lewen Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Hej, mam na oku STI 04, pakiet prodrive, dccd. Czy warto z jakiś powodów kupować nowsze? Dzięki za poradę!! Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Hej, mam na oku STI 04, pakiet prodrive, dccd. Napisz cos wiecej o: - stanie - przebiegu - cenie :!: Wtedy będzie mozna odpowiedzieć na Twoje pytanie. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru... Przebieg 40tys km. Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp :cool: O STI nie wiem zbyt wiele... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp Tak. Wprowadzono bardziej elastyczny silnik 2.5...(zaraz się zacznie) A tak powaznie, to nowe modele (poza Loganem ) nie wniosły znacznych i przełomowych innowacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru... Przebieg 40tys km. Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp O STI nie wiem zbyt wiele... bajka ........, barac i niezastanawiac sie , od rocznika 05 w gore stopniowo bylo juz tylko coraz gorzej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 ja bym brał 2004- ładniejsze, tańsze, silnik 2,0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru... Przebieg 40tys km. Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp :cool: O STI nie wiem zbyt wiele... :roll: Jeśli jest jak mówisz i cena w miare rozsądna to bierz, bo cięzko o dobre egzemplarze. Choć oczywiście jabym go i tak dobrze sprawdził, bo ja w swojej karierze widziałem już różne auta, począwszy od 80 letnich dziadków ze szwajcari, poprzez księdza, do kobity co jezdziła 60km/h itd. i zapewniam Cie że pochodzeniem nie ma sie co na 100% łudzić.Trzeba sprawdzić i już, bo jest takie przysłowie, "szewc bez butów chodzi" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Jak dojdzie do transakcji, to na pewno wszystko sprawdzę. Mam nadzieję tylko, że znajdę chętnego na kombi :wink: Bo to jest warunek konieczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ja bym ewentualnie dopłacał do MY05, tylko europejskiego. Poprawione wnętrze na wzór tych z 06 i 07, no i nowy rozstaw na śruby - 5x114,3 Przy zachowaniu silnika 2.0 - którego nie trzeba tak od razu zakuwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 nowy rozstaw na śruby - 5x114,3 To największa zaleta w stosunku do MY04. Z różnic jeszcze to: -inna szpera przód, -większy rozstaw kół -wizualnie: plastikowe nakładki na tylnych błotnikach -tak jak napisał Roberto555 - konsola + kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 BIERZ i sie nie zastanawiaj (wiem co mówie). To NAJlepszy i NAJładniejszy model Imprezy (teraz sie zacznie :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 To NAJlepszy i NAJładniejszy model Imprezy (teraz sie zacznie :razz: ) Mam swoje zdanie :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 BIERZ i sie nie zastanawiaj (wiem co mówie).To NAJlepszy i NAJładniejszy model Imprezy (teraz sie zacznie :razz: ) W pełni się zgadzam brać !!! Ale po sprawdzeniu !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Nie trzeba dopłacać do nowego. Niedawno sam miałem ten problem, też czaiłem się na 06. Podobno coś tam było zmieniane z kolektorem i wtryskiem w latach 04-06 bo trzeba było spełniać bardziej restrykcyjne normy spalania. Oczywiście tego typu zmiany nie są tym co tygrryski lubią najbardziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Co to za silnik: STI 207 DOHC H POWER TURBO? Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Co to za silnik: STI 207 DOHC H POWER TURBO? Dzięki! a gdzie zes takie oznaczenie znalazl? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Co to za silnik: STI 207 DOHC H POWER TURBO? Dzięki! a gdzie zes takie oznaczenie znalazl? :shock: w programie Fast (do czesci oem subaru) jest taki sam opis to 2.0 EJ207 z AVCS z sti 2001-2005 oraz sti type R V5 i 6 bez avcs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 kogii, anty-pomuk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 lewen, a bo mnie zmylily.... znaczy sie to 'h power turbo'... no ale czlowiek uczy sie caly czas :razz: komancz, nie wiesz czasem co moze oznaczac to 'h power'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Może 'H' znaczy bokser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 lewen, a bo mnie zmylily.... znaczy sie to 'h power turbo'... no ale czlowiek uczy sie caly czas :razz: komancz, nie wiesz czasem co moze oznaczac to 'h power'? wiem, high power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Oglądał to ze mnę kumpel, który widział wiele rzeczy w blacharce... Okazało się, że był robiony cały lewy bok (wspawane elementy: być może lewa przednia ćwiartka, tylny próg). Malowane było całe. Ponieważ mechanicznie wydaje się być dość dopieszczone, pytanie jaka jest szansa na to, że to auto będzie proste (geometrii nie sprawdzałem, ponieważ się TROCHĘ zniechęciłem), jak może być jego relana wartość? Może gdyby geometri była OK + dołożenie kompletu rozpórek, to dałoby się pojeździć? Zgóry dziękuję za reflekje na ten tema :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Może gdyby geometri była OK + dołożenie kompletu rozpórek, to dałoby się pojeździć Gdyby to było Polo 1.0 to może i dałoby się jeździć, ale to STi i według mnie strach poginać takim "wynalazkiem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru Okazało się, że był robiony cały lewy bok (wspawane elementy: być może lewa przednia ćwiartka, tylny próg). geometria to 150zł i wiele Ci powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 geometria jesli dobrze ustawiona to Ci nic nie powie :grin: lepiej sprawdzic pkt bazowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się