Skocz do zawartości

daniel legacy

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    opole

Osiągnięcia daniel legacy

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. też popieram tezę że są to uszczelki. Mam ten sam model z automatem i niestety przytrafiło mi się to samo. Temperatura skoczyła do max. wywaliło płyn chłodzący itd. Nie znając wtedy jeszcze tego tematu po uzupełnieniu płynu jeżdziłem dalej. Tobie tego NIE RADZĘ!!! Na autostradzie po mocniejszym przepędzeniu zaczęło mi stukać w silniku i po zawodach. Uszkodzone panewki, korbowody i głowica. Dlatego lepiej naprawiaj za wczasu. Ja niestety wydałem trochę kasy na silnik sprowadzany z Japonii. Jeżeli chodzi o wymianę uszczelek pod głowicą to nie oszczędzaj na zamiennikach, bo teraz w ASO są już uszczelki o poprawionej konstrukcji i podobno nie było jeszcze z nimi kłpotów. http://allwheeldriveauto.com/subaru-hea ... explained/ to strona na której jankesi ogarneli temat. Jak chcesz to pisz na PW bo wcześniej - myśląc że to tylko uszczelka taką w ASO nabyłem. Odsprzedam Ci taniej. pozdawiam
  2. http://img20.imageshack.us/g/dsc02610e.jpg/ czy to taki? bo chyba znalazłem... EJ25 DOHC 15O KM LEGACY OUTBACK 96/99?
  3. no niestety wszystko się potwerdza. Tyle dobrze że tego angola nie kupiłem. dzięki za info. Za namową kolegi chyba faktycznie wystawię mojego na sprzedaż z uszkodzonym silnikiem. No chyba że ktoś ma silnik 2,5 DOHC 150 KM to chętnie kupię. A tak poza wszystkim to ciekawe dlaczego tak krótko subaru produkowało 2,5 z dwoma wałkami na głowicy? - nie udało się?
  4. bardziej chodzi mi o to czy mocowania silnika są te same i - może przede wszystkim -elektryka
  5. czy jest to przekładka 1:1? czy jest większa dłubanina? mój silnik EJ25 ma 156 KM a ten z 2000r. podobno 165 KM przekładałbym z pełnym osprzętem... dajcie znać bo mam szansę kupić takiego legacy z anglii.
  6. czy ktoś już to czynił? sytuacja wygląda tak: Od kwietnia tego roku samochód nie jeździ - szukam silnika 2.5 w dobrym stanie i znaleźć nie mogę. Ofert silników EJ20 I EJ22 jest sporo, a na dodatek silniki te z tego co mi wiadomo są nawet bardziej wytrzymałe. Jeżeli wymieniać to razem ze skrzynią? - w moim jest automat. kiedyś widziałem w ogłoszeniu outbacka z silnikiem 2,2 ale może ktoś pomylił w opisie. piszcie i doradzajcie dzieki
  7. szukałem, znalazłem, byłem - niestety w Katowicach facet który zajmuje się regeneracją turbin (moto-remo) nie ma swojego warsztatu i odesłał mnie do panów o których wcześniej pisałem. W piątek jadę do nie-ASO - mam nadzieję że rezultat bedzię lepszy. Dziekuję i pozdrawiam.
  8. lepiej poszukaj uzywanej - sprawnej turbiny bo regeneracja to ponad 1k pln to ciekawa propozycja bo do tej pory wszyscy mechanicy odradzali mi montaż używanej - no chyba że z serwisu z gwarancją. Ale wtedy ceny zdecydowanie się zrównają.
  9. to prawda - panowie fatygowali sie spojrzeć na turbinę jedynie z zewnątrz, sprawdzili też wylot z intercoolera - i tam - stwierdzając że nie widać oleju zakończyli pracę. Myślę że najwyższy czas udać się do serwisu który regeneruje turbo ale niestety nie znalazłem takiego który ma swój własny warsztat na miejscu. Jak macie jakieś namiary to bardzo proszę o sygnały.
  10. niestety wtedy by nie dymił z rury hmmmm
  11. niestety od mniej więcej tygodnia z rury wydechowej i czasami znad intercoolera wydobywa się niebieski dym. Ma to miejsce tylko na postojach przy rozgrzanym silniku i to też nie zawsze. Na mocy nic nie stracił, lecz mimo wszystko podejrzewałem turbosprężarkę. Pojechałem do warsztatu w Katowicach ale tam panowie żadnych wycieków nie zauważyli i powiedzieli żeby na razie tak jeżdzić. NIE CHCĘ TAK JEŻDZIĆ. Więc pytam tych co mają wiedzę na ten temat co lub ewentualnie gdzie naprawiać. Chętnie wybrałbym się z tym do warsztatu, gdzie mechanicy mają większą wiedzę na temat Subaru, lub przynajmniej turbosprężarek - zdecydowanie w okolicach Katowice Opole.Samochód z 91 roku, świeżo po wymianie rozrządu. Piszcie co robić. pozdrawiam
  12. i jeszcze co do pompy wspomagania kier. czy to ta sama co w 1.8 i 2.2? muszę ją wymienić bo teraz kieruje się jak w polonezie tracku.
  13. EJ 20 i wszystko jasne - mimo wszystko dość mocny jak na 116 KM i gaz. dzieki i pozdrawiam
  14. daniel legacy

    co to za silnik?

    na początek witam wszystkich Subarystów. Od tygodnia jeżdżę legacy z 1993 roku. A moje pytanie o silnik bierze sięz tego że w papierach mam 2.0 a na tylnej klapie (zdaje się oryginalnej jest 2.2 GX). Pytanie dla mnie o tyle istotne że mam do wymiany pasek rozrządu i pompę wspomagania. Proszę o podpowiedź jak to sprawdzić, dzieki i pozdrawiam. ps. w końcu upragnione Subaru - polowałem już od roku!
  15. sorry za caps locka, jakieś dane techniczne mimo wszystko. Chodzi mi przede wszystkim o spalanie i wymiary, rozstawy kół - czy można np. wkładać koła z nowszych modeli?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...