kropek Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 chromowane 24' felgi a gdzie spinerki , zresztą teraz to juz nudne. Bo trendi, o sorkacz TJ "si" są felaszki wysadzane kamyczkami, lub przypominające tornado albo kształt piłki do kosza pewnej firmy na W......... Sztuka Bling-Bling wiecznie żywa, zapodać sobie jeszcze skład hh The money cash i jazda...... Bym zapomniał o zawieszeniu pneumatyczznym bo to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Autosan lowrider.... ja piernicze, to jest mysl :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 :shock: CUDO!! Brak mi słów! Po prostu piękno w najczystszej postaci :!: ps. Ktos sie pytal o zastosowanie... Ja widze tylko jedno - polykanie kilometrow niemieckich autostrad :wink: Ciekawe tylko przy ilu mu sie skrzynia skonczy, wie ktos :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Zatosowanie 19' ma dwa zasadnicze cele: 1. pokazanie felg MilleMiglia 2. tylko ten rozmiar umożliwiał prezentację 12 tłoczkowych zacisków Tar-ox Ilość koników pokazuje: 1. możliwości warsztatu Szczepana Jednym słowem - democar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 ps. Ktos sie pytal o zastosowanie... Ja widze tylko jedno - polykanie kilometrow niemieckich autostrad :wink: Ciekawe tylko przy ilu mu sie skrzynia skonczy, wie ktos :?: Impreza na autostrady to strata pieniędzy. Jest dużo samochodów lepszych na autostrady, a kilka w porównywalnych cenach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 BTW: ostatnio słyszałem fatalne opinie o zaciskach Tar-Oxa ciekaw jestem opinii kogoś kto dłużej jeździł na jakimś modelu. Ostatnia anegdotka związana z tarczami Tar-ox'a: Na Bemowie podchodzi poddenerwowany młodzieniec z pretensją, że po zakupie tarcz i ich zamontowaniu hamulce już przy drugim hamowaniu się palą, dym, utrata skuteczności. Zmiana klocków i płynu nie pomogła, ostatnio zalany dot5.1 nie zmienił nic, człowiek w serwisie Renault, po przejażdżce i oględzinach stwierdził, że trzeba reklamować u dystrybutora. Chłopak, kolejny raz ryzykując życie, przyjechał ze Śląska na zawody na Bemowie i tam dotarł do Szczepana. Ciężko było coś wymyślić jaka przyczyna, ale skoro samochód (Renault Megane) było na miejscu, więc pozostały oględziny. Dramat, okazało się, że warsztat gdzieś na Śląsku założył tarcze odwrotnie, a serwis Renault też tego nie zauważył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Jak to odwrotnie?!??!??!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Aha, żeby rozjaśnić, ja słyszałem te dośc niepochlebne opinie od ludzi z poważnego teamu wyścigowego którzy po kilku startach i ciąglej walce z Tar-Oxem przesiedli się na AP Racing i są szczęśliwi bo zapomnieli że w aucie sa hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Jak to odwrotnie?!??!??!?! No jak to jak ? poniewaz kolo jest figura calkowicie asymetryczna, wzieli i przymocowali "do gory nogami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Jak to odwrotnie?!??!??!?! Ryflowane tarcze na odwrót, czyli lewa na prawą stronę auta, a prawa na lewą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Aha, żeby rozjaśnić, ja słyszałem te dośc niepochlebne opinie od ludzi z poważnego teamu wyścigowego którzy po kilku startach i ciąglej walce z Tar-Oxem przesiedli się na AP Racing i są szczęśliwi bo zapomnieli że w aucie sa hamulce. W zastosowaniu stricte wyścigowym czy bardziej cywilnym, bo sam się zastanawiam nad zakupem do Audika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Ryflowane tarcze na odwrót, czyli lewa na prawą stronę auta, a prawa na lewą Hehe to jest zabawne bokażda firma inaczej każe zakładać. Dziś i wczoraj zakąłdaliśmy takie które były opisane dokładnie wbrew zdrowemu rozsądkowi, ale uznałęm ze ktoś mądrzejszy te naklejki wymyślał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Heh, przypomniało mi się, jak znajomy kiedyś wśliznąl się pod ciężarówkę - na odwrotnie załozonych kierunkowych oponach zimowych... Też wyczyn mechaników ASO Renault akurat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Ryflowane tarcze na odwrót, czyli lewa na prawą stronę auta, a prawa na lewą Hehe to jest zabawne bokażda firma inaczej każe zakładać. Dziś i wczoraj zakąłdaliśmy takie które były opisane dokładnie wbrew zdrowemu rozsądkowi, ale uznałęm ze ktoś mądrzejszy te naklejki wymyślał. Może ktoś w fabryce złośliwie źle strzałki nakleja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A ja bym takiego nie chciał. Bez gwarancji i w ogóle... Za to chciałbym zobaczyć te felgi po szybkim przejechani przez Wrocław buhahahah no jak bym jechal z mojej wsi i wjechal na pulawska to po 10 km chyba laweta by mnie dowiozla do pracy bez kol w subaraku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Impreza na autostrady to strata pieniędzy. Jest dużo samochodów lepszych na autostrady, a kilka w porównywalnych cenach... Ja to wiem Ale nie widze innego zastosowanie dla TEGO auta na TYCH felgach i na TYCH oponach. A to, ze impreza sie na autostrady nie nadaje to dosc oczywiste... Tak narginesie to nie wiem czy mi sie wydaje, ale dosc wysoko stoi ta imprezka :?: I przy okazji ponawiam pytanie... Przy ilu konczy sie skrzynia w WRX, wie ktos moze :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 pytasz o moc czy V Max :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Chodzi mi o Vmax... Z tego co wiem nawet "napakowane" wrxy za szybko nie jezdza bo im sie "obroty koncza" Prawdali to? Po glowie chodza mi wartosci rzedu 24x km/h :?: ps. Wyslalo sie 3 razy... wybaczcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Seryjny WRX pojedzie 240, ale nie wiem ile/czy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Leciałem 240 ale od 220 to jak krew z nosa juz szło, zauważyłem że WRX to dobrzy sprinterzy, tak do 180 to lecą jak burza ale pozniej to juz gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Na seryjnej skrzyni i oponach 205/50/16 na piątce można teoretycznie pojechać 280 przy 7tys obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Na seryjnej skrzyni i oponach 205/50/16 na piątce można teoretycznie pojechać 280 przy 7tys obrotów. Dzięki za rzeczową odpowiedź! Właśnie o coś takiego mi chodziło Mam w związku z tym kolejne pytanie - do ile km trzeba by podkręcić silnik imprezy, zeby w ten sposób "zamknąc obrotomierz" ? 350 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Czemu 205/50/16 ? Seryjnie są 215/45/17. Do tego max obroty seryjnego to 7,5tys. Na piątce odcina wcześniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Seryjnie są 215/45/17. W WRXie tak... Marcin pewnie mowil o troszke innej Imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Mam w związku z tym kolejne pytanie - do ile km trzeba by podkręcić silnik imprezy, zeby w ten sposób "zamknąc obrotomierz" ? 350 km? 300 styknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się