radnor Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 tak, a czy powinien...może być, ale niekoniecznie. jak się nie leje oliwa, to jeszcze nie jest źle, lekkie zaolejenie gdziekolwiek w motorze nie jest od razu oznaka awarii, tylko normalnym eksploatacyjnym zjawiskiem...bez paniki... :grin: Nie panikuje, przyzwyczailem sie juz ze mi 300ml na 1000km wcina, z ciekawosci tylko pytam :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 300ml na 1000km to w normie.... :smile: do przeżycia....bywaja gorsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 mój do tej pory wcinał więcej, jak mi się bardziej noga na prawym pedale omskła... Ale ostatnimi czasy trzeba go było liczyć na blisko 0,5 litra na 1000km. Aż przyszedł paskudny wtorek, w którym rano bluznęła mi w oczy kontrola check engine i świeciła się cały wtorek i nawet we środę rano, zgasła oczywiście jak miałem jechać do mechanika. Jakkolwiek zbadaliśmy go komputerem stosownym i zeznał, że ma "preparatory code 53B4", o którym nikt nic nie wie:( Ale wyczuliło mnie to mocno i zacząłem wąchać rury, sprawdzać je skrupulatnie i dostrzegłem nadmierne dymienie z onych - stąd odkrycie oleju w końcówkach wydechu. Poza tym wydaje mi się, że spaliny mocno śmierdzą jakby amoniakiem.... Reasumując - nie wiem co mu jest (na mocy nie zbiedniał specjalnie) i nie wiem czy mogę z tym jeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Firma o której wspominał carfit jest firmą ze wszech miar godną polecenie. Za 2.000 PLN nie da rady kupić nowej turbawki, nawet banalnej TD04L odgrzewam kotleta z okazji świąt Grzesiek_67, gdzie w końcu i za ile regenerowałeś swoje turbo?tutaj? Jedyną profi firmą która dobrze regeneruje, ale nie tanio , jest ... Edytowane 31 Marca 2015 przez tzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 przyznam, że kapkę mi się nie podoba idea pt. pan se wykręci turbawkę, przywiezie do nas, my ją naprawimy za jedyne 1200 netto i odeślemy panu z powrotem. Doświadczenie uczy, że jak się cuś popsuje, to winien będzie mechanik, który montował turbawkę, mechanik będzie przekonany, że winny jest Turbotec, obaj będą skrycie przekonani, że winien jest klient, który se wymyślił fanaberię nabywając subaru i tenże jedynie zostanie uderzony po kieszeni. Reasumując - chyba jednak kupię nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 pojawiła się ostatnio na allegro turbawka TD04L z rzekomo bardzo niskim przebiegiem na poziomie 3kkm. Planuję zakup takiej. Zatem pytanie - lepiej kupić tańszą oddać do profi regeneracji, czy brać w cenie 1300zł tą z allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi33 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 No bo skoro komplet naprawczy składający sie z wirników, łożysk, ośki, kosztuje w zakupie 1000zł, nawet w USA za 500zł, to jak moze kosztowac regeneracja 700zł . Ja wiem jak to wygląda od podszewkiNo to mnie zmartwiłeś. Tak z ciekawości dzwoniłem dzisiaj do firmy podanej przez Ciebie i ceny nie są aż takie wysokie. Sam komplet uszczelniaczy z robotą jeśli turbina nie posiada uszkodzeń mechanicznych to około 900 zł (dla mnie, klienta indywidualnego). W moim przypadku padnięte były podobno tylko uszczelniacze. Także sam nie wiem czy zrobiono mnie w bambuko. Z czasem się okaże jakby coś to dam znać. daj spokój , ktoś chcę stworzyć monopol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja niedawno kupiłem praktycznie nową (po kilkuset kilometrach, nie zdążyła się nawet ubrudzić ) VF48 za 2400pln. Dobre używki chodzą za niewiele ponad połowę tej ceny. Uważam, że w takich przypadkach regeneracja nie dająca gwarancji jest bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 można zregenerować turbo i dostać gwarancję, z oczywistych względów nie napiszę gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi33 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Z tego co czytam i słyszę, jakoś dużo ludzi regeneruje turbo. Nikt z tego powodu nie narzeka. Może po prostu zostały żle zregenerowane? Jest w tej chwili mnóstwo firm co zajmuje się tym problemem, także konkurencja jest dość spora. Pytanie jest gdzie faktycznie zrobią to dobrze dla Turbo Subaru, dodam TD 05. Używka jest ciężko dostępna, zresztą bałbym się brać już styrane pracą takie urządzenie. Prędzej czy później klęknie na pewno. Po regeneracji jest jakaś gwarancja mylę się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 @@Waldi33 no to żeś "pokopał". daj spokój , ktoś chcę stworzyć monopol Ciekawy komentarz.A komu się marzy ten monopol?! Jest w tej chwili mnóstwo firm co zajmuje się tym problemem, także konkurencja jest dość spora. Pytanie jest gdzie faktycznie zrobią to dobrze dla Turbo Subaru, dodam TD 05. Po regeneracji jest jakaś gwarancja mylę się? Turbina turbinie nie jest równa. Regeneracja popularnych turbinek do których producenci oferują tanie zestawy naprawcze,przy odpowiedniej wiedzy i sprzęcie,to nie jest kłopot.Problem zaczyna się gdy takie zestawy są drogie lub niedostępne. Trzeba podzwonić do tych firm i się wszystkiego dopytać. Podpowiem,że forumowicz kamilwro wie dużo w temacie regeneracji turbinek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Spróbuj w ... [edycja moderatora i ostrzeżenie] Edytowane 30 Marca 2015 przez tzd 2. Niedopuszczalne jest umieszczanie treści (także linków) na Forum Subaru: i. związanych z prowadzeniem działalności komercyjnej związanej z motoryzacją (dotyczy to również zorganizowanej akcji "zakupowej za pośrednictwem jednego z Forumo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Generalnie sprawa z turbiną to trochę tak jak by regenerować papier toaletowy ... Jeżeli chcemy zrobić to na odpowiednich częściach i przy użyciu odpowiednich maszyn i ludzi niestety koszt wychodzi "spory" ale jest gwarancja ... Osobiście znam jedną firmę która robi to rzetelnie i jest droga .. Mała miejscowość na J ... między Krakowem a Katowicami.Choć osobiście szukał bym "igły" używki bądź zakup nowej i nie ma się co czarować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Spróbuj w ... [edycja moderatora i ostrzeżenie] Napisze inaczej. Jest na Podkarpaciu firma która regeneruje większość turbosprężarek, koledze Ferdkowi zrobili MD321T na oryginalnych częściach, kłopot był tylko z jednym wirnikiem, który jest wydumką latterala. TD05 i inne podobne tez robią . Dane podam na PW Firma o której wspominał carfit jest firmą ze wszech miar godną polecenie. Za 2.000 PLN nie da rady kupić nowej turbawki, nawet banalnej TD04Lodgrzewam kotleta z okazji świąt Grzesiek_67, gdzie w końcu i za ile regenerowałeś swoje turbo?tutaj?Jedyną profi firmą która dobrze regeneruje, ale nie tanio , jest ... Jak się ma Twój post do mojego za który dostałem od Ciebie ostrzeżenie? Edytowane 31 Marca 2015 przez tzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Spróbuj w ... [edycja moderatora i ostrzeżenie]Napisze inaczej.Jest na Podkarpaciu firma która regeneruje większość turbosprężarek, koledze Ferdkowi zrobili MD321T na oryginalnych częściach, kłopot był tylko z jednym wirnikiem, który jest wydumką latterala. TD05 i inne podobne tez robią . Dane podam na PW Firma o której wspominał carfit jest firmą ze wszech miar godną polecenie. Za 2.000 PLN nie da rady kupić nowej turbawki, nawet banalnej TD04Lodgrzewam kotleta z okazji