Skocz do zawartości

z kim konkuruje nowy Outback diesel?


Xanadu

Rekomendowane odpowiedzi

być może są takie branże, że trzeba przyjechać Audi A8, w garniturze Armani i z Rolexem na ręce, bo inaczej nie chcą z Tobą gadać

W tych branżach w Audi A8 wyszedłbyś lekko pociesznie ;) Tam raczej poniżej Jaguara XJ nikt nie schodzi (i nie chodzi tu Broń Boże o ceny samochodów ale ich, jak to się ze staropolska powiada, image ;) )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 424
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...

i tak zrobię już na 99,9% :wink:

te moje pytania i wątpliwości były chyba uzewnętrzniane po to, aby się upewnić, co do wyboru, który gdzieś w podświadomości został dokonany wcześniej :lol:

przy okazji wyszło, że moja niechęć do okołoniemieckich samochodów (a jeździłem sporo zarówno Audi, jak i BMW) jest na tyle głęboka, że nie jestem w stanie się już do nich przekonać, mimo prób, zachęt, jazd próbnych... chyba nie widzę też siebie (chyba z tego wyrosłem) w ich grupie docelowej... nie muszę przed nikim szpanować, nie muszę popisywać się przed sąsiadami i kolegami, nie muszę pokazywać partnerom handlowym... być może są takie branże, że trzeba przyjechać Audi A8, w garniturze Armani i z Rolexem na ręce, bo inaczej nie chcą z Tobą gadać, ale ja cieszę się, że w takiej nie robię, to przynajmniej ludzie gadają ze mną, a nie z moim zegarkiem, albo samochodem :wink:

zresztą podczas wizyty w salonie Audi zadałem zaczepne i nieco złośliwe pytanie: "A jak Wasza strategia bycia marką "premium" czuje się z tym, że Waszymi samochodami w znakomitej większości jeżdżą osoby będące bardzo daleko od poziomu "premium"?"

i otrzymałem taką odpowiedź: "A BMW kojarzy się z dresiarzami i co? Nie jesteśmy na to w stanie nic poradzić..."

ja tym bardziej nic na to nie poradzę...

 

Podoba mi się dojrzałość z jaką piszesz o sztuce wyboru, w tym przypadku Subaru :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi wszelkiej maści są bezkonkurencyjne jeżeli chodzi o kradzieże. :lol:

Może się okazać, że długo się nie pojeździ swoim premium A4.

Z Subaru takiego problemu nie ma. :smile:

Niby jest AC, ale i tak strata zawsze boli i później jest dylemat co kupić. :roll:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi wszelkiej maści są bezkonkurencyjne jeżeli chodzi o kradzieże. :lol:

Może się okazać, że długo się nie pojeździ swoim premium A4.

 

A ja marze że by ktoś ukradł ( bo jak widze ceny RS4 na allegro, albo otomoto ) to mi sie słabo robi, jak tanie są, fakt że wiekszosć z USA lub składane z 3, no ale... ,

stawiam go wszedzie , i nic, :roll: żaden złodziej go nie chce :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zupełnie znienacka dostałem dzisiaj ofertę od Opla... wypasiony na maxa!

1. Insignia Kombi 2,0 turbo w wersji Sport (220 KM i 350 Nm)

2. napęd 4 x 4

3. automat

4. flexride (adaptacyjne zawieszenie + opcje sport i tour)

5. biksenony

6. skórzane fotele sportowe z regulacja podparcia

7. navi, dvd, nagłośnienie infinity itd.

