Skocz do zawartości

Przegrzewanie outbcka 2.5 '97 w automacie


xt6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chyba jak każdy ostatnio udalem się pośmigac po białym i stalo sie! Po 5 minutach cisnienie w układzie było tak duże ze wywalilo prawie 3 litry plynu zbiornikiem wyrównawczym.

Nadmienie iż wentylator załącza sie prawidłowo i zmieniłem termostat pare dni temu,ponieważ przegrzewał sie wczesniej pare razy (tylko przy ostrym sprincie).

Nie mam żadnych kłopotów z temperaturą dopóki go nie pogonię mocniej...

Co może byc przyczyną?a może ten typ tak ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciąłem część postów. Panowie IRAZU i Andrzej Koper - jeśli chcecie porozmawiać sobie o wzajemnych uczuciach - to zbliżają się święta - więc wyślijcie sobie kartkę z życzeniami :) dalsze off topy będą się później kojarzyć ze Św.Mikołajem i kolorem czerwonym :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej to nie termostat chlodnica jest ciepla 1 wentylator sie zalacza (2 podobno jest od klimy) w korku i przy spokojnej jezxdzie wszystko jest ok moze to chlodzenie skrzyni przy upalaniu dowala tak temperatury?jak to sprawdzic?

prosze mnie nie straszyc uszczelkami....to nieladnie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze mnie nie straszyc uszczelkami....to nieladnie

Łatwo spr. silnik +- 2000 obr. i zajrzyj do zbiorniczka wyrownawczego i jak widac " banki powierza" to uszczelka jak nie to spr. chłodnicę wody ( w jakiejs firmie ) czy ma przepływ. Chyba powinien sie wlaczyc z pewnym opóznieniem drugi wentylator w tym modelu..

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmuchaj chlodnice, bo moze jest pozapychana trupami much lub innym smieciem.

 

i to moze byc przyczyna przegrzania silnika (czytaj wywalenia uszczelek)

bulgocze mi w zbiorniczku po przygazowaniu ale tak malo jeszcze pewnie to poczatek konca...

zrezygnowalem narazie z nadcisnienia w ukladzie chlodzenia (wywalilem dolna uszczelke z korka w chlodnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

OJ masz takie samo autko jak ja i z tym samym problemem, który usunąłem zaraz po zakupie auta czyli 3 lata temu.

Niestety albo stety uszczelki, nie zgaduj z której strony tylko zrób obydwie.

Ponoć oryginalne były źle skonsrtuowane (zły pierścień). Silnik robiłem w wawie i zmieniałem uczczelki, planowanie, rozrząd, pompa, olej w czym się dało, łączniki stab. i kilka dobiazgów z zawieszenia. Kupując autko miałem podejrzenia co do przebiegu (chlew w aucie) ale zbyszek po rozbiórce stwiedził brak progów (100tkm na liczniku). Do dzisiaj cieszę się tym autem każdego dnia bez przygód, ale przyszedł już na niego czas ze względu na poprawę finansów i szukam nowego outbacka, bo nie ma lepszego kompromisu pomiędzy wysokimi krawężnikami i sniegiem.

TO JEST AUTO NIEZNISZCZALNE.

Ps Ostatnio widziałem taki model w usa z przebiegiem 430 tyś. mil

Oddam go w dobre ręce bo jest tego wart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też popieram tezę że są to uszczelki.

Mam ten sam model z automatem i niestety przytrafiło mi się to samo.

Temperatura skoczyła do max. wywaliło płyn chłodzący itd.

Nie znając wtedy jeszcze tego tematu po uzupełnieniu płynu jeżdziłem dalej.

Tobie tego NIE RADZĘ!!!

Na autostradzie po mocniejszym przepędzeniu zaczęło mi stukać w silniku i po zawodach.

Uszkodzone panewki, korbowody i głowica. Dlatego lepiej naprawiaj za wczasu. Ja niestety wydałem trochę kasy na silnik sprowadzany z Japonii.

Jeżeli chodzi o wymianę uszczelek pod głowicą to nie oszczędzaj na zamiennikach, bo teraz w ASO są już uszczelki o poprawionej konstrukcji i podobno nie było jeszcze z nimi kłpotów.

http://allwheeldriveauto.com/subaru-hea ... explained/

to strona na której jankesi ogarneli temat.

Jak chcesz to pisz na PW bo wcześniej - myśląc że to tylko uszczelka taką w ASO nabyłem.

Odsprzedam Ci taniej.

pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...