Marc1n Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Spoiler faktycznie wlasciciel mogl pozostawic seryjny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ... Ja jestem skłonny twierdzić, że jeśli już coś tworzono na siłę, to raczej hatchbacka . Ale masz wsparcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 eddie_gt4, eeee tam obleci , to w sumie dobre wiesci dla mnie bo jak na razie to w subaru nie mam co kupic... i tak nie bedziesz mial dopuki: - nie wprowadza silnika 2.0 odpowiadajacego parametrom motorwni w EVO X - Lanos STI nie zrzuci min 150kg nadwagi - nie poprawia czegos co doda wiecej frajdy z jazdy a nie sadze ze w/w rzeczy zrobia, raczej w prowadza kilka do niczego nie potrzebnych gadzetow w stylu Si-Drive czy kilka programow trybu auto w DCCD wiec pozostanie tylko jedna opcja EVO X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 i tak nie bedziesz mial dopuki: - nie wprowadza silnika 2.0 odpowiadajacego parametrom motorwni w EVO X - Lanos STI nie zrzuci min 150kg nadwagi - nie poprawia czegos co doda wiecej frajdy z jazdy - nie zrobia sedana ??? wszystkie te rzeczy bym przezyl , jednak to auto jest dla mnie zwyczajnie za male Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 wszystkie te rzeczy bym przezyl , jednak to auto jest dla mnie zwyczajnie za male jesli Lanos jest dla ciebie za maly (a wg mnie jest bardzo duzy w srodku, jedynie bagaznik ma niewielki) to pozostaja limuzyny klasy sredniej jakies A4-A6 czy BMW 3-5 bo pewnie Legacy cie nie interesuje :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ...Ja jestem skłonny twierdzić, że jeśli już coś tworzono na siłę, to raczej hatchbacka . Ale masz wsparcie ? ...ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ...Ja jestem skłonny twierdzić, że jeśli już coś tworzono na siłę, to raczej hatchbacka . Ale masz wsparcie ? ...ma... Dwóch na jednego ? :roll: Zawołajcie jeszcze 3, nie chcę mieć przewagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 leon mam nadzieję, że się spotkamy/poznamy na Plejadach... :razz: i to wcale nie jest groźba... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Legacy cie nie interesuje no nie specjalnie , ale to problem luksus nazwijmy to do kotergo powroce moze w przyszlym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 tworzenie na sile sedana Ja jestem skłonny twierdzić, że jeśli już coś tworzono na siłę, to raczej hatchbacka . Ja powiem ze sedan jak i hatch jest tworem na sile, powinni zostac jeszcze przy GD tak z 5 lat a wszystkie swoje "improwizacje" i "weny tworcze" przelac na Legaca, wypromowac do klasy Premium. Najlepiej jednak by bylo jakby kazde zmiany konsultowali z forum.subaru.pl :cool: [ Dodano: Sro Mar 24, 2010 8:04 pm ] Dunlop. Pytałem sie przedstawiciela Bridgestone o RE070 na R18, niestety w EU nie sa homologowane i na to sie nie zanosi :neutral: Mozna dostac takie za 1500 sztuka z JDM :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 ...Najlepiej jednak by bylo jakby kazde zmiany konsultowali z forum.subaru.pl :cool: ... O to to... Przecież to istna skarbnica pomysłów i wiedzy :grin: Czasami nawet rozsądnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 http://www.themotorreport.com.au/50094/waxing-analytical-2011-impreza-wrx-sti-sedan-set-for-new-york-debut teaser: gdybologia stosowana: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 BartekT, podobne to dla evo x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Ale ładny kolor Dziwnie znajomy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 yyy ktoś myszę chce kupic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Nie sprzedawaj herrkam, to klasyk będzie - bugeye Mk2, tylko nie wiem za ile lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Debiut w NY, aa? Czy USA to największy rynek dla FHI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Marca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Debiut w NY, aa? Czy USA to największy rynek dla FHI? Tak. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 "Tak - debiut", czy "tak - USA to największy rynek dla FHI", czy też "tak - obie te rzeczy"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 teaser jest kokosowy ... czekam z niecierpliwoscia, kiedy jest NY ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 powiawia sie swiatełko w tunelu ze my 07 nie będzie moim ostatnim subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 nie mam czasu czytac calego watku... to to zolte to na powaznie czy fotoszop jaki? mhm... jesli serio serio to nawet nawet... tylko kolor nie bardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Marca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 "Tak - debiut", czy "tak - USA to największy rynek dla FHI", czy też "tak - obie te rzeczy"? Ostatnie stwierdzenie zawiera w sobie dwa poprzednie - jest słuszne. ( podobnie jak kazde z uprzednich indywidualnie). Użycie tej formy potwierdzenia pozwoliło mi na uniknięcie "3xTak" Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 pozwoliło mi na uniknięcie "3xTak" Choć to nie moje czasy, to znajomość historii podpowiada tylko jedną odpowiedź: rozumiem i doceniam . [ Dodano: Sro Mar 31, 2010 12:13 pm ] STI sedan jest już sprawą pewną. Se kupię. Za rok, może dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 STI sedan jest już sprawą pewną. zobaczymy jakie bedzie miał parametry i do kogo bedzie adresowany. Mam nadzieję że przemyślenie tematu i powrót sedana sugeruje również wyciągnięte wnioski na polu targetu tego modelu, czyli wycofanie się z ugrzeczniania Sti i MY11 będzie znów autem z przysłowiowym jajem służącym niekoniecznie wyłącznie do przemieszczania się z punktu A do B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się