świąt Grzesiek_67, gdzie w końcu i za ile regenerowałeś swoje turbo?tutaj?Jedyną profi firmą która dobrze regeneruje, ale nie tanio , jest ... Jak się ma Twój post do mojego za który dostałem od Ciebie ostrzeżenie? Wtedy nie był moderatorem. Potem dostał nieograniczone prawa. Moderator ma zawsze rację. Zanim podejmiesz dyskusję, to się zastanów czy warto. Czy w Warszawie można gdzieś zregenerować turbinę, czy trzeba ją gdzieś wysłać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Zgodnie z obowiązującym obecnie regulaminem, powinienem sam sobie dać ostrzeżenie, na szczęście prawo nie działa wstecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 To chociaz powinieneś go wyedytować, skoro nadal można to przeczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Zgodnie z obowiązującym obecnie regulaminem, powinienem sam sobie dać ostrzeżenie, na szczęście prawo nie działa wstecz. To się jakoś nazywa. Dostałem namiary na regenerację turbiny. Zobaczymy co właściciel auta powie na ich fachowość Edytowane 31 Marca 2015 przez lojszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Chciałem podpiąć się pod temat bo miałem ostatnio problem z moim turbo VF35. Auto zaczęło mi strasznie kopcić i oddałem do Gacka do Bydgoszczy. Okazało się że turbina pluje olejem i został w niej wymieniony uszczelniacz - reszta została bo była ok. I teraz zastanawiam się czy wymiana samego uszczelniacza to "regeneracja" ? Czy regeneracja to wymiana wirnika, łożysk itp. Za samą naprawę turbo zapłaciłem mniej niż 1000zł, a teraz czytam temat i trochę się zmartwiłem. Przy okazji miałem też wymieniony dolot do turbo bo był nieszczelny (i przypuszczam, że z mikro nieszczlnością auto mogło być wystrojone). Po naprawie u Gacka auto trochę dziwnie się zachowywało - dmuchało 1,5 bara zamiast 1,25 i przerywało jakby paliwa brakowało przy dużym obciążeniu. Na chłopski rozum po wymianie dolotu i uszczelniacza cały układ dolotowy jest skuteczniejszy i po prostu więcej dmucha i brakuje paliwa. No i na chłopski rozum jeśli byłoby coś zrobione źle to raczej dmuchałoby za dużo niż za mało:>? Zastanawiam się po prostu czy w Poznaniu na strojeniu niedokładnie sprawdzili mi szczelność układu, czy może coś nie tak z turbiną, czy może coś jeszcze doszło w trakcie i po prostu taki zbieg okoliczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 To nie regeneracja. Regeneracja VF w Polsce jest prawie nie możliwa. Znaczy jest mozliwa, ale padnie bardzo niebawem jak miałeś nieszczelność to nie dziwne ze teraz ładuje więcej. Było wystrojone na uciekającym ciśnieniu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Też mi się tak wydaję, auto stroiłem w Mapteku jakies 3 tygodnie temu i po tygodniu trafiło na warsztat do gacka z rozdartym dolotem turbo. Pewnie taki zbieg okoliczności, że usterka nastąpiła tak szybko. Chciaż sam nie wiem. Nie chce za bardzo się stawiać w Map teku bo się na mnie obrażą i wtedy nie będę miał gdzie stroić na ECUteku:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Na strojenie na ecu jest sporo miejsc w Polsce sa firmy ktore zrobia to lepiej niz nie-ASO .... Kwestia jedynie dojazdu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Fortis nie Ecu tylko Ecuteku. Do tego GT. Firma jest jedna i jest w Poznaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 To jest jedyna firma w Polsce zajmująca się przeprogramowaniem "seryjnego" sterownika ? Ciezko mi w to uwierzyć ... Ale sprawdzę to Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 w polsce - tak, natomiast możesz wysłać sterownik do francji i uczynić go remapowalnym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się