Subaryta Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 być może są takie branże, że trzeba przyjechać Audi A8, w garniturze Armani i z Rolexem na ręce, bo inaczej nie chcą z Tobą gadać W tych branżach w Audi A8 wyszedłbyś lekko pociesznie Tam raczej poniżej Jaguara XJ nikt nie schodzi (i nie chodzi tu Broń Boże o ceny samochodów ale ich, jak to się ze staropolska powiada, image ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 pytanie do SIP i dealerów: jak wygląda dostępność nowego Outbacka 2,0D w wersji Comfort? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 ja przewrotnie powiem że nowy Outback dorównał Mondeo w kwestii ilości miejsca na tylnej kanapie ;-) które wg mnie ma jak dotąd najwięcej z tyłu w tej klasie miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 jak wygląda dostępność nowego Outbacka 2,0D w wersji Comfort? 15 tydzień w Niemczech i u nas jakieś 2 później Czyli about koniec kwietnia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 ...i tak zrobię już na 99,9% :wink: te moje pytania i wątpliwości były chyba uzewnętrzniane po to, aby się upewnić, co do wyboru, który gdzieś w podświadomości został dokonany wcześniej przy okazji wyszło, że moja niechęć do okołoniemieckich samochodów (a jeździłem sporo zarówno Audi, jak i BMW) jest na tyle głęboka, że nie jestem w stanie się już do nich przekonać, mimo prób, zachęt, jazd próbnych... chyba nie widzę też siebie (chyba z tego wyrosłem) w ich grupie docelowej... nie muszę przed nikim szpanować, nie muszę popisywać się przed sąsiadami i kolegami, nie muszę pokazywać partnerom handlowym... być może są takie branże, że trzeba przyjechać Audi A8, w garniturze Armani i z Rolexem na ręce, bo inaczej nie chcą z Tobą gadać, ale ja cieszę się, że w takiej nie robię, to przynajmniej ludzie gadają ze mną, a nie z moim zegarkiem, albo samochodem :wink: zresztą podczas wizyty w salonie Audi zadałem zaczepne i nieco złośliwe pytanie: "A jak Wasza strategia bycia marką "premium" czuje się z tym, że Waszymi samochodami w znakomitej większości jeżdżą osoby będące bardzo daleko od poziomu "premium"?" i otrzymałem taką odpowiedź: "A BMW kojarzy się z dresiarzami i co? Nie jesteśmy na to w stanie nic poradzić..." ja tym bardziej nic na to nie poradzę... Podoba mi się dojrzałość z jaką piszesz o sztuce wyboru, w tym przypadku Subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 jak wygląda dostępność nowego Outbacka 2,0D w wersji Comfort? 15 tydzień w Niemczech i u nas jakieś 2 później Czyli about koniec kwietnia Pozdrawiam z tego co słyszałem od jednego z ASO to co przyjedzie jest już sprzedane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Audi wszelkiej maści są bezkonkurencyjne jeżeli chodzi o kradzieże. Może się okazać, że długo się nie pojeździ swoim premium A4. Z Subaru takiego problemu nie ma. :smile: Niby jest AC, ale i tak strata zawsze boli i później jest dylemat co kupić. :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Pabler, ale za to czesci sa tanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Audi wszelkiej maści są bezkonkurencyjne jeżeli chodzi o kradzieże. Może się okazać, że długo się nie pojeździ swoim premium A4. A ja marze że by ktoś ukradł ( bo jak widze ceny RS4 na allegro, albo otomoto ) to mi sie słabo robi, jak tanie są, fakt że wiekszosć z USA lub składane z 3, no ale... , stawiam go wszedzie , i nic, :roll: żaden złodziej go nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Sorki za OT, ale przy okazji: TOP 10 wśród złodzieji (wg kolejności) - pasek, golf, malcer, a6, sajkoś, a4, 80, oktawian, korolczak i pugot 307 (bez roczników). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 zupełnie znienacka dostałem dzisiaj ofertę od Opla... wypasiony na maxa! 1. Insignia Kombi 2,0 turbo w wersji Sport (220 KM i 350 Nm) 2. napęd 4 x 4 3. automat 4. flexride (adaptacyjne zawieszenie + opcje sport i tour) 5. biksenony 6. skórzane fotele sportowe z regulacja podparcia 7. navi, dvd, nagłośnienie infinity itd. 8. cena ok. 140 tys. zł na razie zdania nie zmieniłem, ale samochodzik, jak i oferta bardzo kuszące :wink: wiem, że to Opel, że nie ma SAWD, że mały prześwit ale... co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 nie ma SAWD to chyba w ogóle ma Haldex :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 nie ma SAWD to chyba w ogóle ma Haldex :roll: w zeszłym roku próbowałem podpytać w salonie opla i suzuki jaki maja napęd. sprzedawcy w obu przypadkach zrobili karpia i odesłali mnie do serwisu a tam wciskali mi kit, że stały i permanentny idt itp... jak spytałem czy po podniesieniu i kręceniu tylnym kołem to drugie się obraca to patrzyli na mnie jak na wariata. :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Insignia 4 x 4 ma TTD (torque transfer device) + mechanizm różnicowy tylnych kół o podwyższonym tarciu, czyli najnowsza generacja firmy Haldex :wink: w skrócie polega to na tym, że moment obrotowy w 80% kierowany jest na przód, a przy poślizgu przechodzi na tył aż do 50 : 50 ciekawostką jest to, że moment przenosi się nie tylko z przodu na tył, ale również ze strony lewej na prawą (lub odwrotnie) w zależności od warunków jazdy (zakręt, ślisko itd.