Misior Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Mam zamiast ostatniego tłumika przelot ale masz rure zwykla czy jakis tlumik przelotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Mam zamiast ostatniego tłumika przelot ale masz rure zwykla czy jakis tlumik przelotowy? Normalnie rura wstawiona u magika, i jest git, pomalowałem tylko na czarny mat i cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A masz moze jakis filmik jak to chodzi? Bo jeszcze nie slyszalem taiego rozwiazania bez tlumika, a u mnie pomału gnije na łączeniu to moze tez bym wywalil i wyspawal zwykla rure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A po co Ci kolektory i uppipe nowe?Stare sie rozlecialy? Nie ma sensu w ogole ruszac tego. Rozwincie temat prosze. Do jakiej mocy nie ma sensu tego ruszac (uppipe, downpipe, kolektor), przy jakiej warto wymienic na spawane z kwasowki? Silnik bedzie kiedys robiony bo turbo laduje tylko 0.6 i cos stuka... na razie bede uzywac az padnie :???: Mysle pod katem Turbo-Dziadka ale to ta sama maszyneria co GT... Reszta wydechu uwolniona, bywa glosno [koncowka od 2:18] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioGemini Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Bo jeszcze nie slyszalem taiego rozwiazania bez tlumika, Przerabiałem takie rozwiązanie w moim STI i nie polecam. :sad: Na chwilę jest fajne i bardzo głośno. Później już tylko gorzej, a na dłuższej trasie nie do zniesienia. Polecam moje rozwiązanie, czyli wydech seryjny i przelotowy backbox. Ja mam Ultera i jestem bardzo zadowolony A brzmi tak [ Dodano: Pon Lis 23, 2009 4:55 pm ] Dodam jeszcze, że szybko można stracić dowód rejestracyjny... :sad: [ Dodano: Pon Lis 23, 2009 5:00 pm ] Silnik bedzie kiedys robiony bo turbo laduje tylko 0.6 i cos stuka... na razie bede uzywac az padnie :???: Nie warto czekać, aż padnie, jak teraz się nim zajmiesz to na pewno będzie lepiej i taniej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Misior, Legac ma tlumik koncowy teoretycznie... praktycznie to ma puszke ale czy cos w niej jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Rozwincie temat prosze. Do jakiej mocy nie ma sensu tego ruszac (uppipe, downpipe, kolektor), przy jakiej warto wymienic na spawane z kwasowki? Silnik bedzie kiedys robiony bo turbo laduje tylko 0.6 i cos stuka... na razie bede uzywac az padnie :???: Generalnie jesli nie masz jakichs "wyciekow" itp. problemow, to raczej chyba spokojnie do okolo 350KM nie ma sensu ruszac kolektora ani uppipe w klasyku, gdzie nie ma pre-cata. Jak zaczynasz isc w jakies grube moce pewnie jakis sens zaczyna sie robic. Ale tutaj tez moze byc problem zdaje sie - na innym forum Carfit narzekal o ile mnie pamiec nei myli na jakosc niektorych kolektorow aftermarketowych. Aczkolwiek oryginalny Subaru tez ma swoje slabosci - siateks zwlaszcza w tym wieku. Tak czy inaczej do takich mocy jak wyzej chyba nie ma sensu zmieniac z tego co obserwuje dokola. Nawet przy tej mocy znajdzie sie wiele wazniejszych "upgrade'ow" w turboantyku, zeby nic nie padlo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzieki Jacku. W takie extrema to sie nie bede pakowal, auto ma sluzyc nie 'do budowania' a upalania Przy wybebeszonej budzie 280KM to bedzie juz nadwyzka mocy... zreszta chce to ogarnac wzglednie budzetowo, czyli bez wkladania STI w bude Legaca. A z tego co juz wiem skrzynia na wiele wiecej nie pozwoli (choc podobno jest z WRXa, ale nawet jesli...). Ma to nadal jezdzic na 15" wiec brembole odpadaja i lepiej sie nie napedzac za bardzo Za jakis czas zaloze na nielegalu temat w zwiazku z przebudowa silnika, ciekaw jestem w jakim isc kierunku. Pierwsza sprawa to na pewno wyjasnic czy tylko klepia zawory, czy tez cos jeszcze :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A masz moze jakis filmik jak to chodzi? Bo jeszcze nie slyszalem taiego rozwiazania bez tlumika, a u mnie pomału gnije na łączeniu to moze tez bym wywalil i wyspawal zwykla rure. Coś postaram się nagrać, nie chodzi bardzo głośno jeśli pozostałe elementy układu wydechowego masz seryjne. Nie wiem czy nagranie będzie odzwierciedlać natężenie dźwięku, na pewno gang tak. Takie rozwiązanie to z pewnością niski nakład finansowy, nie wiem jak pan od przeglądu się ustosunkuje do braku tłumika z tyłu, bo co do głośności raczej nie powinien mieć zastrzeżeń. Przekonam się w styczniu : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Za jakis czas zaloze na nielegalu temat w zwiazku z przebudowa silnika, ciekaw jestem w jakim isc kierunku. Pierwsza sprawa to na pewno wyjasnic czy tylko klepia zawory, czy tez cos jeszcze :???: możesz podjechać posłucham może coś podpowiem coś tam kumam mazowiecka 55 tel 513401747 [ Dodano: Pon Lis 23, 2009 7:05 pm ] nie wiem jak pan od przeglądu się ustosunkuje do braku tłumika z tyłu, bo co do głośności raczej nie powinien mieć zastrzeżeń. Przekonam się w styczniu : nic nie moze ci zrobić jeżeli układ jest szczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Mam plan wymienić wydech na pełen przelot (H&S) + remap i powziąłem wątpliwość czy iść w wersję ze sportowym katalizatorem czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 To zalezy co chcesz osiagnac. O ile nie musisz sie stresowac emisjami, badaniami technicznymi itp. to spokojnie mozesz isc w pelen przelot. Jesli obawiasz sie kontroli itp. to zaloz sobie jakis porzadny katalizator na metalowym wkladzie - np. 200 cel w centerpipe i jazda. Przed testem tylko trzeba troche ognia dac, zeby sie nagrzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się