SZELMAN Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam wszystkie mądre głowy mam problem z Forkiem 2.5xt manual otóż wszystko jest z nim ok (zbiera się ładnie itd. ) do momentu gdy np stanie w korku i pracuje na wolnych obrotach ,dostaje takich odczuwalnych mocnych falowań nie są to głośne drganie gdzie wszystko brzęczy tylko pracuje spokojnie i za chwile coś go jakby delikatnie przydusza przez co czuć taki jakby delikatny ruch auta ciężko to przekazać. Zaznaczam że był podpinany pod kompa i zero błędów ,świece wymieniane itp. Macie jakiś pomysł co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 dostaje takich odczuwalnych mocnych falowań pęknięty tłok/głowica - to tak pesymistycznie ale ja się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 silnik krokowy do wyczyszczenia albo wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 przepływka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 TTTM - mam to samo i paru innych znajomych tez tak ma więc nie maaaaartw sięęęęę jak śpiewała jedna laska :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Mialem ten problem,u mnie to byla mocno brudna przepustnica.Porzadne wyczysczenie pedzelkiem pomoglo i 0 sladu problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 no to ja mam czystą i ten objaw raz na jakiś czas występuję chociaż coprawda nieczęsto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 U mnie taż czasem na światłach buda się trochę zatrzęsię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 dokładnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Nie mam jeszcze zbyt wielkich doswiadczeń z Foresterem 2.5XT, ale może to jest non stop włączona klimatyzacja i "zapina się" sprężarka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Myślę że ten stwór tak po prostu ma i tyle o ile są to naprawde delikatne nierówności. Ja to lubię bo czuję się jakbym w jakimś nieokiełznanym potworku siedział który az kipi od chęci wyrwania do przodu (mechanicy uznali mojego forka za okaz zdrowia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 wyłacz klimę, ma trzyamć idealnie obroty, jak nie to: nieszczelny dolot, bierze lewe powietrze, lub przepływka uwalona/brudna -da się wyczyścić nieszczelny kolektor wylot skład spalin się nie zgadza i dziwne wartości czyta lambda nieszczelny dalej przed drugą sondą brudna przepustnica też ale musiała by się już przycinać czy jak uruchamiasz rano auto to obroty idą w górę potem do koło 1000 i potem znowu do góry? odłącz klemy pomaga na jakiś czas. Jeżeli po odpaleniu trzyma ładnie 1500 rpm to wg mnie nie przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Adasch - a co jak po odpaleniu na ssaniu na chwile wbija się na 2 tysie i zaraz po tym spada? Brudna przepustnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mam tak samo. Ale obroty nie faluja tylko czuc delikatnie szarpniecia. Po odpaleniu rano 1000 obr i zaraz 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 a co jak po odpaleniu na ssaniu na chwile wbija się na 2 tysie i zaraz po tym spada? Brudna przepustnicanie wiem kiedy, czy od razu ma 2k? jeżeli tak to raczej mam podobnie po chwili spada do 1500 rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 no nie od razu - po chwili jakiejś. czyli TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 W moim, jak ciepły silnik i dłużej postoi pod światłami to też tak czasem nerwowo "podryguje" (na obrotomierzu nie widać żadnych wahań). Podobnie - chociaż trochę mniej - w STI kolegi. Ignoruję to (i ASO też), ale zauważyłem, że mniej podryguje jak się leje najzwyklejszą 95 (a nie te podrasowane benzynki) - może ma wtedy mniejszy poziom adrenaliny i pracuje spokojniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 U mojego kuzyna w Forku 2.0XT jest podobnie. Na postoju, przy ciepłym silniku potrafi nerwowo "zabujać" przez ułamek sekundy, przy czym nie widać tego na obrotomierzu. Jest to nawet minimalnie odczuwalne - widoczne na lewarku zmiany biegów. Padło podejrzenie, że to może zerwana poduszka ale wierzyć mi się nie chce. Może one wszystkie "tak mają"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
automat Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Właśnie poruszyłem ten sam problem o tu :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1026180#1026180 jak na razie poduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 może nierówna kompresja na cylindrach :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się