xt6 Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Witam Chyba jak każdy ostatnio udalem się pośmigac po białym i stalo sie! Po 5 minutach cisnienie w układzie było tak duże ze wywalilo prawie 3 litry plynu zbiornikiem wyrównawczym. Nadmienie iż wentylator załącza sie prawidłowo i zmieniłem termostat pare dni temu,ponieważ przegrzewał sie wczesniej pare razy (tylko przy ostrym sprincie). Nie mam żadnych kłopotów z temperaturą dopóki go nie pogonię mocniej... Co może byc przyczyną?a może ten typ tak ma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Hmmm... ja bym się przyjrzał dokładniej temu nowemu termostatowi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Sprawdź czy chłodnica robi się ciepła po kilku minutach jazdy. Jeśli tak to raczej termostat nie jest winny. IMO wskazany test co2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 IMO wskazany test co2. Echhhh... a ja chciałem tak delikatnie... stopniowo... nie, żeby od razu ciężką pałą w łeb... :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Były problemy z uszczelkami głowic w tych modelach . AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Wyciąłem część postów. Panowie IRAZU i Andrzej Koper - jeśli chcecie porozmawiać sobie o wzajemnych uczuciach - to zbliżają się święta - więc wyślijcie sobie kartkę z życzeniami dalsze off topy będą się później kojarzyć ze Św.Mikołajem i kolorem czerwonym Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted December 17, 2009 Author Share Posted December 17, 2009 raczej to nie termostat chlodnica jest ciepla 1 wentylator sie zalacza (2 podobno jest od klimy) w korku i przy spokojnej jezxdzie wszystko jest ok moze to chlodzenie skrzyni przy upalaniu dowala tak temperatury?jak to sprawdzic? prosze mnie nie straszyc uszczelkami....to nieladnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 prosze mnie nie straszyc uszczelkami....to nieladnie Łatwo spr. silnik +- 2000 obr. i zajrzyj do zbiorniczka wyrownawczego i jak widac " banki powierza" to uszczelka jak nie to spr. chłodnicę wody ( w jakiejs firmie ) czy ma przepływ. Chyba powinien sie wlaczyc z pewnym opóznieniem drugi wentylator w tym modelu.. AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasol Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Przedmuchaj chlodnice, bo moze jest pozapychana trupami much lub innym smieciem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 Przedmuchaj chlodnice, bo moze jest pozapychana trupami much lub innym smieciem. i to moze byc przyczyna przegrzania silnika (czytaj wywalenia uszczelek) bulgocze mi w zbiorniczku po przygazowaniu ale tak malo jeszcze pewnie to poczatek konca... zrezygnowalem narazie z nadcisnienia w ukladzie chlodzenia (wywalilem dolna uszczelke z korka w chlodnicy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Zrób tak jak ustaliliśmy przez telefon i na PW . Uszczelki masz do roboty . Chłodnicę musisz sam ocenić po dokładnym umyciu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 A może temp/poziom ATFu wypadałoby jeszcze sprawdzić skoro takie ostre sprinty/śmigi automatem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opel Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 OJ masz takie samo autko jak ja i z tym samym problemem, który usunąłem zaraz po zakupie auta czyli 3 lata temu. Niestety albo stety uszczelki, nie zgaduj z której strony tylko zrób obydwie. Ponoć oryginalne były źle skonsrtuowane (zły pierścień). Silnik robiłem w wawie i zmieniałem uczczelki, planowanie, rozrząd, pompa, olej w czym się dało, łączniki stab. i kilka dobiazgów z zawieszenia. Kupując autko miałem podejrzenia co do przebiegu (chlew w aucie) ale zbyszek po rozbiórce stwiedził brak progów (100tkm na liczniku). Do dzisiaj cieszę się tym autem każdego dnia bez przygód, ale przyszedł już na niego czas ze względu na poprawę finansów i szukam nowego outbacka, bo nie ma lepszego kompromisu pomiędzy wysokimi krawężnikami i sniegiem. TO JEST AUTO NIEZNISZCZALNE. Ps Ostatnio widziałem taki model w usa z przebiegiem 430 tyś. mil Oddam go w dobre ręce bo jest tego wart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel legacy Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 też popieram tezę że są to uszczelki. Mam ten sam model z automatem i niestety przytrafiło mi się to samo. Temperatura skoczyła do max. wywaliło płyn chłodzący itd. Nie znając wtedy jeszcze tego tematu po uzupełnieniu płynu jeżdziłem dalej. Tobie tego NIE RADZĘ!!! Na autostradzie po mocniejszym przepędzeniu zaczęło mi stukać w silniku i po zawodach. Uszkodzone panewki, korbowody i głowica. Dlatego lepiej naprawiaj za wczasu. Ja niestety wydałem trochę kasy na silnik sprowadzany z Japonii. Jeżeli chodzi o wymianę uszczelek pod głowicą to nie oszczędzaj na zamiennikach, bo teraz w ASO są już uszczelki o poprawionej konstrukcji i podobno nie było jeszcze z nimi kłpotów. http://allwheeldriveauto.com/subaru-hea ... explained/ to strona na której jankesi ogarneli temat. Jak chcesz to pisz na PW bo wcześniej - myśląc że to tylko uszczelka taką w ASO nabyłem. Odsprzedam Ci taniej. pozdawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now