Jump to content

STI MY04 - powypadkowe - czy warto...


lewen

Recommended Posts

Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru... Przebieg 40tys km. Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp :cool: O STI nie wiem zbyt wiele... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp

Tak. Wprowadzono bardziej elastyczny silnik 2.5...(zaraz się zacznie) :mrgreen:

A tak powaznie, to nowe modele (poza Loganem :mrgreen: ) nie wniosły znacznych i przełomowych innowacji.

Link to comment
Share on other sites

Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru... Przebieg 40tys km. Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp O STI nie wiem zbyt wiele...

 

bajka ........, barac i niezastanawiac sie , od rocznika 05 w gore stopniowo bylo juz tylko coraz gorzej :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Stan idealny, od właściciela serwisu Subaru... Przebieg 40tys km. Chodzi mi o to, czy w nowszych modelach dokonał się jakiś istotny postęp :cool: O STI nie wiem zbyt wiele... :roll:

 

Jeśli jest jak mówisz i cena w miare rozsądna to bierz, bo cięzko o dobre egzemplarze. Choć oczywiście jabym go i tak dobrze sprawdził, bo ja w swojej karierze widziałem już różne auta, począwszy od 80 letnich dziadków ze szwajcari, poprzez księdza, do kobity co jezdziła 60km/h itd. :twisted::mrgreen: i zapewniam Cie że pochodzeniem nie ma sie co na 100% łudzić.Trzeba sprawdzić i już, bo jest takie przysłowie, "szewc bez butów chodzi" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja bym ewentualnie dopłacał do MY05, tylko europejskiego.

Poprawione wnętrze na wzór tych z 06 i 07, no i nowy rozstaw na śruby - 5x114,3 :D

Przy zachowaniu silnika 2.0 - którego nie trzeba tak od razu zakuwać ;)

Link to comment
Share on other sites

nowy rozstaw na śruby - 5x114,3

To największa zaleta w stosunku do MY04. Z różnic jeszcze to:

-inna szpera przód,

-większy rozstaw kół

-wizualnie: plastikowe nakładki na tylnych błotnikach

-tak jak napisał Roberto555 - konsola + kierownica

Link to comment
Share on other sites

Nie trzeba dopłacać do nowego. Niedawno sam miałem ten problem, też czaiłem się na 06. Podobno coś tam było zmieniane z kolektorem i wtryskiem w latach 04-06 bo trzeba było spełniać bardziej restrykcyjne normy spalania. Oczywiście tego typu zmiany nie są tym co tygrryski lubią najbardziej...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Co to za silnik: STI 207 DOHC H POWER TURBO?

 

Dzięki!

 

a gdzie zes takie oznaczenie znalazl? :shock:

w programie Fast (do czesci oem subaru) jest taki sam opis

 

to 2.0 EJ207 z AVCS z sti 2001-2005 oraz sti type R V5 i 6 bez avcs

Link to comment
Share on other sites

lewen, :oops:

a bo mnie zmylily.... znaczy sie to 'h power turbo'... no ale czlowiek uczy sie caly czas :razz:

komancz, nie wiesz czasem co moze oznaczac to 'h power'?

Link to comment
Share on other sites

lewen, :oops:

a bo mnie zmylily.... znaczy sie to 'h power turbo'... no ale czlowiek uczy sie caly czas :razz:

komancz, nie wiesz czasem co moze oznaczac to 'h power'?

 

wiem, high power :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oglądał to ze mnę kumpel, który widział wiele rzeczy w blacharce... :twisted: Okazało się, że był robiony cały lewy bok (wspawane elementy: być może lewa przednia ćwiartka, tylny próg). Malowane było całe. Ponieważ mechanicznie wydaje się być dość dopieszczone, pytanie jaka jest szansa na to, że to auto będzie proste (geometrii nie sprawdzałem, ponieważ się TROCHĘ zniechęciłem), jak może być jego relana wartość? Może gdyby geometri była OK + dołożenie kompletu rozpórek, to dałoby się pojeździć? Zgóry dziękuję za reflekje na ten tema :roll:

Link to comment
Share on other sites

Może gdyby geometri była OK + dołożenie kompletu rozpórek, to dałoby się pojeździć

 

Gdyby to było Polo 1.0 to może i dałoby się jeździć, ale to STi i według mnie strach poginać takim "wynalazkiem".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...