Skocz do zawartości

wydech - temat pewnie milion razy walkowany


fredek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam gtka 94 rok. Tlumik koncowy mam supersprinta. Katalizator i srodkowy jest seryjny. W tej chwili chodzi tak cicho, ze musze radio wylaczac, zeby uslyszec wogole wydech. Co zrobic, aby bylo tanio i dobrze?

1. Wyciac srodkowy, wstawic rure? Bedzie glosniej, a czy auto troche zyska na osiagach?!?

2. Wyciac srodkowy i katalizator, wstawic rure?

3. Kupic jakies takie rzeczy tuningowe z allegro

http://moto.allegro.pl/item811074646_up ... x_sti.html

http://moto.allegro.pl/item804856939_ko ... x_sti.html

probowal ktos tych rozwiazan.

Ogolnie chce, zeby nie bylo glosno, ale zeby bylo slychac bulgot, w miare tanio, a jak sie osiagi poprawia to tez spko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wytnij katy wstaw rurki i tyle, to co nazywasz srodkowym tlumikiem to 2 kat tak mialem w GTeku MY95

Czy samo wycięcie katów w seryjnym wpływa istotnie na moc? ktoś ma to stestowane np na hamowni?

Ktoś już coś pisał też o sondzie lambda, wycięcie kata może spowodować CHECK ENGINE. Da się to obejść, w GT'00?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy samo wycięcie katów w seryjnym wpływa istotnie na moc? ktoś ma to stestowane np na hamowni?

Jak chcesz wiecej mocy to REMAP ale potem pasc moze skrzynia wiec wg mnie lepiej od razu kupic sti buga.pozbycie sie katow cos daje ale ile to nie wiem, mi sie nie palil check ale mialem proste GT MY95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy samo wycięcie katów w seryjnym wpływa istotnie na moc? ktoś ma to stestowane np na hamowni?

Jak chcesz wiecej mocy to REMAP ale potem pasc moze skrzynia wiec wg mnie lepiej od razu kupic sti buga.pozbycie sie katow cos daje ale ile to nie wiem, mi sie nie palil check ale mialem proste GT MY95

 

Do toczenia się w korkach moje GC8 mi styknie, pytam tylko orientacyjnie czy to są 3 czy 10 KM, żeby umieć ewentualnie zidentyfikować skąd jest ewentualny przyrost KM - paliwo, wydech czy może przypadek i warunki atmosferyczne. A sondą lambda się interesuje bo też chcę widzieć, czy można coś z CE zrobić.

 

tzd, wycięcie nic nie daje w GT.

:) co tydzień i co osoba to inna opinia. Ciekawie :) To po co poleca się to zrobić, żeby odetkać wydech? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) co tydzień i co osoba to inna opinia. Ciekawie :) To po co poleca się to zrobić, żeby odetkać wydech? :P

 

Żeby móc zrobić remap, żeby odetkać wydech, jeśli katalizator już dawno powiedział papa, żeby było głośniej. Kilka osób hamowało GTka z przelotem i było seryjnie lub trochę mniej koni. Nie zauważyłem, żeby ktoś co jakiś czas pisał o ekstra koniach po odetkaniu wydechu.

 

Problem sondy lambda w klasyku nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd napewno gorzej nie bedzie wg mnie przyrost w okolicach 10km moze byc ale trudno wyczuc czy masz 220 czy 230 powinna sie za to wyraznie poprawic reakcja na gaz i niutow tez troche powinno dojsc (z tego co pamietam to dzwiek poprawia zalozenie wiekszego turbo :mrgreen: , u mnie po zmianie z TD05 na mniejsze TD04 zrobilo sie znacznie ciszej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info o wycięciu katów z jednego z anglojęzycznych forów.

Dotyczy klasyka Turbo2000 czyli GT:

wycięcie kata z centrerpipe -> 240 KM

wycięcie kata z downpipe -> 258 KM.

 

Niutków ma to Turbo2000 - 240/280 pound-foot czyli 325 / 379 NM.

 

Ciekawy jestem, na ile jest to przesadzone, lub osiągnięte bez remapu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wytne ostatnia puche i wstawie przelot to bedzie glosniej?? slyszalem ze wtedy trzeba zmienic program bo bedzie przeladowywac i turbina padnie. Czy rzeczywiscie moze tak byc??wrx 02r

MarioF tak zrobił i śmiga.

 

Za dźwięk i głośność jest odpowiedzialny ostatni tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez bym chcial zeby autko bylo glosniejsze... jesli wytne ostatnia puche i wstawie przelot to bedzie glosniej?? slyszalem ze wtedy trzeba zmienic program bo bedzie przeladowywac i turbina padnie. Czy rzeczywiscie moze tak byc??wrx 02r

 

Mam zamiast ostatniego tłumika przelot. Reszta seria. Jest dużo głośniej. Powiem że całkiem milutko :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we własnym zakresie w WRX 01 przerobiłem na 2,5'' i końcowy PRODRIWA w trase troche za głośny ale na miasto ok teraz mam w GT99 supersprinta od turbiny jest idealnie 300km trasy i głowa nie boli

 

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 10:55 am ]

jak coś to z okolic łodzi zapraszam dorobimy i cena będzie dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...