8. cena ok. 140 tys. zł

 

na razie zdania nie zmieniłem, ale samochodzik, jak i oferta bardzo kuszące :wink:

wiem, że to Opel, że nie ma SAWD, że mały prześwit ale...

co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma SAWD

to chyba w ogóle ma Haldex :roll:

 

w zeszłym roku próbowałem podpytać w salonie opla i suzuki jaki maja napęd. sprzedawcy w obu przypadkach zrobili karpia i odesłali mnie do serwisu a tam wciskali mi kit, że stały i permanentny idt itp... jak spytałem czy po podniesieniu i kręceniu tylnym kołem to drugie się obraca to patrzyli na mnie jak na wariata. :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Insignia 4 x 4 ma TTD (torque transfer device) + mechanizm różnicowy tylnych kół o podwyższonym tarciu, czyli najnowsza generacja firmy Haldex :wink:

w skrócie polega to na tym, że moment obrotowy w 80% kierowany jest na przód, a przy poślizgu przechodzi na tył aż do 50 : 50

ciekawostką jest to, że moment przenosi się nie tylko z przodu na tył, ale również ze strony lewej na prawą (lub odwrotnie) w zależności od warunków jazdy (zakręt, ślisko itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, może jestem stronniczy, i może ten Haldex 4. generacji jest boski jak Julio Iglesias, ale zawsze śmierdzi mi jedną osią... sorki :wink:

 

bardzo dobre porównanie :wink:

niezależnie od tego, że się z nim zgadzam, to przecież Subaru to nie tylko SAWD...

jak zostawimy w spokoju wyższość jednego napędu nad drugim, to czym Subaru góruje nad wspomnianym Oplem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zostawimy w spokoju wyższość jednego napędu nad drugim, to czym Subaru góruje nad wspomnianym Oplem?

IMHO mimo wszystko wyższa niezawodność, niższy spadek wartości, wyższy prześwit, mniejsza popularność kradzieżowa. Nie jeździłem i nie widziałem budowy technicznej, więc ciężko mi tą kwestię porównać. ALe na Boga - to OPEL! Auto do Niemieckich Urzędników ;)

Poza tym S-AWD to zdecydowana przewaga konkurencyjna Subaru. I ciężko porównać bez tego, bo w odróżnieniu od innych marek - z tego nie można zrezygnować. S-AWD to pewność prowadzenia - BEZPIECZEŃSTWO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Insignia 4 x 4 ma TTD (torque transfer device) + mechanizm różnicowy tylnych kół o podwyższonym tarciu, czyli najnowsza generacja firmy Haldex :wink:

w skrócie polega to na tym, że moment obrotowy w 80% kierowany jest na przód, a przy poślizgu przechodzi na tył aż do 50 : 50

ciekawostką jest to, że moment przenosi się nie tylko z przodu na tył, ale również ze strony lewej na prawą (lub odwrotnie) w zależności od warunków jazdy (zakręt, ślisko itd.)

 

to ustrojstwo jest sterowane elektromagnetycznie tak jak w poprzednich wersjach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ nie mamy zbyt wiele merytorycznych argumentów, a głównie wizerunkowe, to dodam jeszcze jeden z tej kategorii...

właśnie przeglądam folder Insignii, który ma 64 strony i jest przygotowany wyjątkowo profesjonalnie...

po drugiej stronie mamy wątlutki marketing Subaru i folder Outbacka mający 42 strony, ale zdaje się będący do obejrzenia jedynie jako plik PDF... tak samo słabo wygląda cała nasza strona internetowa, która jest mocno nieaktualna...

na ten, albo na przyszły weekend umówiony jestem na wypożyczenie Opla w tej fajnej konfiguracji (niestety nie Kombi, ale to nie ma znaczenia)... ciekaw jestem tego silnika z automatem :wink:

zobaczymy...

 

P.S. czy temat tuningu diesla Subaru zniknął z forum, czy mi się wydaje? cenzura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w którymś 'TG' był test insigni w najmocniejszej wersji (z 4x4) i okazało się, że komputer niespecjalnie pozwalał na testowanie :wink: ostre hamowania kończyły się przejściem w tryb serwisowy o ile dobrze pamiętam (to były jakieś testy w kotlinie kłodzkiej)

 

nieładnie i bez sensu...

takie założenie dotyczące modyfikacji na które SIP nie zezwala :wink:

ale w nielegalu też można pisać :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...