xt6 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam Chyba jak każdy ostatnio udalem się pośmigac po białym i stalo sie! Po 5 minutach cisnienie w układzie było tak duże ze wywalilo prawie 3 litry plynu zbiornikiem wyrównawczym. Nadmienie iż wentylator załącza sie prawidłowo i zmieniłem termostat pare dni temu,ponieważ przegrzewał sie wczesniej pare razy (tylko przy ostrym sprincie). Nie mam żadnych kłopotów z temperaturą dopóki go nie pogonię mocniej... Co może byc przyczyną?a może ten typ tak ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Hmmm... ja bym się przyjrzał dokładniej temu nowemu termostatowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Sprawdź czy chłodnica robi się ciepła po kilku minutach jazdy. Jeśli tak to raczej termostat nie jest winny. IMO wskazany test co2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 IMO wskazany test co2. Echhhh... a ja chciałem tak delikatnie... stopniowo... nie, żeby od razu ciężką pałą w łeb... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Były problemy z uszczelkami głowic w tych modelach . AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wyciąłem część postów. Panowie IRAZU i Andrzej Koper - jeśli chcecie porozmawiać sobie o wzajemnych uczuciach - to zbliżają się święta - więc wyślijcie sobie kartkę z życzeniami dalsze off topy będą się później kojarzyć ze Św.Mikołajem i kolorem czerwonym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 raczej to nie termostat chlodnica jest ciepla 1 wentylator sie zalacza (2 podobno jest od klimy) w korku i przy spokojnej jezxdzie wszystko jest ok moze to chlodzenie skrzyni przy upalaniu dowala tak temperatury?jak to sprawdzic? prosze mnie nie straszyc uszczelkami....to nieladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 prosze mnie nie straszyc uszczelkami....to nieladnie Łatwo spr. silnik +- 2000 obr. i zajrzyj do zbiorniczka wyrownawczego i jak widac " banki powierza" to uszczelka jak nie to spr. chłodnicę wody ( w jakiejs firmie ) czy ma przepływ. Chyba powinien sie wlaczyc z pewnym opóznieniem drugi wentylator w tym modelu.. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gasol Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Przedmuchaj chlodnice, bo moze jest pozapychana trupami much lub innym smieciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Przedmuchaj chlodnice, bo moze jest pozapychana trupami much lub innym smieciem. i to moze byc przyczyna przegrzania silnika (czytaj wywalenia uszczelek) bulgocze mi w zbiorniczku po przygazowaniu ale tak malo jeszcze pewnie to poczatek konca... zrezygnowalem narazie z nadcisnienia w ukladzie chlodzenia (wywalilem dolna uszczelke z korka w chlodnicy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zrób tak jak ustaliliśmy przez telefon i na PW . Uszczelki masz do roboty . Chłodnicę musisz sam ocenić po dokładnym umyciu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 A może temp/poziom ATFu wypadałoby jeszcze sprawdzić skoro takie ostre sprinty/śmigi automatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opel Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 OJ masz takie samo autko jak ja i z tym samym problemem, który usunąłem zaraz po zakupie auta czyli 3 lata temu. Niestety albo stety uszczelki, nie zgaduj z której strony tylko zrób obydwie. Ponoć oryginalne były źle skonsrtuowane (zły pierścień). Silnik robiłem w wawie i zmieniałem uczczelki, planowanie, rozrząd, pompa, olej w czym się dało, łączniki stab. i kilka dobiazgów z zawieszenia. Kupując autko miałem podejrzenia co do przebiegu (chlew w aucie) ale zbyszek po rozbiórce stwiedził brak progów (100tkm na liczniku). Do dzisiaj cieszę się tym autem każdego dnia bez przygód, ale przyszedł już na niego czas ze względu na poprawę finansów i szukam nowego outbacka, bo nie ma lepszego kompromisu pomiędzy wysokimi krawężnikami i sniegiem. TO JEST AUTO NIEZNISZCZALNE. Ps Ostatnio widziałem taki model w usa z przebiegiem 430 tyś. mil Oddam go w dobre ręce bo jest tego wart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel legacy Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 też popieram tezę że są to uszczelki. Mam ten sam model z automatem i niestety przytrafiło mi się to samo. Temperatura skoczyła do max. wywaliło płyn chłodzący itd. Nie znając wtedy jeszcze tego tematu po uzupełnieniu płynu jeżdziłem dalej. Tobie tego NIE RADZĘ!!! Na autostradzie po mocniejszym przepędzeniu zaczęło mi stukać w silniku i po zawodach. Uszkodzone panewki, korbowody i głowica. Dlatego lepiej naprawiaj za wczasu. Ja niestety wydałem trochę kasy na silnik sprowadzany z Japonii. Jeżeli chodzi o wymianę uszczelek pod głowicą to nie oszczędzaj na zamiennikach, bo teraz w ASO są już uszczelki o poprawionej konstrukcji i podobno nie było jeszcze z nimi kłpotów. http://allwheeldriveauto.com/subaru-hea ... explained/ to strona na której jankesi ogarneli temat. Jak chcesz to pisz na PW bo wcześniej - myśląc że to tylko uszczelka taką w ASO nabyłem. Odsprzedam Ci taniej. pozdawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się