Skocz do zawartości

Opel

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Opel

  • Urodziny 28.01.1975

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zamość
  • Auto
    GC8 WRX STI RA number 685

Osiągnięcia Opel

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. OJ masz takie samo autko jak ja i z tym samym problemem, który usunąłem zaraz po zakupie auta czyli 3 lata temu. Niestety albo stety uszczelki, nie zgaduj z której strony tylko zrób obydwie. Ponoć oryginalne były źle skonsrtuowane (zły pierścień). Silnik robiłem w wawie i zmieniałem uczczelki, planowanie, rozrząd, pompa, olej w czym się dało, łączniki stab. i kilka dobiazgów z zawieszenia. Kupując autko miałem podejrzenia co do przebiegu (chlew w aucie) ale zbyszek po rozbiórce stwiedził brak progów (100tkm na liczniku). Do dzisiaj cieszę się tym autem każdego dnia bez przygód, ale przyszedł już na niego czas ze względu na poprawę finansów i szukam nowego outbacka, bo nie ma lepszego kompromisu pomiędzy wysokimi krawężnikami i sniegiem. TO JEST AUTO NIEZNISZCZALNE. Ps Ostatnio widziałem taki model w usa z przebiegiem 430 tyś. mil Oddam go w dobre ręce bo jest tego wart.
  2. To zasługa marki .Docenisz to jeszcze nie raz jak nieskomplikowane w naprawie i wdzięczne do napraw jest to auto. Jeśli będziesz kupował jakąkolwiek część sprawdź w kattalogu sprzedawcy a zobaczysz że część do twojego auta pasuje także do innych modeli subaru i innych marek japońskich. Jest to auto naprawdę przemyślane i bezawaryjne przez konstruktorów.
  3. Też miałem podobny problem. Stary czujnik spalania stukowego wożę w bagażniku bo też go wymieniłem (250 zł) a historia i tak się powtarzała. W moim przypadku auto zaczynało dodatkowo czasami pracować na 2 cylindrch, po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu pracowało na 4 ale ce wciąż się świecił. W końcu za namową ojca przeczyściłem wszystkie przewody masowe pod maską. Zacząłem od cienkich przykręcanych do nadkoli a skończyłem na łączących akumulator i rozrusznik. Rok minął a o problemie już zapomniałem. Spróbój, zajmie ci to godzinę. Pozdrawiam. OPEL
  4. Nie wiem co twierdzi sip, ale w tym przypadku właśnie tak było a sprawdzałem to zdejmując kolejno kable z cewki zapłonowej. Zawsze przy zapalonym check'u nie pracowały tylne cylindry (brak zmiany pracy silnika, przy zdjęciu kabla z przednich od razu gasł)
  5. W moim outbacku "spec" wymienił knock sensor twierdząc, że m.in on jest odpowiedzialny za świecący chec engine. Kupiłem drugi za 250 zł wymieniłem i nie zauważyłem żadnej poprawy. Po pół roku naprawiłem sam czyszcząc wszystkie połączenia masy pod maską, chec przestał się zapalać, a stary czyjnik spalania wożę na pamiątkę w bagażniku.
  6. odkręć, wyczyść, posmaruj, skręć kable masowe, 2 główne od akumulatora ( 1 przy rozruszniku), oraz 2 czarne na kolumnach mc-p. pojeździj zobacz czy pomogło. zajmie ci to 1h
  7. Opel

    skrzynia automat

    w moim outbacku 97 małżowina zrobiła jeszcze lepiej. Mianowicie przy 50 km/h włożyła P. Zazgrzytało zahuczało, auto się zatrzymało, ja prawie zawału dostałem, ale na szczęście zrobiłem jakieś 15 tyś km i jest ok.
  8. HURRRRRRRRA !!! Naprawiłem moje cudo. Poświęciłem na to 2 godziny. Poodkręcałem, wyczyściłem, posmarowałem wszystkie śrubki masowe i prądowe pod maską włącznie z rozrusznikiem. Wypiąłem i wpiąłem także ecu pod nogami pasażera. Wszystko działa już od 2 tygodni. Pozdrawiam
  9. Kombinujesz w dobrą stronę, ale po co robić nowe wiązki do wtryskiwaczy skoro zawsze w czasie awarii nie pracują zawsze dwa przednie cylindry.Czyli mało prawdopodobne aby przerwa w dostawie prądu pojawiała się jednocześnie na 2 cylindrach. Dla mnie po twojej sugestii pojawia się problem w ECU. Nadmienię że problem zaczął się od zgaśnięcia autka w czasie jazdy tak jakbyś wyłączył zapłon (dotoczyłem się do bezpicznej zatoczki). Przez długi czas silnik nie reagował na zapłon (brak reakcji zmiany napięcia na kontolkach tak jakby sygnał ze stacyjki nie docierał do rozrusznika). Naprawiłem to ( w trasie) polewając wodą gazowaną wszystkie przewody masowe pod maską, po czym po przejechaniu następnych 100 km pojawiły się niepalące cylindry. I tak do dzisiaj przy dynamicznej jeździe tzn. częste redukcje i wysokie obroty.
  10. Dla mnie forum to nowość. Podkradłem dziecku laptopa i ... uczę się.
  11. Przepraszam i proszę o wybaczenie. Witam wszystkich na forum. Jeśli chodzi o numer błędów to ustalę to jutro z elektronikiem
  12. Mój autobus po dynamicznej jeździe dostaje dychawicy. Dojeżdżając do skrzyżowania spadają mu obroty poniżej 450 (skrzynia automatyczna), zapala się check a silnik zaczyna pracować na 2 cylindry. Wszystko wraca do normy po zgaszeniu silnika i powtórnym zapaleniu. Lampa check gaśnie sama po około 5 uruchomieniach ( o co nietrudno w mieście ale kłopotliwe na trasie). W czasie pracy na 2 cylindrach iskra dociera do 4 świec. Podłączając silnik do testera wyskakuję problem z wolnymi obrotami. Czyszczono przepustnicę, czyszczono silnik krokowy, wymieniono świece, kable, wymieniono cewkę zapłonową, knock sensor i nic. Elektonikowi udało się ustalić brak sygnału na wtryskiwaczach podczas pracy na 2 cylindrach. Problem pojawił mi się po błotnisto mokrej jeździe po lesie i trwa już 6 miesięcy. Czy ktoś ma pomysł na tą zagadkę. Jeśli jezdżę delikatnie problem nie występuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...