iwo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Czesc, Chciałem odswiezyć zaciski tj. pomalowac je od nowa. Wiem, ze tamat juz byl, jednak szukam kogoś kto podejmie sie tej pracy za mnie Moze znacie jakies, nazwijmy to tuning warsztat, ktory zajmie sie taka kosmetyka... Pozdrawiam, i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebi Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Też byłbym zainteresowany taką "usługą". W moim wypadku GT99. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 A nie lepiej samemu sobie pomalować? Prosta i szybka robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jeśli ktoś ma zapotrzebowanie na outsourcing takiej usługi, to wcale niekoniecznie lepiej. Niektórzy nie umieją, nie chce im się, nie mają czasu, możliwości bądź umiejętności, i wcale to im niczego nie ujmuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 tzd, ale kto mówi że to komuś coś ujmuje? :roll: Po prostu nigdy nie słyszałem żeby jakaś firma świadczyła takie usługi i chyba prędzej samemu się to zrobi niż uda się kogoś znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Kruk, ja na przykład nie narzekałem na to, jak mi pomalowali w Pruszczu. No ale robiłem to przy okazji przeglądu, wymiany zacisków itp.. Więc nie jechałem specjalnie po to, żeby mi pomalowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Kruk, odniosłem się do zwrotu "lepiej samemu". Jak ktoś umie, to spoko. Ale skoro ktoś pyta o wykonanie takiej usługi, to na ogół znaczy, że nie wie jak to zrobić, lub mu się nie chce. Więc po prostu nie zawsze "lepiej samemu" Ja bym nie wiedział od czego zacząć (no może poza zdjęciem felg ) i też bym się chętnie dowiedział, gdzie to można zrobić. No i dzięki dzibi, już wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 ja na przykład nie narzekałem na to, jak mi pomalowali w Pruszczu. No ale robiłem to przy okazji przeglądu, wymiany zacisków itp. Aha, no to fajnie że można gdzieś jednak to zrobić...mi się zawsze nie chciało szukać i sam malowałem odniosłem się do zwrotu "lepiej samemu" tak mi się automatycznie napisało bez podtekstów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Aha, no to fajnie że można gdzieś jednak to zrobić...mi się zawsze nie chciało szukać i sam malowałem Też tak właśnie robiłem, ale teraz kupiłem hamulce od dzibi'ego i mój mechanik od razu zaproponował, żebym je przywiózł, jak tylko dotrą, to je wypiaskuje, pomaluje i na wiosnę tylko montaż :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Aha, no to fajnie że można gdzieś jednak to zrobić...mi się zawsze nie chciało szukać i sam malowałem Bo jesteś leń! Hehehe :wink: Ja wysyłałem zaciski do regeneracji i przy okazji poprosiłem o to żeby je malnęli. Za pierwszym razem spieprzyli sprawę i musiałem im je odsyłać do ponownego malowania. Jeśli masz je już zdemontowane to najlepiej zrób to sam. Lakiery do zacisków można kupić w wielu miejscach. Przy okazji warto powymieniać gumki, uszczelki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Odświeżam temat, bo chcę odświeżyć i pomalować zaciski sam. Poproszę o wskazówki na co uważać, żeby nie spaprać sprawy przy demontażu i montażu - samo odświeżanie i malowanie ogarnę bez problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Ja ostatnio bawiłem się trochę w odnawianie. Oto efekt: Musiałem założyć tymczasowo moje oryginalne koła które nie wchodzą na mój zestaw BBK więc musiałem dojść do ładu z OEM zaciskami cztero-tłoczkowymi. Zajęło mi to chyba z dwa tygodnie bawiąc się wieczorami. Farba to kit firmy Foliatec. Jeśli mam ci coś podpowiadać to warto kupić zestaw naprawczy bo prawdopodobnie pod gumkami masz niezła korozję (u mnie większość tłoczków była zapieczona. Jeśli będziesz musiał wyjąć tłoczki to zrób to wypychając je za pomocą układu hamulcowego bo potem będzie masakra. Z tyłu zacisku będzie na pewno dużo korozji więc do usunięcia z grubsza rdzy użyj młotka i opukiwania. Powodzenia i cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Zajęło mi to chyba z dwa tygodnie bawiąc się wieczorami. Farba to kit firmy Foliatec. O choroba to ja mniej skrupulatny byłem. Mi to zajeło jeden wieczórale bez zdejmowania zacisków (to było w moim UK GT-ku). Kupiłem farbe w halfordsie pomalowałem wszystko co było widoczne i dotępne, 