fredek Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam mam gtka 94 rok. Tlumik koncowy mam supersprinta. Katalizator i srodkowy jest seryjny. W tej chwili chodzi tak cicho, ze musze radio wylaczac, zeby uslyszec wogole wydech. Co zrobic, aby bylo tanio i dobrze? 1. Wyciac srodkowy, wstawic rure? Bedzie glosniej, a czy auto troche zyska na osiagach?!? 2. Wyciac srodkowy i katalizator, wstawic rure? 3. Kupic jakies takie rzeczy tuningowe z allegro http://moto.allegro.pl/item811074646_up ... x_sti.html http://moto.allegro.pl/item804856939_ko ... x_sti.html probowal ktos tych rozwiazan. Ogolnie chce, zeby nie bylo glosno, ale zeby bylo slychac bulgot, w miare tanio, a jak sie osiagi poprawia to tez spko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A po co Ci kolektory i uppipe nowe? Stare sie rozlecialy? Nie ma sensu w ogole ruszac tego. Chcesz miec glosniej to zrob przelot na centerppe i mozesz nawet wstawic downpipe bez katalizatora, ale moze przeladowywac zdaje sie po tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 wytnij katy wstaw rurki i tyle, to co nazywasz srodkowym tlumikiem to 2 kat tak mialem w GTeku MY95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 2. Wyciac srodkowy i katalizator, wstawic rure? Tak, będzie trochę głośniej. Końcowy też mocno wycisza, miałem supersprinta na pełnym przelocie 2.5" i było cichutko, zmiana na H&S i jest głośno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 wytnij katy wstaw rurki i tyle, to co nazywasz srodkowym tlumikiem to 2 kat tak mialem w GTeku MY95 Czy samo wycięcie katów w seryjnym wpływa istotnie na moc? ktoś ma to stestowane np na hamowni? Ktoś już coś pisał też o sondzie lambda, wycięcie kata może spowodować CHECK ENGINE. Da się to obejść, w GT'00? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 W klasyku lambda nie jest problemem, jest przed katalizatorem i tylko jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Czy samo wycięcie katów w seryjnym wpływa istotnie na moc? ktoś ma to stestowane np na hamowni? Jak chcesz wiecej mocy to REMAP ale potem pasc moze skrzynia wiec wg mnie lepiej od razu kupic sti buga.pozbycie sie katow cos daje ale ile to nie wiem, mi sie nie palil check ale mialem proste GT MY95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 tzd, wycięcie nic nie daje w GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Czy samo wycięcie katów w seryjnym wpływa istotnie na moc? ktoś ma to stestowane np na hamowni? Jak chcesz wiecej mocy to REMAP ale potem pasc moze skrzynia wiec wg mnie lepiej od razu kupic sti buga.pozbycie sie katow cos daje ale ile to nie wiem, mi sie nie palil check ale mialem proste GT MY95 Do toczenia się w korkach moje GC8 mi styknie, pytam tylko orientacyjnie czy to są 3 czy 10 KM, żeby umieć ewentualnie zidentyfikować skąd jest ewentualny przyrost KM - paliwo, wydech czy może przypadek i warunki atmosferyczne. A sondą lambda się interesuje bo też chcę widzieć, czy można coś z CE zrobić. tzd, wycięcie nic nie daje w GT. co tydzień i co osoba to inna opinia. Ciekawie To po co poleca się to zrobić, żeby odetkać wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 co tydzień i co osoba to inna opinia. Ciekawie To po co poleca się to zrobić, żeby odetkać wydech? Żeby móc zrobić remap, żeby odetkać wydech, jeśli katalizator już dawno powiedział papa, żeby było głośniej. Kilka osób hamowało GTka z przelotem i było seryjnie lub trochę mniej koni. Nie zauważyłem, żeby ktoś co jakiś czas pisał o ekstra koniach po odetkaniu wydechu. Problem sondy lambda w klasyku nie występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 tzd napewno gorzej nie bedzie wg mnie przyrost w okolicach 10km moze byc ale trudno wyczuc czy masz 220 czy 230 powinna sie za to wyraznie poprawic reakcja na gaz i niutow tez troche powinno dojsc (z tego co pamietam to dzwiek poprawia zalozenie wiekszego turbo , u mnie po zmianie z TD05 na mniejsze TD04 zrobilo sie znacznie ciszej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 zaniepokoila mnie jedna odpowiedz, ze turbo przeladowuje po wycieciu kata i drugie tlumika. Jak to jest? Przeladowanie turbiny moze rozne niedobre kuku pozniej spowodowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Info o wycięciu katów z jednego z anglojęzycznych forów. Dotyczy klasyka Turbo2000 czyli GT: wycięcie kata z centrerpipe -> 240 KM wycięcie kata z downpipe -> 258 KM. Niutków ma to Turbo2000 - 240/280 pound-foot czyli 325 / 379 NM. Ciekawy jestem, na ile jest to przesadzone, lub osiągnięte bez remapu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 ja tez bym chcial zeby autko bylo glosniejsze... jesli wytne ostatnia puche i wstawie przelot to bedzie glosniej?? slyszalem ze wtedy trzeba zmienic program bo bedzie przeladowywac i turbina padnie. Czy rzeczywiscie moze tak byc??wrx 02r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 jesli wytne ostatnia puche i wstawie przelot to bedzie glosniej?? slyszalem ze wtedy trzeba zmienic program bo bedzie przeladowywac i turbina padnie. Czy rzeczywiscie moze tak byc??wrx 02r MarioF tak zrobił i śmiga. Za dźwięk i głośność jest odpowiedzialny ostatni tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 jeedrass, możesz tak zrobić bez żadnych obaw o silnik i turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 oj chyba nie czytasz uwaznie. Moze przeladowywac tylko po zmianie dp. (na wiekszy, lepszy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 dziekowac :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja mam pełny przelot od ponad pół roku. Może dwa razy pokazało się chek engine, po czym samo zgasło. Po remapie się nie pokazuje. Dźwięk jest zacny na końcowym Prodrivie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioGemini Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Za dźwięk i głośność jest odpowiedzialny ostatni tłumik U mnie wymiana seryjnego backboxa na przelotowy Ultera dała oczekiwany efekt :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ja również wymieniłem backboxa na przelotową rure :razz: i chodzi teraz jak pocisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 a ja mam caly przelot 3" i tez jest zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 torro mozesz zapodac jakis filmik jak slychac maszyne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ja tez bym chcial zeby autko bylo glosniejsze... jesli wytne ostatnia puche i wstawie przelot to bedzie glosniej?? slyszalem ze wtedy trzeba zmienic program bo bedzie przeladowywac i turbina padnie. Czy rzeczywiscie moze tak byc??wrx 02r Mam zamiast ostatniego tłumika przelot. Reszta seria. Jest dużo głośniej. Powiem że całkiem milutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 we własnym zakresie w WRX 01 przerobiłem na 2,5'' i końcowy PRODRIWA w trase troche za głośny ale na miasto ok teraz mam w GT99 supersprinta od turbiny jest idealnie 300km trasy i głowa nie boli [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 10:55 am ] jak coś to z okolic łodzi zapraszam dorobimy i cena będzie dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się