GeOrGe Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Nie wiem czym wcześniej jeździłeś ale jak benzyną to musisz się nauczyć ruszać dieslem szybko z pod świateł. Rusza się z goła inaczej i ja tego nie potrafię ale mój kumpel całe życie jeździ gnojowozem. Gdy on jest za kierownicą bardzo ładnie się napędza a gdy ja siedzę za sterami to jest jakaś masakra :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 W AT można trochę pokombinować z różnymi ATF'ami bo ich na rynku trochę jest. w 4AT można w 5AT nie radzę.... :wink: -- 16 paź 2010, o 08:15 -- Niby z CVT przyspieszenie jest 11 -11,5 sek a w dieslu 9 i ciut ciut ale to kompletna bzdura. Jakies pomiary w warunkach labolatorium. Jesli ktos przyspieszy dieslem bez spalenia sprzegla w 9,5 sek. to dla mnie CVT pryspiesza w 7 sek (mimo tego ze w papierach inaczej). Mam takie same odczucia a jedyne co słyszałem o tych 11-11.5 sek. to że niby przy pełnym obciązeniu...... :roll:... a inne bez max. obciążenia badali :?: Trzeba zapytać Dyrekcji.... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Nie wiem czym wcześniej jeździłeś ale jak benzyną to musisz się nauczyć ruszać dieslem szybko z pod świateł. Rusza się z goła inaczej i ja tego nie potrafię ale mój kumpel całe życie jeździ gnojowozem... ja ruszajac Golfem TDI nie widze roznic poza tym ze gumy piszcza albo miga kontrolka ASR albo jedno i drugie naraz podejzewam ze gdyby odetkac Subarowe 2.0d wylajac DPF i robiac niezly remap to problem by ruszania by znikl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 ... gdyby odetkac Subarowe 2.0d wylajac DPF i robiac niezly remap to problem by ruszania by znikl Inny problem by się nasilił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 ... gdyby odetkac Subarowe 2.0d wylajac DPF i robiac niezly remap to problem by ruszania by znikl Inny problem by się nasilił. jesli chodzi o sprzeglo to tez by sie poprawilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 No wlasnie wydaje sie, ze CVT ma znacznie lepsze osiagi niz oficjalne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Łeee tam ,moja 4EAT kręci do 6500 tys. obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 T\o nie moja filiżanka herbaty :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Łeee tam ,moja 4EAT kręci do 6500 tys. obr Różnica jest w tym jak długo kręci do 6,5 tys obr/min. Z cvt jak depniesz to kreci do 6,5 az nie puscisz i nie stwierdzisz ze nabrales odpowedniej szybkosci. Generalnie robi to szybko i nie traci cvt czasu na redukcje - dlatego jest tez troche wrazenia i halasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 W przypadku CVT trzeba bardzo zwracać uwagę na terminowość wykonywania przeglądów oraz na odpowiednie (bardzo szczegółowo określone) materiały eksploatacyjne - czyli olej. Pomyłka i zmiana oleju na nie odpowiedni to natychmiastowa śmierć dla tej skrzyni. Ćwiczyliśmy to jakiś czas temu z wlyszkowem w kontekście oleju skrzyni do Nissana Micry ze skrzynią CVT. Zly/nie wlasciwy olej do jakiejkolwiek automatycznej skrzyni to jest wyrok. W moim nie trzeba zmieciac oleju wcale, wiec jesli jakis "........" nie pomyli korkow to problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 W przypadku CVT trzeba bardzo zwracać uwagę na terminowość wykonywania przeglądów oraz na odpowiednie (bardzo szczegółowo określone) materiały eksploatacyjne - czyli olej. Pomyłka i zmiana oleju na nie odpowiedni to natychmiastowa śmierć dla tej skrzyni. Ćwiczyliśmy to jakiś czas temu z wlyszkowem w kontekście oleju skrzyni do Nissana Micry ze skrzynią CVT. Zly/nie wlasciwy olej do jakiejkolwiek automatycznej skrzyni to jest wyrok. W moim nie trzeba zmieciac oleju wcale, wiec jesli jakis "........" nie pomyli korkow to problemu nie ma. tyle że cvt jest bezobsługowe w przeciwieństwie do 5-eat wyjątek maksymalne obciążenie auta holowanie etc wiec nic nie zmieniamy w cvt do 200 tys przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 wg SOA 2011: severe service - wymiana CVTF co max 40kkm a ATF co 24kkm :wink: W manualu do 5EAT też jest wyłącznie "inspekcja co 48kkm" a wytrzymuje niewiele i jak się na czas na wymieni to po spóźnionej wymianie się cuda dzieją i koszty spore :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgc Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Miałem kiedyś audi z multitronikiem a to działa tak samo tyle ze audi nie napedzało tylnych kół. Jednak po 106 tyś skrzynia padła jej naprawa stanowiła połowę wartości samochodu. Olej jak książka pisała wymieniłem po 60 tyś w autoryzowanym serwisie. Sama skrzynia była genialna i wręcz perfekcyjna, jednak to rozwiązanie nadaje się do małych momentów obrotowych. Dlaczego takich rozwiązań nie stosuje się w ciezarowkach??? Mam nadzieję że Japończycy wykazali się większą wyobraźnią niż inżynierowie z Ingilstad. Bo w przeciwnym wypadku ta skrzynia zrujnuje markę Subaru a tego bym nie chciał Edytowane 29 Października 2016 przez Marekgc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się