pukało??
Niestety po wymianie poduszki okazało się, że to jednak puka lewy amortyzator. Definitywnie zostało to potwierdzone przez zamianę prawego z lewym - pukanie odezwało się po prawej stronie. Teraz czekam na wymianę na Kayaba Ultra SR dedykowane do WRX-a.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

U mnie na przykład głuche popukiwania  z lewej strony z przodu w czasie skrętów przy wolnej jeżdzie i lekkich nierównościach wynikały z wyrobionej poduszki amortyzatora.

 

 

Jak do tego doszedłeś?? Jak mogę to sprawdzić, czy to poduszka, czy amorki???

Wyjmij poduszkę i będziesz wiedział ;).

 

hmmm, bez poduszki nie będzie pukało??

No poduszka na pewno nie będzie pukała jak wyjmiesz :biglol:

 

Wyjmij i sprawdź poduszkę, chyba że potrafisz bez wyjęcia ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat bo też coś mi stuka w tylnym lewym kole, brzmi dokładnie jak na tym filmie:
 

 

https://www.youtube.com/watch?v=l5GeaeNZGcg

 

 

Amory? Zmieniać szybko czy jeździć i się nie martwić?


Fałszywy alarm, pojeździłem trochę na tylnej kanapie i to jakiś plastik w słupku tak trzęsie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

hmmm, bez poduszki nie będzie pukało??

Niestety po wymianie poduszki okazało się, że to jednak puka lewy amortyzator. Definitywnie zostało to potwierdzone przez zamianę prawego z lewym - pukanie odezwało się po prawej stronie. Teraz czekam na wymianę na Kayaba Ultra SR dedykowane do WRX-a.
No i jestem już po wymianie amortyzatorów na Ultra SR i jak ręką odjął. Zero jakichkolwiek stuków. A jezeli chodzi o miękkość, nie czuję żadnej różnicy w stosunku do serii. A były już podejrzenia że to maglownica...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...