Gazik Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Zestaw Excel-G x 4 szt + sprężyny RA5761 na tył i ..... :shock: Zupełnie nowe auto Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Zestaw Excel-G x 4 szt + sprężyny RA5761 na tył i ..... :shock:Zupełnie nowe auto :mrgreen: Polecam cieszę się, że kolejny raz potwierdziło się to rozwiązanie. Szerokości i zakrętości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Excel-G x 4 szt + sprężyny RA5761 na tył i ..... Zupełnie nowe auto napisz coś więcej, w jakim stanie były Twoje amorki, i jakie wrażenia z jazdy masz teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Zestaw Excel-G x 4 szt + sprężyny RA5761 na tył i ..... :shock: Zupełnie nowe auto Polecam Gdzie w Warszawie można dostać taki zestaw + sprężyny na przód. Chcę mieć komplet sprężyn i amortyzatorów, żeby usztywnić samochód. Ile to może kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Subaru_Forester, cholera, gdzie to jest, gdzie to jest ? O wiem, Mysiadło, ul. Topolowa (chyba) 9 :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (chyba) 9 :wink: 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Niedźwiedź, a to bardzo Pana przepraszam. Czy zastałem Jolkę ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cube Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Koledzy właśnie dotarły do mnie sprężyny KYB RA5763: 115zł./szt... a amortyzatory KYB 324052 i 324053 (Ultra SR) zamówiłem w sklepie w Berlinie... i krótko mówiąc: oczekiwanie 3 tyg., ale się opłaca dzięki Niedźwiedź za podpowiedzi P.S. Dla wkurzonych stukaniem tylnej klapy: źródłem są siłowniki zwane też sprężynami gazowymi - znalazło się wreszcie rozwiązanie - w razie w - szczegóły na prv. -- Śr lis 03, 2010 11:42 pm -- a teraz zwariowałem... sprężyny 5763 + ultra SR czy sprężyny 5761 + ultra SR ....właśnie wyczytałem na amerykańskim forum że 5763 są do SLS... hemm.... zwariowałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Cube, widzę , że nie doczytałeś niestety uważnie moich postów. Kupiłeś sprężyny do SLS'a - cienką, za cienką do "zwykłego" zawieszenia. Na tych sprężynach dupa siądzie i to bardzo. Prawidłowa sprężyna to RA5761 :!: Nie wiem już jak to trzeba opisać, żeby ludzie w koło nie popełniali tego samego błędu. RA 5763 kupujesz jak zakładasz amorki samopoziomujące. Ra 5761 kupujesz jak zakładasz "zwykłe" zawieszenie - nie ważne czy Excel-G czy Ultra SR. ....właśnie wyczytałem na amerykańskim forum że 5763 są do SLS... hemm.... zwariowałem.... No zwariowałeś bo próbujesz wyważyć otwarte drzwi i szukasz po amerykańskich forach (czytając pewnie moje posty ). (Ultra SR) zamówiłem w sklepie w Berlinie... i krótko mówiąc: oczekiwanie 3 tyg., ale się opłaca Jak bardzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 P.S. Dla wkurzonych stukaniem tylnej klapy: źródłem są siłowniki zwane też sprężynami gazowymi - znalazło się wreszcie rozwiązanie - w razie w - szczegóły na prv. Nie bądź chytrus i podziel się wiedzą na forum publicznym. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cube Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Jak bardzo? 2szt. KYB – Ultra-SR z przesyłką 156 EUR ...springi będą 5761 !! hurra dzięki Niedźwiedź raz jeszcze! Cube napisał(a):P.S. Dla wkurzonych stukaniem tylnej klapy: źródłem są siłowniki zwane też sprężynami gazowymi - znalazło się wreszcie rozwiązanie - w razie w - szczegóły na prv. Nie bądź chytrus i podziel się wiedzą na forum publicznym. Walczyłem z tylną pokrywą na wszystkie możliwe sposoby i jest! znalazłem, wymyśliłem rozwiązałem! Otóż: problem stukania - głównie na nierównościach wzdłużnych wynika z wyrobienia się kulek na siłownikach pod pokrywą. Po zamknięciu mają luz i stukają. Remedium jest oczywiste: Wymiana siłowników. Do niedawna oznaczało to bądź to zakup serwisowy 290 zł. szt [sic!] lub poszukiwania zamienników firmy Lesjöfors (150 zł. szt.) - poszukiwania przez wielkie Pe, gdyż nie ma ich nigdzie poza tajemniczym magazynem tajemniczego importera... Ale, ale - Chiny trzymają się mocno... a mądry Polak po przeszkodzie znalazł dojście do tzw. równowartościowych zamienników - tanie a działają! i nie stuka! 