Skocz do zawartości

Tein SS vs seria WRX - jazda na codzień??


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na codzień, to i STI jest twardy a przy dużych kilometrach za kólkiem - za twardy, nad Teinem dobrze bym się zastanowił...nie wiem, jakiego komfortu oczekujesz ,,na codzień" i jak długo spędzasz w aucie... :lol:

 

Jeżdżę na codzień, po mieście i w trasie. Dlatego pytam, bo boję się że będzie za twardo. Mam już rozpórki, twardszy stabilizator i ALK. Jaka ewentualnie alternatywa? Tein Basic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewen,

co prawda wrażenia z Forestera ale chyba tym bardziej przemawiające za Teinem (właśnie w wersji Super Street), gdyż Forek w serii jest niezłym bujadłem :-)

 

Moim zdaniem Tein SS przy ustawieniach najbardziej miękkich odpowiada twardością seryjnemu zawieszeniu Forka. Uwaga - nastawy dla Forka mogą nie odpowiadać nastawą dla Imprezy (odnośnie twardości) .

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś z użytkowników podzieli się wrażeniami? Jak się jeździ na codzień?
Jeżdżę na codzień na ósemce (czyli na połowie) a w trasie na szesnastce (czyli na najbardziej miękkim) - mnie bardzo odpowiada ten zawias
Forek w serii jest niezłym bujadłem
to akurat prawda Grześ' date=' zwłaszcza w us-specowym zawieszeniu buja jak Wołga :mrgreen:

 

[ Dodano: Sro Paź 07, 2009 9:35 pm ]

lewen, po prostu przejedź się z kimś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tein ss, jest naprawde niezłą alternatywa do seryjnego zawieszenia, jest napewno lepszy od AGX-a, . Do WRX -a 06 załóż sobie amory Kayba Ultra SR z STI , własnie dziś coś takiego przerabialiśmy, jest mega :idea: , dla mnie bomba. Zresztą osobiście uważam że seryjny zawias STI jest super :idea: , gdyby nie stukające tylne amory :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tein ss, jest naprawde niezłą alternatywa do seryjnego zawieszenia, jest napewno lepszy od AGX-a, . Do WRX -a 06 załóż sobie amory Kayba Ultra SR z STI , własnie dziś coś takiego przerabialiśmy, jest mega :idea: , dla mnie bomba. Zresztą osobiście uważam że seryjny zawias STI jest super :idea: , gdyby nie stukające tylne amory :evil:

 

Czy cena nie wychodzi taka sama jak Tein SS bez górnych mocowań?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tein ss, jest naprawde niezłą alternatywa do seryjnego zawieszenia, jest napewno lepszy od AGX-a, . Do WRX -a 06 załóż sobie amory Kayba Ultra SR z STI , własnie dziś coś takiego przerabialiśmy, jest mega :idea: , dla mnie bomba. Zresztą osobiście uważam że seryjny zawias STI jest super :idea: , gdyby nie stukające tylne amory :evil:

 

Czy cena nie wychodzi taka sama jak Tein SS bez górnych mocowań?

 

ciut taniej ale niewiele, :roll: co lepsze :?: :roll: , szczerze nie wiem, wydaje mi sie że lepiej troche wybiera, natomiast na tor czy pojezdzawki lepszy tein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1,5 roku pomykam na SS. Chociaż na początku też miałem obawy co do twardości tego zestawu - bo jest twardsze od serii nawet na "16" - ale spokojnie można się do tego przyzwyczaić - moja rodzinka nie narzeka przy dłuższych podróżach.

Poprawa prowadzenia bardzo odczuwalna - nawet mi to moja druga połowa (ta ładniejsza :razz: ) powiedziała.

Zauważyłem niestety, że przez nasze polskie drogi, "świerszczyki" zaczęły się odzywać w kabinie :razz:

Moim zdaniem zwiecha ta, nie nadaje się do pojeżdżawek na jakichkolwiek nierównych "obiektach" (jakieś nierówne szutry, "dziurawe: odcinki dróg).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Tein'a SS, wcześniej miałem serię STI a jeszcze wcześniej WRX.

 

Jeśli "czujesz" jazdę Subaru, to pokochasz Tein'a. Duuużo lepiej wybiera drogę, skraca drogę hamowania, na zakrętach jest elegancko = same superlatywy.

 

Jeździłem obecnie na najtwardszym ustawieniu i jest OK. Jakoś nie czuje, żeby było mega twardo - Tein działa progresywnie, tak że nawet przy najtwardszym ustawieniu wybiera małe nierówności.

 

Jedyne co - to denerwuje mnie ten huk przy przelatywaniu nad torami kolejowymi (np.), bo amor ciśnie kołem i jest wielkie BUM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, jeździsz na najtwardszym ustawieniu na co dzień? Szacun :mrgreen: .

 

przemeq jest hardcorem :cool:

 

Na co dzień jeżdżę na 16/16, ale - w przeciwieństwie do Was - wiem jak ustawić na 0/0 :mrgreen: i sprawdziłem sobie, jak to jest 8).

 

Dodam tylko, że oprócz ustawienia EDFC dochodzi jeszcze stopień skręcenia - ja mam skręcone na maks. I to wystarczy, żeby przy ustawieniu 16/16 było "twardo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdze na teinie ponad pół roku. Na pewno lepsze od serii - dokładniejsze itp. W najbardziej miękkim ustawieniu jest twardsze od seryjnego. ( tak mi się wydaje :grin: )

Przejeździłem na nim dwie Pojeżdżafffki w Toruniu z mega dziurami , trzy Ułęze, parenaście leśnych oesów działkowych :twisted: i zawieszenie cągle działa.

Jeśli jednak preferujesz ostre szutry, leśne szaleństwa z hopkami i innymi bajerami to EDFC sobie odpuść. Zepsuje się dość szybko ( przynajmiej u mie tak jest: rozłącza się po skakaniu, wykazuje błędy jakieś , coś tam się rozłącza , trzeba kasować , rozpinać, spinać itp.)

Ale na w miare gładkie nawierzchnie to mi się b. podoba. :lol:

pozdrawiam :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...