Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Mniam!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozwiązać problem 

Mam cewki na dwie śruby i robię podmianę na new age (fk0186) tylko że nie pasują mi nowe cewki jako takie w otwory po starych cewkach. Jest na to jakiś patent ? 

Zwoje i kawałek samego plastiku zawadzają o krawędzie otworu i nie mogę spasować razem otworu na śrubę, ktoś przechodził przez podobny problem ? 

 

Podpowiadają mi inni żeby ciąć cewkę

 

ale jak to ciąć cewkę ? to tak można o_O  no i nawet jak przytnę to jak dopasować otwór mocujący ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu skrzyni biegów i dyfra tylnego. Oznaczeń z dyfra nie dało się odczytać naklejka jest ale wszelkie ślady po napisach zniknęły, nr skrzyni odczytałem z tabliczki znamionowej TY 752VN1AA.  Nie udało mi się znaleźć informacji szczegółowych na jej temat. W tabelach jakie odnalazłem są skrzynie o innych oznaczeniach ale takie nie było :wacko:. Ktoś pomoże w rozszyfrowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KrczK

przecież pisałem Ci, że cewki z New Age nie pasują. Do głowicy od GT owszem, wsadzisz je po modach, a do Turbodziadków zapomnij. Ja pociąłem mocowania, a i tak cewka klinowała się w otworze głowicy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KrczK

przecież pisałem Ci, że cewki z New Age nie pasują. Do głowicy od GT owszem, wsadzisz je po modach, a do Turbodziadków zapomnij. Ja pociąłem mocowania, a i tak cewka klinowała się w otworze głowicy.

 

A wiesz jak to jest jeden rabin powie nie drugi rabin powie tak - paru mi mówiło że wejdą :) ale miałeś rację jak widać.

Kosztowo mnie to nic nie wyniosło praktycznie więc spróbowałem. W sumie jedną z nudów przyciąłem dremelem i wolnej chwili i tak sprawdzę czy nie wejdzie w jakiś sposób bo i tak chcę zrobić przegląd w jakim stanie są świece i pozostałe cewki :) zawsze mogę sprzedać jako gotowy pakiet do moda komuś jak by co :)

Edytowane przez KrczK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo przerobili, albo ktoś im powiedział, że przerabiał w GT, a dziadka nie dotykali. Teoretycznie można wykorzystać te cewki, ale łącząc je przewodami WN :)

Ja dumam, żeby przystosować jakąś współczesną cewką COP  - do wyboru do koloru teraz. Aby parametrami się zgadzała +/- i kosztowała nie za dużo :)

 

Ja chcę teraz przerobić napinacz rozrządu na nowszy typ. Ktoś przechodził przez to?

W samą porę rozebrałem swój. Połamana osłona, wszędzie syf, na rolkach rdza, a napinacz wylany. A i btw, ktoś ma osłonę rozrządu środkową? Pasują od wolnossaków.

Edytowane przez Soltys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja chcę teraz przerobić napinacz rozrządu na nowszy typ. Ktoś przechodził przez to?

 

Nie pamiętam dokładnie, ale chyba trzeba wyrzucić podstawę starego napinacza i wtedy można założyć nowy.

O ile mnie pamięć nie myli, to średnica rolek jest różna (stara - nowa).  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Połamana osłona, wszędzie syf, na rolkach rdza, a napinacz wylany. A i btw, ktoś ma osłonę rozrządu środkową? Pasują od wolnossaków.

Na 99% mam z wolnego ssaka.

W weekend sprawdzę - przypomnij mi się na PW w niedzielę, proszę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...