krzychukk Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 od STI nie pasują plug in. Do tego zmiana felg ... to już drobiazg i jakby nie wymaga angazowania dodatkowych środków, na giełdzie zawsze da sie wyhaczyć coś pod BBk a i chetnych na "zwykłe" obrecze tez nei brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 lepiej już zamówić zestaw z homologacją za 9k ln netto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 jestem posiadaczem nowego subaraka MY10 i nie mogę się zgoszić z tym że spalania jest w mieście 10 litrów dlaczego bo mnie spala 8,5-9 litrów druga sprawa hamulce- jak ktoś chce dołożyć kasy do samochodu to niech sobie wstawia brembo, mnie zdecydowanie wystarczają te fabryczne ale to mnie reszta zgoda co do sprzęgła ten temat jest zupełnie mi nie znany, jeżdżę tak jak mi się podoba i za bardzo nie uważam na spręgło, nic nie śmierdzi przy ruszaniu. takie są moje odczucia co do spalania tdi sa to silniki które mało zawsze paliły ale ta kultura pracy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruter Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 1.9 TDI to ok malo palily, ale moglby ktos napisac jak wypadaja 2.0TDI? Bo to jest konkurent dla 2.0 BoxerD 840km zrobilem w tym tygodniu na baku az rezerwa zaswiecila. Glownie trasa, powoli nie jechalem, srednia komputerowa 6.0, sporo wyprzedzania, zakretow, gorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 moglby ktos napisac jak wypadaja 2.0TDI? Bo to jest konkurent dla 2.0 BoxerD trudno tu mówić o konkurencyjności jeśli silnik na pompowtryskiwaczach został wycofany jako technologiczny przeżytek nie spełniający obecnych norm EURO (chyba 4). Niemniej spalanie, przynajmniej w moim Outlanderze, jest b.dobre. trasa 160-170km/h z pełnym obciążeniem 7,3l/100 miasto ok.8,5-9l ecodriving :cool: 5,7l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 średnia na trasie 160 /170 outlanderem :shock: sami rajdowcy kurcze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 średnia na trasie 160 /170 outlanderem nie w Polsce :!: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topinka Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 średnia na trasie 160 /170 outlanderem :shock: sami rajdowcy kurcze.... Z tego co widzę to nikt tu nie pisał o średniej tylko pewnie o tz "maksymalnych prędkościach przelotowych". Takiej średniej na drodze to byś nawet bolidem nie uzyskał! :wink: I jeszce tylko pytanko do spalania, czy to są Wasze pomiary faktyczne czy odczyt z komputera bo u mnie różnica między tymi pomiarami to ok 1 litr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 W weekend zrobiłem na jednym zbiorniku trasę Poznań - Wisła - Poznań (890 km) Średnie spalanie wyliczone to 6,7 l. Na autostradzie zapiąłem tempomat i jechałem cały czas 140, na pozostałych drogach nie byłem zawalidrogą - wyprzedziły mnie 2 samochody. Komputer kłamie u mnie o około 0,7 l (w dół). Co do spalania w mieście, to nie wiem, bo nie zdarza mi się jeździć przez dłuższy czas tylko po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 średnia na trasie 160 /170 outlanderem :shock: sami rajdowcy kurcze.... Z tego co widzę to nikt tu nie pisał o średniej tylko pewnie o tz "maksymalnych prędkościach przelotowych". Takiej średniej na drodze to byś nawet bolidem nie uzyskał! :wink: I jeszce tylko pytanko do spalania, czy to są Wasze pomiary faktyczne czy odczyt z komputera bo u mnie różnica między tymi pomiarami to ok 1 litr. tez tak myślałem ale wolałem zapytać. co raz gorsze te komputery . u mnie przekłamuje minimalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 W 1973 Fiat 125p ustalil rekord sredniej predkosci na 138km/h. W 1990 Subaru wykrecilo 220km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 W 1973 Fiat 125p ustalil rekord sredniej predkosci na 138km/h.W 1990 Subaru wykrecilo 220km/h. na jakim odcinku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Mowa jest o tym tescie: http://www.youtube.com/watch?v=2YyLvOwdg_8 http://www.youtube.com/watch?v=_v4lj16sCr0 http://www.youtube.com/watch?v=Ct1uDTTDdo4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 tez tak myślałem ale wolałem zapytać. co raz gorsze te komputery . u mnie przekłamuje minimalnie. Wspolnymi silami wydedukowalismy o co chodzi: otoz im bardziej nieustalone warunki, tym wiekszy blad. Przyklad: u mnie po trasie KRK - Kielce - Warszawa (czyli sporo hamowania i wyprzedzania) komputer pokazywal 5.7 a w rzeczywistosci wyszlo 6.7. A z nartami na dachu i po autostradach wskazanie: 6.2, przy pompie: 6.3. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Jak słusznie zauważył aflinta, świat subaru, w tym w szczególności świat tuningu subaru, to (dzięki Bogu! ) świat zupełnie inny, niż świat wozów VAG, z którym jednoznacznie kojarzy się określenie "cziptjuning. Tu sprawa nie jest taka prosta, a więc, innymi słowy, legacy diesel to nie jest taka inna octavia, tylko z logo subaru i S-AWD, a zupełnie inne zwierzę . Świat tuningu silników spalinowych jest zasadniczo taki sam,nie bardzo wiem czym ma się różnić tutaj Subaru od niesubaru. No i to że komuś się kojarzy z cziptuning z VAGiem jako jedyną drogą tuningu,świadczy tylko i wyłącznie o stanie jego wiedzy,a nie o stanie faktycznym bo ten jest taki że rynek części tuningowych do diesli jest ogromny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toni Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Mam legacy 2,0 D 2009 (skrzynia 5b) minimalne spalanie trasa 4,1- przy jeżdzie do 140km/h ieszczę się w 6,2 jazda autostrada z prędkością 190- 200km/h około 8,6 miasto od 6,2 do 8,6 ........... używam też służb. audi A4 2,0 TDI 140KM bez quatro (6 biegów) CR 2008 minimalne spalanie trasa 4,0- przy jeżdzie do 140km/h ieszczę się w 6,3 jazda autostrada z prędkością 190- 200km/h około 8,4 miasto od 6,0 do 8,9 ....... używam audi A6 3,0 TDI z quatro (6 biegów DSG) CR 2009 minimalne spalanie trasa 6,5- przy jeżdzie do 140km/h ieszczę się w 8,5 jazda autostrada z prędkością 190- 200km/h około 11,6 miasto od 8,6 do 13,2 A4 z legacy nie ma szans na przyspieszenie i elastyczność A6 jest nieznacznie lepsza Najnowsze legacy ze skrzynią 6 biegową jest o ponad sekundę wolniejsze do 100 km od mojego z 2009 nie wiem ile spala dokładnie bo jeżdziłem 1 dzień ale od A4 jest zwawsze Wszystko dotyczy diesel w legacy komputer zaniża o około 0,1-0,2 l na 100km (co ciekawe zawsze pokazuje po "," wartości parzyste podobnie zaniza w w A4, a w A6 zaniża o około 0,4 - 0,7l pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subus Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 6,4 l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Subus: A6 3.0 TDI ma osiągi z innej ligi. Porównanie było do 2.0TDI 140KM w A4. Wsteczny kiepsko wchodzi w większości MT Subaru i nie będzie lepiej. Najlepiej ni walczyć jak nie wchodzi tylko wysprzęglić i powtórka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toni Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 wsteczny cudownie nie wchodzi, chyba to dotyczy wszystkich diesel tych 6 biegowych też), i jeszcze sprzęgło, trzeba ruszać bez gazu szczególnie w sniegu lub piasku (ale to problem wiekszości diesel z dużym momentem) A6 moze to i inna liga, nie ma też sprzęgła co jest bajeczne dla leniwego kierowcy pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ibex Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 [..]Świat tuningu silników spalinowych jest zasadniczo taki sam,nie bardzo wiem czym ma się różnić tutaj Subaru od niesubaru. No i to że komuś się kojarzy z cziptuning z VAGiem jako jedyną drogą tuningu,świadczy tylko i wyłącznie o stanie jego wiedzy,a nie o stanie faktycznym bo ten jest taki że rynek części tuningowych do diesli jest ogromny. Pozwolę się z Tobą nie zgodzic i poprzeć aflinta. Wydaje się niestety, że "chiptjuning" w boxerach jest dużo trudniejszy. Świadczy też o tym chyba to, że z tego co się orientuję prawdziwe mapowanie w Polsce robi tylko jedna firma. Pozostałe to box'y albo inne rozwiazania. Może jest to związane z nowością silnika, ale fakt jest faktem. To nie jest VAG. Pozdrawiam Ibex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 wsteczny cudownie nie wchodzi, chyba to dotyczy wszystkich diesel tych 6 biegowych też), i jeszcze sprzęgło, trzeba ruszać bez gazu szczególnie w sniegu lub piasku (ale to problem wiekszości diesel z dużym momentem)A6 moze to i inna liga, nie ma też sprzęgła co jest bajeczne dla leniwego kierowcy pozdr. nie ma A6 w wersji MT ? chyba jest .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toni Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Tym którym ja czesto jeżdze jest automat z sekwencją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subus Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Mam takie glupie pytanie: kiedy przyspieszam maksymalnie od zera, to przy przerzucaniu biegow 1-> 2 -> 3 jakos nie potrafie tego robic bez lekkiego szarpania samochodem. Sadze, ze to bedzie chyba wina mej nogi niz samochodu stale probuje to zrobic gladko lecz jakos mi stale nie wychodzi, bo wcale nie latwo. w poprzednim dieslu mazdy mi szlo elegancko, tez moc samochodu byla nizsza... moze jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Subus, tak samo miałem w STI, aż mi się noga przestawiła i sprzęgło "ułożyło" 8). Podobne objawy zaobserwowało jeszcze kilku znanych mi właścicieli subaru w swoich wozach. Raczej bym się nie przejmował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topinka Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 moze jakies sugestie? Trenuj! :smile: Bo się da! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się