Skocz do zawartości

STI MY'11 Sedan


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Than_Junior, widziałem Pannę S dwieście trójkę kilka razy w Salonie ;) Przepiękna...!! I tylko dwie na naszym kontynencie, rarytas .... !!

 

To co z tym świątecznym spotem...?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tą nową Imprezę to jest tak:

Jedni protestują , drudzy mają mieszane uczucia ale na pewno każdy by chciał ją mieć :)

Impreza WRX STI zawsze była i jest dla mnie autem z tzw. innej bajki. Takim właśnie dla ludzi zdecydowanych że ją chcą i pewnie wybiorą właśnie Impreze a nie Mitsu EVO , przynajmniej ja bym wybrał WRX STI. Myślę że różnica 20tys.PLN czy nawet 30tys.PLN na niekorzyść STI nie będzie miała znaczenia dla w pełni świadomych wyboru tej maszyny.

Oglądałem wczoraj taką właśnie w wersji Sedan i jest dla mnie super. Takie gadanie że z przodu Lanos a z tyłu jeszcze nie wiadomo co , jest dla mnie bez sensu. Nie wyobrażam sobie aby jadąc tym cackiem ktoś powiedział "ale fajny Lanos jechał " :mrgreen: Gdyby nawet to takiemu jegomościowi to pewnie wszystko ze wszystkim już się myli.

Ale co tam bo czy kiedyś Impreza była po to żeby pięknie wyglądać ? Fakt z tym Hatchbackiem to trochę już przesadzili ale szybko naprawili to i jest sedan :D Nie wątpię w sukces tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja głosuję na OBK PB :P

 

z tym Hatchbackiem to trochę już przesadzili ale szybko naprawili to i jest sedan

Szybko jak szybko! Zeszło im trzy lata! :wink:

 

O chłolera , ależ ten czas leci. A ja wciąż niezdecydowany do zakupu STI :) Co się odwlecze to nie uciecze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tą nową Imprezę to jest tak:

Jedni protestują , drudzy mają mieszane uczucia ale na pewno każdy by chciał ją mieć :)

Impreza WRX STI zawsze była i jest dla mnie autem z tzw. innej bajki. Takim właśnie dla ludzi zdecydowanych że ją chcą i pewnie wybiorą właśnie Impreze a nie Mitsu EVO , przynajmniej ja bym wybrał WRX STI. Myślę że różnica 20tys.PLN czy nawet 30tys.PLN na niekorzyść STI nie będzie miała znaczenia dla w pełni świadomych wyboru tej maszyny.

 

mnie nie licz w tych dywagacjach :lol: z pozatym nie 20-30tys a raczej 40-120tys roznicy w zaleznosci od wersji evo :)

 

pozatym jesli wyzej porownuja go z ralliartem a nie z evo to musi naprawde dawac rade :lol: pewnie wystarczy wsadzic 100tys zl tak, zeby jezdzil jak evo po programie :lol: no i oczywiscie silnik zakuc po zakupie :lol: nie lubie i nie rozumiem nowej polityki FHI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poiecam koncowke :)

 

 

http://cobbtuning.com/products/?id=5240

 

Heh mozna sobie samemu mape wgrac...ciekawe... Pewnie uszczelka na 100km starczy ;P

 

w saabie masz 3 stejdze do wgrania i nie tracisz gwarancji, ja od razu wgralem dodatkowe 40koni jeszcze na docieraniu i przejechalem od marca juz 45 000km... bezproblemowo 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poiecam koncowke :)

 

 

http://cobbtuning.com/products/?id=5240

 

Heh mozna sobie samemu mape wgrac...ciekawe... Pewnie uszczelka na 100km starczy ;P

 

w saabie masz 3 stejdze do wgrania i nie tracisz gwarancji, ja od razu wgralem dodatkowe 40koni jeszcze na docieraniu i przejechalem od marca juz 45 000km... bezproblemowo 8)

 

A w Saabie tez jest ten sam 2.5T? Ja WRX'em zrobilem 60 tysiecy km i tez nie mialem problemow. Ale ludzie na miescie gadaja ze te silniki sa awaryjne.... :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...