tyca Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 rozprostowanie amorów nic nie daje :/ musze spróbować sztuczke ze smarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 1500km od smarowania. Nadal cicho. Czyli narazie sie patent sprawdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfland Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Ja już ok 500km i też cisza wiec "magiczny smar" skuteczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Dziś popsikałem na tłoczyska amorów sprayem i przejechałem jakieś 500m i nadal stuka U was stukanie przeszło zaraz po przesmarowaniu czy po jakimś nie długim czasie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrossi Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Bo tak na prawdę to "zapsikanie" amorów nie wiele da i nie zawszę się sprawdzi. Z tego co widziałem w tej "instrukcji" to najprawdopodobniej ważne jest aby smar dotarł na spód obudowy amora, no i żeby dobrze zacisnać obudowę z samym tłoczyskiem... ale to moje tylko przemyślenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfland Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Bo tak na prawdę to "zapsikanie" amorów nie wiele da i nie zawszę się sprawdzi. Z tego co widziałem w tej "instrukcji" to najprawdopodobniej ważne jest aby smar dotarł na spód obudowy amora, no i żeby dobrze zacisnać obudowę z samym tłoczyskiem... ale to moje tylko przemyślenia... Auto na podnośnik, amory w dół, "psikanie" po wysuniętej części amora i jazda dalej, Przejechałem ok 650 km i nadal cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 u mnie nic nie stukalo ale tez spryskalem smarem przud i tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 to posmaruj jeszcze pszót ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speeedyyy Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Kupiłem na AleDrogo smar litowy w spray'u CX-80 :!: Jak myślicie może być... :?: Dobrze byłoby uciszyć trochę amorki przed zlotem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 przed posmarowaniem były stuki, wczoraj zostało posmarowane i cisza....czas start PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 U mnie 2400km od psikania - i zaczyna lekko stukac, ale tylko pod obciazeniem (np podczas jazdy z pasazerem). Jak bede mył auto to chyba psikne drugi raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfland Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 1200km i prawy amorek coś zaczyna "podstukiwac" Powiedzcie tylko podnosicie gumy do góry i psikacie po rurce z amora czy jakaś inna technika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speeedyyy Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 1200km i prawy amorek coś zaczyna "podstukiwac" Powiedzcie tylko podnosicie gumy do góry i psikacie po rurce z amora czy jakaś inna technika Najpierw trzeba podnieść auto, żeby maksymalnie rozprostować amorek, a dalej jak piszesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 1200km i prawy amorek coś zaczyna "podstukiwac" Powiedzcie tylko podnosicie gumy do góry i psikacie po rurce z amora czy jakaś inna technika Najpierw trzeba podnieść auto, żeby maksymalnie rozprostować amorek, a dalej jak piszesz... ja nie podnosilem, wjezdzalem jednym przedni kolem na rampe, kola po przekatnej byly prawie w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a mi nie pomoglo dalej stuka jak stukalo :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a mi nie pomoglo dalej stuka jak stukalo :x musisz miec juz mocno wyruchane tulejki i sztyca ma luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 a mi nie pomoglo dalej stuka jak stukalo :x musisz miec juz mocno wyruchane tulejki i sztyca ma luz dlatego ja smaruje zanim zacznie stukac i wg to powino sie robic przy kazdej zmianie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Graf o ktorych tulejkach mowisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A w międzyczasie jeden z moich pukających amortyzatorów wywalił z siebie cały olej i w ten oto sposób poszedłem va banque i kupiłem kompletne mcPhersony od WRX'a... Mam nadzieję, że wszystko będzie pasować, a trakcja się poprawi... Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Graf o ktorych tulejkach mowisz? gornych w nich chodzi zbiornik oleju rozbierz amory to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grandmaster Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Mam podobny problem u siebie, pojawił się niedawno. Stuka prawy przód przy wolnej jeździe na jedynce - szczególnie słychać na nierównościach. To takie wrażenie jakby luzy były w kole. Dzisiaj zamawiam smar, mam nadzieję, że pomoże! :? Update: Posmarowałem i zdecydowanie wyciszyło stukanie. Ale nie do końca. Czyli patent działa, ale na bardziej zużyte tulejki już nic nie pomoże :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Olej to smarowanie, tym bardziej, że zaraz pewnie pojawi się stukanie reszty amorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Czemu olej jak ma byc chociaz troche ciszej? U mnie pomoglo na 2500tys km (potem nie wiem, moze nowy wlasciciel sie wypowie). Tyle ze od razu wszystkie posmarowalem profilaktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Kwestia odporności psychicznej Ja np. nie jestem zbyt odporny na klekot... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarzyk Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 A ja mam troszkę inne pytanie, ale tez związane ze stukami? Jężdże od jakichś 2 lat (ale przejechane tylko około 15 tys.) na Teinach i oczywiście stuki są ze względu na brak elementów amortyzujących przy mocowaniach. Do tego można się przyzwyczaić. Ostatnio jednak pojawiły się dziwne skrzypienia z tyłu przy praktycznie każdym pokonywaniu jakichkolwiek nierówności (w polsce oznacza to iż dzieje się to non stop), brzmi to trochę jak otwieranie starej szafy. Muszę w weekend pobawić się w mechanika, pozdejmować tylne kółka i to zobaczyć. Ktoś miał coś podobnego w teinach i wie co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się