3 razy pedzelkiem, potem białą małym wałeczkiem zrobiłem napisy. Malowałem tyko przód. To taka opcja na tanio, szybko samemu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 szczotka druciana, czarny mat, i pozamiatane :smile: i tak zacisk zgnije albo się upierbrudzi błotem i obije kamieniami.... :smile: 8 zyli i 10 min roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Mać....pomuki nie działają, czy to ja mam zaćmienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Mać....pomuki nie działają, czy to ja mam zaćmienie? tylko autor watku moze dac pomuka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Szkoda.... ale może autor wstawi pomuki w moim imieniu dla GeOrGe, Premo i emotorsport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja ostatnio bawiłem się trochę w odnawianie. Oto efekt:[ http://img641.imageshack.us/img641/1619/image00001s.jpg ] Musiałem założyć tymczasowo moje oryginalne koła które nie wchodzą na mój zestaw BBK więc musiałem dojść do ładu z OEM zaciskami cztero-tłoczkowymi. Zajęło mi to chyba z dwa tygodnie bawiąc się wieczorami. Farba to kit firmy Foliatec. Jeśli mam ci coś podpowiadać to warto kupić zestaw naprawczy bo prawdopodobnie pod gumkami masz niezła korozję (u mnie większość tłoczków była zapieczona. Jeśli będziesz musiał wyjąć tłoczki to zrób to wypychając je za pomocą układu hamulcowego bo potem będzie masakra. Z tyłu zacisku będzie na pewno dużo korozji więc do usunięcia z grubsza rdzy użyj młotka i opukiwania. Powodzenia i cierpliwości Jaką techniką odtworzyłeś biały napis Subaru na zacisku. Jakiś wałeczek - jaki?, tampon, pędzelek? To Stage 2 mojego projektu ale nie wiem jak się za to dobrze zabrać żeby się nie rozlało po literach i wyszło takie fajne odcięcie jak u Ciebie. Moje zaciski wyglądają teraz tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Po prostu nigdy nie słyszałem żeby jakaś firma świadczyła takie usługi i chyba prędzej samemu się to zrobi niż uda się kogoś znaleźć. http://www.renowacjafelg.pl/renowacja-f ... -hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja kupiłem pistolet do piaskowania i 25 kg piasku, zaciski już wypiaskowane. Zestaw naprawczy do tłoczków już czeka,bo na razie nie mam czasu żeby to skończyć. Akurat moje zaciski są zdemontowane i jeżeli chodzi o wyjęcie tłoczków to podobno łatwo to zrobić powietrzem z kompresora, włożyć jakiś tam wentyl do otworu w który wchodzi przewód hamulcowy i podpiąć kompresor, będę próbował to się okaże. Po złożeniu zacisków zostanie tylko pomalowanie, jedni mówią że hammerait wytrzymuję 3 lata i wygląda dobrze, do tego jest tani. A inni że są jakieś farby specjalne do zacisków, które kosztują kilka razy drożej od hammerite a po roku farba odchodzi, jak kto woli. Jak skończę swoją prace to się pochwalę jak wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 podobno łatwo to zrobić powietrzem z kompresora, kłamstwo oczywiście zależy jak stoi tłoczek ale mi powietrze nie pomogło. ale nie ma takiego tłoczka co się nie podda tak jak ja odblokowałem swoje, mianowicie jeden chociaż musi być odblokowany zakładam że tak jest to trzeba zalać zacisk płynem hamulcowym albo czymś innym ten tłoczek co chodzi to trzeba ustawić w pozycji jak nabardziej wysuniętej no i zakręcić wszystkie w zacisku możliwe dziury gdzie płyn moze wyciekać , no i wtedy wystarczy np imadłem wsunąć ten dobry tłoczek (wepchnąć do środka zacisku) i któryś z pozostałych napewno zostanie wypchnięty płynem no i tak z pozostałymi zastałymi przy czym jak już dwa są odblokowane to jeden z nich jakoś trzeba będzie zablokować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 No to są już dwa sposoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Są jeszcze specjalne szczypce do wykręcania tłoczków. Nie łapię się zewnątrz tłoczka tylko od środka, odbywa się to bez kaleczenia powierzchni pracujących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 A malował ktoś brembo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 A malował ktoś brembo ? malował wprawdzie ciut większe, niż w WRXie, bo od brery i na innym samochodzie, ale porządnie przygotowany zacisk + malowanie proszkowe jakimś matowym kolorem = lepiej niż oryginał (bo wygląda jak cukierek ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się