Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [GV] (MY11=>MY14)


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

eddie_gt4, eeee tam obleci , to w sumie dobre wiesci dla mnie bo jak na razie to w subaru nie mam co kupic...

i tak nie bedziesz mial dopuki:

- nie wprowadza silnika 2.0 odpowiadajacego parametrom motorwni w EVO X

- Lanos STI nie zrzuci min 150kg nadwagi

- nie poprawia czegos co doda wiecej frajdy z jazdy

a nie sadze ze w/w rzeczy zrobia, raczej w prowadza kilka do niczego nie potrzebnych gadzetow w stylu Si-Drive czy kilka programow trybu auto w DCCD wiec pozostanie tylko jedna opcja EVO X

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak nie bedziesz mial dopuki:

- nie wprowadza silnika 2.0 odpowiadajacego parametrom motorwni w EVO X

- Lanos STI nie zrzuci min 150kg nadwagi

- nie poprawia czegos co doda wiecej frajdy z jazdy

 

- nie zrobia sedana ???

 

wszystkie te rzeczy bym przezyl , jednak to auto jest dla mnie zwyczajnie za male

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie te rzeczy bym przezyl , jednak to auto jest dla mnie zwyczajnie za male

jesli Lanos jest dla ciebie za maly (a wg mnie jest bardzo duzy w srodku, jedynie bagaznik ma niewielki) to pozostaja limuzyny klasy sredniej jakies A4-A6 czy BMW 3-5 bo pewnie Legacy cie nie interesuje :mrgreen: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Ja jestem skłonny twierdzić, że jeśli już coś tworzono na siłę, to raczej hatchbacka :twisted:.

Ale masz wsparcie ?

:mrgreen:

 

...ma... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Dwóch na jednego ? :roll:

 

 

Zawołajcie jeszcze 3, nie chcę mieć przewagi. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzenie na sile sedana

 

Ja jestem skłonny twierdzić, że jeśli już coś tworzono na siłę, to raczej hatchbacka :twisted:.

 

Ja powiem ze sedan jak i hatch jest tworem na sile, powinni zostac jeszcze przy GD tak z 5 lat a wszystkie swoje "improwizacje" i "weny tworcze" przelac na Legaca, wypromowac do klasy Premium.

 

Najlepiej jednak by bylo jakby kazde zmiany konsultowali z forum.subaru.pl :cool:

 

[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 8:04 pm ]

Dunlop.

 

Pytałem sie przedstawiciela Bridgestone o RE070 na R18, niestety w EU nie sa homologowane i na to sie nie zanosi :neutral:

 

Mozna dostac takie za 1500 sztuka z JDM :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
"Tak - debiut", czy "tak - USA to największy rynek dla FHI", czy też "tak - obie te rzeczy"?

Ostatnie stwierdzenie zawiera w sobie dwa poprzednie - jest słuszne.

( podobnie jak kazde z uprzednich indywidualnie).

Użycie tej formy potwierdzenia pozwoliło mi na uniknięcie "3xTak" :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwoliło mi na uniknięcie "3xTak"

 

Choć to nie moje czasy, to znajomość historii podpowiada tylko jedną odpowiedź: rozumiem i doceniam :mrgreen:.

 

[ Dodano: Sro Mar 31, 2010 12:13 pm ]

STI sedan jest już sprawą pewną.

 

Se kupię. Za rok, może dwa.

 

soa20wing2.jpg

 

SOA20Wing.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI sedan jest już sprawą pewną.

 

zobaczymy jakie bedzie miał parametry i do kogo bedzie adresowany. Mam nadzieję że przemyślenie tematu i powrót sedana sugeruje również wyciągnięte wnioski na polu targetu tego modelu, czyli wycofanie się z ugrzeczniania Sti i MY11 będzie znów autem z przysłowiowym jajem służącym niekoniecznie wyłącznie do przemieszczania się z punktu A do B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...