Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [GV] (MY11=>MY14)


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko kwestia gustu - mi się podobał, a teraz z poszerzanymi nadkolami jest jeszcze fajniejszy

 

Jak dla mnie jest git :razz: W koncu wrocil sedan z duza lota i o to chodzi, a co do osiagow i ceny to inna kwestia.

Musze powiedziec ze nawet mi sie podoba ale i tak pozostane przy klasyku :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko felgi wydają się takie "delikatne". Myslę ze inny wzór lub kolor wpłynąłby bardzo dobrze na wizerunek całego auta.

 

Se Pan kupi, se Pan będzie felgi dobieeerać :razz: :wink:

 

Przemeq- wiem, wiem. Jajca sobie robię (w końcu Wielkanoc) :lol:

 

ps. Dzięki za fotki i linki. Autko, moim zdaniem, wygląda nieźle, ale... gdzie jest wersja na "wsiurskich złociszach" w kolorze WR Blue??? :lol:

 

Wersja na wsiurskich złociszach w kolorze WR Blue Mica (02C) jest jedyną słuszną i basta więc oczywiście taką sobie zamawiam. Poza tym moje poprzednie STI MY08 nie wybaczyłoby mi zdrady koloru... :lol::lol: Wesołych świąt dla wszystkich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz bedzie sie kojarzyl z lacetti w sedanie

 

no to juz zdecydowanie lepiej bo ten przynajmniej ma jakies osiagnieca sportowe ( BTCC ) :wink:

Oraz Top Gear, nie można o tym zapominać! :mrgreen:

 

racja, w sumie to nobilitacja porownywac do lacetti, bo ono ma osiagniecia w sporcie a aktualny model imprezy...no coments

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT napisał/a:

samochodzik napisał/a:

teraz bedzie sie kojarzyl z lacetti w sedanie

 

 

no to juz zdecydowanie lepiej bo ten przynajmniej ma jakies osiagnieca sportowe ( BTCC )

 

Oraz Top Gear, nie można o tym zapominać!

 

faktycznie zapomnialem , to chyba jeszcze lepsza rekomendacja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolei za WRX'em przemawia:

-lepsze przyspieszenie na prostej

-lepsze czasy na torze

 

naprawde cieżko mi w to uwierzyć, choć wiem że zaraz wkleisz jakiegoś linka z USA. Nie wiem na jakim torze to było porównywane,(może na takim co nie trzeba byo hamulca używac :twisted: ) i na jakich oponach, ale dla mnie to naprawde jakaś abstrakcja i mało wiarygodne.

Ileś tam razy byłem na pijezdzawkach, i nawet zmapowany WRX o podobnej mocy i momencie , zawsze był gorszy od STI , porównując podobnych kierowców, lub nawet tego samego, zwyczajnie nie sposób takiego czasu wykrecić WRX-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie jest takie: kto siedział w tym magicznym WRX'ie a kto w sti ?

 

nie no , dla mnie naturalne jest to, że jak sie coś testuje , to jest ten sam kierowca, lub bardzo zblizony :cool: . Choć powtarzam jeszcze raz, naprawde nie wierze że WRX objedzie na torze STI , w porównywalnych warunkach, oponach itp., dla mnie nie ma takiej opcji poprostu, jest inny zawias, buda, rozstaw kół, hamulce, moc,moment, skrzynia, dyfry, opony, itd. itp.

Jedyną opcja jest to że w STI siedziała i kierowała jakaś "lama" a w WRX , Ken Block :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kuba , ten tekst i test jest słaby i bardzo mało konkretny, wiec sorry ale do mnie to nie przemawia, nie wierze w niego, i twierdze że to dziennikarska ściema :cool:

A jeśli Ty w to wierzysz, to naprawde gratuluje :lol: ................. poczucia humoru :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej podstawie nie wierzysz? W stoper tez nie wierzysz?

 

Na podstawie swojego doświadczenia :idea: , myślałem Kuba że masz pewien dystans do takich testów, bo serio myślałem że sam w to nie wierzysz, bo dla mnie to naprawde abstrakcja , a jeśli nie to prosze wytłumacz mi to , dlaczego słabszy wrx, z gorszym zawiasem, rozstawem kół, ze zwykła skrzynią bez dccd, z hamulcami z forestera, z bardziej miekkim zawiasem, jest szybszy na torze, bo ja naprawde nie wiem :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze te elementy sa lepiej zestrojone w WRX. Jaki interes mialby C&D w wywyzszaniu WRX'a nad STI? I jak mieli by wplynac na wyniki? Stoper nie klamie. Z mojego doswiadczenia wiem ze na niektorych torach moge byc szybszy w swojej Miacie od kierowcy w Corvette.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze te elementy sa lepiej zestrojone w WRX.

chyba sam w to nie wierzysz :idea: :shock:

Jaki interes mialby C&D w wywyzszaniu WRX'a nad STI?

moze taki jak Ty przedstawiłeś , ze może nie warto dopłacac 10K $ do STI w dobie kryzysu :cool:

Z mojego doswiadczenia wiem ze na niektorych torach moge byc szybszy w swojej Miacie od kierowcy w Corvette.

pewnie że tak, są w Polsce KJS-y że Seicento jest szybsze od STI :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie że tak, są w Polsce KJS-y że Seicento jest szybsze od STI

Jak to mozliwe? Przeciez na papierze STi wyglada duzo lepiej?

Tak, ale to są dwa zupełnie różne auta :roll:

Nie ma za to kjsów, na których miękko zawieszony, słabszy, gorzej hamujący i skręcający sej byłby szybszy od twardego, mocniejszego, z lepszym hamulcem i dccd :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...