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Kurczę, może jestem stronniczy, i może ten Haldex 4. generacji jest boski jak Julio Iglesias, ale zawsze śmierdzi mi jedną osią... sorki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Kurczę, może jestem stronniczy, i może ten Haldex 4. generacji jest boski jak Julio Iglesias, ale zawsze śmierdzi mi jedną osią... sorki :wink: bardzo dobre porównanie :wink: niezależnie od tego, że się z nim zgadzam, to przecież Subaru to nie tylko SAWD... jak zostawimy w spokoju wyższość jednego napędu nad drugim, to czym Subaru góruje nad wspomnianym Oplem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 jak zostawimy w spokoju wyższość jednego napędu nad drugim, to czym Subaru góruje nad wspomnianym Oplem? IMHO mimo wszystko wyższa niezawodność, niższy spadek wartości, wyższy prześwit, mniejsza popularność kradzieżowa. Nie jeździłem i nie widziałem budowy technicznej, więc ciężko mi tą kwestię porównać. ALe na Boga - to OPEL! Auto do Niemieckich Urzędników Poza tym S-AWD to zdecydowana przewaga konkurencyjna Subaru. I ciężko porównać bez tego, bo w odróżnieniu od innych marek - z tego nie można zrezygnować. S-AWD to pewność prowadzenia - BEZPIECZEŃSTWO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 ALe na Boga - to OPEL! Auto do Niemieckich Urzędników Otóż to. Nudnawy korpo-wóz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Powiem jeszcze tak - nie mam bladego pojęcia ani jaki jest OBK, ani jaka jest Insignia organo-leptycznie w środku, ale (i tu wykażę cechy typowego fanatyka marki ) Subaru to PRZEDE WSZYSTKIM 4x4 ergo SAWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Insignia 4 x 4 ma TTD (torque transfer device) + mechanizm różnicowy tylnych kół o podwyższonym tarciu, czyli najnowsza generacja firmy Haldex :wink: w skrócie polega to na tym, że moment obrotowy w 80% kierowany jest na przód, a przy poślizgu przechodzi na tył aż do 50 : 50 ciekawostką jest to, że moment przenosi się nie tylko z przodu na tył, ale również ze strony lewej na prawą (lub odwrotnie) w zależności od warunków jazdy (zakręt, ślisko itd.) to ustrojstwo jest sterowane elektromagnetycznie tak jak w poprzednich wersjach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Szczerze ? ... jakbym mial oplem jezdzic to wolalbym ... rowerem :grin: takie to troche nijakie ... chociaz Insygnia nie jechalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 ponieważ nie mamy zbyt wiele merytorycznych argumentów, a głównie wizerunkowe, to dodam jeszcze jeden z tej kategorii... właśnie przeglądam folder Insignii, który ma 64 strony i jest przygotowany wyjątkowo profesjonalnie... po drugiej stronie mamy wątlutki marketing Subaru i folder Outbacka mający 42 strony, ale zdaje się będący do obejrzenia jedynie jako plik PDF... tak samo słabo wygląda cała nasza strona internetowa, która jest mocno nieaktualna... na ten, albo na przyszły weekend umówiony jestem na wypożyczenie Opla w tej fajnej konfiguracji (niestety nie Kombi, ale to nie ma znaczenia)... ciekaw jestem tego silnika z automatem :wink: zobaczymy... P.S. czy temat tuningu diesla Subaru zniknął z forum, czy mi się wydaje? cenzura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 P.S. czy temat tuningu diesla Subaru zniknął z forum, czy mi się wydaje? cenzura? przeniesiony do "Nielegala" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 P.S. czy temat tuningu diesla Subaru zniknął z forum, czy mi się wydaje? cenzura? przeniesiony do "Nielegala" nieładnie i bez sensu... słabe nerwy? cenzura? brak argumentów? obawa? ale przed czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 w którymś 'TG' był test insigni w najmocniejszej wersji (z 4x4) i okazało się, że komputer niespecjalnie pozwalał na testowanie :wink: ostre hamowania kończyły się przejściem w tryb serwisowy o ile dobrze pamiętam (to były jakieś testy w kotlinie kłodzkiej) nieładnie i bez sensu... takie założenie dotyczące modyfikacji na które SIP nie zezwala :wink: ale w nielegalu też można pisać :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się