75 zł. szt., polecam poszukać na allegro tzw. sprężyn gazowych... Może i przebieg krytyczny mają z założenia mniejszy niż oryginały, ale co tam.. jak po 10 miesiącach zaczną stukać - wymienię w ramach rękojmi, jak zaczną szwankować po 2 latach... kupię następne... 150 za parę aż tak nie boli Pozdr.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dupa trochę siadła ale nie było tragedii - mieściła się pięść z wyjątkiem jednego palca Ja już teraz mało nim jeżdzę bo moje Kochanie rzadko mi pożycza ale bujało nim jak cholera. Przód był już wylany co potęgowało efekt karocy Po zmianie jest równo, zdecydowanie sztywniej i trzyma na winklu - ja więcej od wolnossącego Forka nie oczekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 UP I wątek i tyłek w forku... :wink: -- 18 maja 2011, o 12:50 -- Niedźwiedź niech będzie... tam już się nie wtrącam... :wink: 1. Jest wysoko Mam wrażenie, że wsiadam do suwa, z tyłu wchodzi 5 palców, moich czyli dużo... 2. Jest twardo, a powiedziałbym nawet, że bardzo twardo, o ile na SLS dogorywającym co prawda garny itp. przechodziły dość lekko, to na USR jest po prostu walenie... :shock: Nie to żeby mi przeszkadzało, co to to nie Ale nie spodziewałem się, że będzie aż tak... :wink: 3. Jeździ się bardzo fajnie, a to jest najważniejsze 4. Amory wyglądają kozacko, nawet mój mechanik stwierdził, że są świetnie pomalowane 5. Czy zawsze jest tak, że przy wymianie tylnych (przynajmniej w SF) trzeba odkręcać przewody hamulcowe? Niedźwiedź jeszcze raz THX :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 jak masz fabryczne przewody hamulcowe to trzeba za każdym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Czy SLS z XT'03 pasuje do S-Turbo z '01? Numery części są oczywiście inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dwa dni temu umówiłem się na wymianę amorków. P + T na USR. Dzisiaj zrobiłem trasę ok 250km i coś mi zaczęło tłuc z tyłu. Dodam, że SLS cieknie od 2 m-cy. Tłucze tylko na drobnych, "szybkich" nierównościach. Forek chyba nie może się doczekać nowych amorków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 5. Czy zawsze jest tak, że przy wymianie tylnych (przynajmniej w SF) trzeba odkręcać przewody hamulcowe? albo przewody albo delikatnie rozcinasz mocowanie przewodów w amorach. Czy SLS z XT'03 pasuje do S-Turbo z '01?Numery części są oczywiście inne. zdefiniuj "pasuje" ...bo założyć to się da, jeździć już średnio. Tłucze tylko na drobnych, "szybkich" nierównościach. Najprawdopodobniej padł amor całkowicie. Jeździsz na samej spreżynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Ja nawet nie zauważyłem, ale moje też już ciekły... Dopiero mój mechanik mi to pokazał po ich wywaleniu... Trochę mnie to zdziwiło, bo myślałem, że wycieki z amorów daje się łatwo zauważyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Mój szrotek wymaga coraz większych nakładów, np amorki tylne: lewy: i prawy . Tak wyglądają bardziej i mniej wylane amorki SLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 No więc właśnie... A ten lewy też był zielony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 W sumie to nie wiem. Musiałbym go obmyć, wiem że poprzedni właściciel wymieniał jeden z amorków... chyba brał jeden od Niedźwiedzia, może pamięta, w jakim był kolorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Moje były właśnie takie zielone, identyczne jak ten Twój prawy, nawet jeszcze naklejki subaru miały... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Mój był prawy kolory się zmieniały w zal. od rynku i rocznika. tzd, no do wymiany ewidentnie. Tak naprawdę jeździsz na samych sprężynach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Mam jeszcze pytanie. Czy konieczne jest sprawdzenie/ustawienie geometrii po wymianie amorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 BartZ, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się