Skocz do zawartości

krzychukk

Użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.helios-szklo.pl

Profile Information

  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Legacy 2.0D

Osiągnięcia krzychukk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. co to znaczy wzmocniony zestaw ? co jest wzmocnione ? docisk ? a jeżeli tarcza to co jest wzmocnione w tej tarczy ? okładziny / spręzyny ? i jak to współpracuje z dwumasą? Np. wzmocnione zestawy sportowe nie każdemu odpowiadają przy normalnej eksploatacji....A z jeżdzeniem na półsprzęgle , co jest główną przyczyną uszkodzenia dwumasy i tarczy , to "wzmocnienie" nie ma nic wspólnego ps. zakładanie zestawu bez dwumasy ( wrx? ) wydaje się być ryzykowne ze względu na ..np. skrzynię biegów ...ale przy delikatnym traktowaniu byc moze nie natychmiast . Sugerowałbym równiez kontrole takiej tarczy np. przy 30 tyś ze względu na prawdopodobne szybsze zużywanie się sprężyn w tarczy ( brak dwumasy ) jeśli wierzyć producentowi to: Transmittable torque about 30% higher than the original one. Custom made reinforced clutch cover and clutch disc with special organic friction material. czyli na nasze wychodzi, że zarówno docisk jak i tarcza są zmodyfikowane i zastępują fabryczny zestaw, który należy uzupełnić kołem dwumasowym
  2. alternatywą może być dwumasa jak do tej pory + wzmocniony zestaw sprzęgło/docisk np przez Sachs performance, koszt zakupu i montażu i tak jest niższy niż to co oferuje ASO
  3. miałem to samo w legacy, winowajca w moim przypadku to pęknięta osłona pod silnikiem którą zalatwiłem gdzies w śniegu
  4. nie, ten poliftowy jest większy (chodzi o wysokość)
  5. krzychukk

    Felgi 18" dla OBK MY10

    nie przesadzaj, nowy outback ma koła prawie jak od autobusu i przy "18 będzie miał opony 225/55/18 co mniejwięcej odpowiada kołom 195/65/15 w legacy z lat 04-09. jakiś link do hamerykańskiej stronki gdzie masz parametry felg do OBK my'11 http://www.streetdreams.org/wheel-fitme ... submit.y=8
  6. krzychukk

    kombi 3.0 vs spec-b

    prowadzenie rewelacyjne, ale po około 2kkm zdemontowałem i wróciłem do serii z uwagi na pojawienie się w domu małego człowieczka, ale teraz rozważam powrót do opcji Sti bo córka torchę podrosła
  7. krzychukk

    kombi 3.0 vs spec-b

    amortyzatory ze sprężynami będą pasować, ja mialem przez chwile w turbognojówie zalaożony zawias od Legacy Sti i podszedł plug&play
  8. nic to nie da, bo homologacja mówi, że dla "17 opona to 215/45/17 wiec nic nie zyskasz, a każdy inny będzie poza homologacją
  9. krzychukk

    Felgi z oponami

    IV generacja MY08
  10. krzychukk

    Felgi z oponami

    ja mam zima 215/45/17 a lato 225/40/18 - oba kompkety na OZ Crono HT i nie widzę większej różnicy w komforcie między 2 zestawami, na obu jest akceptowalny
  11. krzychukk

    BREMBO

    zaciski dla 5x100 i 5x114,3 sa takie same, jedyne czego się trzeba trzymać to tarcz z rozstawem 5x100. Ja kupiłem cały zestaw po d przekładkę z adapterami dla tylnych zacisków.
  12. krzychukk

    BREMBO

    z przekładką przodu nie ma żadnych trudności - jest to operacja z cyklu plug&play jeśli kupisz zestaw od sti 2001-2005 z rozstawem 5x100. Z tyłem jest troche więcej roboty ale przy użyciu odpowiednich adapterów również do ogarnięcia - właśnie kończę montaż i w poniedziałek/wtorek będe miał auto na kompletnym brembo od sti. Musisz tylko pamiętać, że przy zastosowaniu tych hamulców trzeba wymienić felgi bo z fabrycznymi legacy nie da rady
  13. krzychukk

    duże brembo w STI

    Czy przy dużych brembo w STI 2001-2005 tylne tarcze mają fartuchy przeciwbłotne (chodzi o takie stalowe oslony za tarczą)?
  14. krzychukk

    Nowy soft w boxer diesel

    mam nowy soft w Legacy MY'09 od 2 tygodni i tez się przychylam do pozytywnej opinii pozmianowej. latwiej się rusza i ogólniej przyjemniej prowadzi - nawet przestało mnie denerwować,
  15. krzychukk

    Subaru Legacy DIESEL

    poprzedni samochód to Alfa Romeo 166 3.2 v6, a że pierwsze dziecko było w drodze to w całym tym zamieszaniu jakoś mi się uwidziało, że potrzebuje "rozsądnego' samochodu no i padło na Legacy kombi na gnojowice. Nie mówie, że AR była/jest lepsza (staram się zachować obiektywizm), była inna i tamten klimat europejski bardziej mi odpowiada. I taki jest główny cel pierwzego posta, żeby kolega, który jeździ do tej pory BMW dobrze się zastanowił bo może być zawiedziony. Ja za swoje auto płaciłem 107kpln u Zasady w RZeszowie i owszem cena była przyzwoita tylko tak jak piszesz Legacy czy wogóle Subaru nie jest dla każdego, życie pokazało napewno nie dla mnie. Następne auto będzie europejskie bo mi bardzie odpowiada ten klimat. Co do pytania na koniec, to przez Szwajcarię tylko przejeżdżałem, raz w drodze w Alpy i jeszcze raz ale nie pamiętam gdzie wtedy jechałem:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...