Kriss Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 http://www.mari.pl/Interf...VAG_KKL-34.html dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 kriss, dodam jeszcze, że testowałem ten kabelek na STi, WRX, GT, Forester Turbo jak i N/A czy OBK. Wszędzie bez problemów. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 w takim razie bede musial zakupic to :smile: thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 kriss, dodam jeszcze, że testowałem ten kabelek na STi, WRX, GT, Forester Turbo jak i N/A czy OBK. Wszędzie bez problemów. :wink: czy taki kabelek wystarczy zeby zgrac ROM z STi 2,5 US, czy konieczny Tactrix :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 W jaki sposób zczytujecie i przeglądacie logi z Romraidera? Ja mam podłączony kabel do komputera i do gniazda. W trybie "on line" wszystko się ładnie wyświetla, natomiast po zapisie wychodza jakieś bzdury, typu obroty o wartości 1, czy korekcja spalania stukowego 30-50. Dodam tylko, że ten parametr mam w zakresie -5 do 0, a czasem maks na +1 Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 W jaki sposób zczytujecie i przeglądacie logi z Romraidera? Ja mam podłączony kabel do komputera i do gniazda. W trybie "on line" wszystko się ładnie wyświetla, natomiast po zapisie wychodza jakieś bzdury, typu obroty o wartości 1, czy korekcja spalania stukowego 30-50.Dodam tylko, że ten parametr mam w zakresie -5 do 0, a czasem maks na +1 Dziękuję za pomoc Żeby poprawnie zapisywał musisz przed odpaleniem tego programu zmienić język komputera na angielski stany zjednoczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 w takim razie bede musial zakupic to tylko się zastanów jaki, gdy jest pod usb nie ma problemu z czytaniem dużej ilości parametrów ale podobną są problemy z samym uruchomieniem niumen, ma pod złącze rs232 i jak zaznaczyliśmy wiele punktów to mocno muliło Łukasz na 99% jadę w sobotę na hamownie do kosakowa, podłączasz się? Jadę na ostateczne sprawdzenie czy już w moim silniku nie ma problemów z nieszczelnościami na dolocie ew na wylocie. pomierzę boost i afr. Chłopaki wreszcie ogarnęli nawiew na ic więc nawet pomiary powinny być powtarzalne bo się ostatnio mocno sypały jak się ic na maxa rozgrzał i straciłem 20KM . Jak by co to do piątku mam sporo czasu wymieniłeś połamany plastik na dokocie?? jak by co to już jestem oblatany w wyciąganiu ic więc jeżeli masz go nadal w rozsypce to można by go połatać. ostatnio nawet twojej firmie najazdy kupiłem więc wreszcie mam ala kanał, z drugiej strony to mnie nieźle zerżnęli, bo musiałem pogrzebać we fiacie od dołu i musiałem szybko kupić. Na szczęście są solidne i moją turboświnie utrzymują bez problemu. pozdro [ Dodano: Sro Sie 26, 2009 9:34 pm ] zapomniałem dodać, że jedną z funkci której mi brakuje to jest ustawianie kierownicy. Serwisanci jak robią zbieżność to robią to na "oko" a prawie każdy ma jakiś astygmatyzm i różni ludzie róznie widzą czy coś jest proste lub krzywe. Wtedy powinno się podłączyć jakiś czytacz ustawić 0" i wg tego ustawiać geometrę auta. Pozdrawiam [ Dodano: Sro Sie 26, 2009 9:36 pm ] ja chce kupić z interface bt i usb ale kompatybilny z pda aby np podczas jazdy sobie co nieco po kontrolować Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 niumen, ma pod złącze rs232 i jak zaznaczyliśmy wiele punktów to mocno muliło Niumen ma na USB. Tamten kabel był kolegi. AdaSch, przyłącz się do dynoday, 12 września. Kilka osób z trójmiasta będzie się hamowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 AdaSch, przyłącz się do dynoday, 12 września. Kilka osób z trójmiasta będzie się hamowało. spoko, to jesteśmy umówieni,dołącz mnie do listy czy to w kosakowie? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 czy to w kosakowie? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ok to jedziemy, kto jeszcze będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=904779#904779 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Panowie może pomożecie. Mam kabel taki http://www.mari.pl/Interf...VAG_KKL-34.html i RomRaider Logger działa bez zarzutu, natomiast EcuFlash, EcuExplorer nie. W EcuFlash'u pokazuje w dolnym prawym rogu interface, który znalazł, natomast przy próbie zczytania ECU pokazuje sie komunikat ze nie może sie połączyc z interfacem. To samo jest w EcuExplorerze. Kombinowałem ze sterownikami kabla i nic. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Cześć, dzisiaj z niumen, popracowlismy nad moim forkiem test 1500 rpm i czwarty bieg plus gaz z podłogę, Niestety za duży ruch aby dojechać do odcinki na czwartymi biegu oto wyniki jak pięknie i równo przyspiesza na 4 biegu od 1500 rpm ciekawe dlaczego WG tak się dziwnie zachował. szczegóły http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... utput=html wybrałem moim zdaniem najważniejsze dane. W legendzie jest podana podziałka. Zrobiłem ją aby log był czytelniejszy więc aby dobrze go czytać, należy zwrócić uwagę na dzielnik. Szkoda, że nie dało się na czwórce do odcinki zrobić loga więc trzeba by to powtórzyć mam nadzieję, że nie będzie takiego ruchu. Pozdrawiam P.S. nie umiem w tym google dokument wstawić więcej linii poziomych [ Dodano: Nie Paź 18, 2009 10:41 am ] dodam, jeszcze niezwykłą dla mnie ciekawostkę, pomimo buta w podłodze i odcięciu na niecałym 7k rpb ecu przymyka przepustnicę powyżej obrotów 6,500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 sprobuj na 3 do odcinki, jak nie masz miejsca na 4. [ Dodano: Nie Paź 18, 2009 11:28 am ] jak wyglada zaleznosc miedzy MAF, czasem otwarcia wtrysku a AFR ? tak z ciekawosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 mam taki log i dlatego wiem że się przepustnica się sama przymyka powyżej 6,500 rpm. Log robiłem dlatego, bo przy pełnym bucie mam szumy z pod maski i myślałem, że to zawór DV. Z naszych analiz wynika, że wszystko jest absolutnie dobrze a to że szumi to zasługa x-clen 5w30. Tłumasze dlaczego wysuwam taką tezę. Przedtem miałem 300v i tego raczej nie było albo nie zwróciłem uwagi. Przy obecnym oleju sprężarka natychmiast się rozkręca i boost controler otwiera selenoid i upuszcza ładowne ciśnienie które ostro ładuje sprężarka już od 2k rpm! Dodatkowo nie szumi kiedy silnik jest zimny czyli olej też i sprężarka aż tak się nie wkręca. Ciekawi mnie jeszcze jak rozumieć te wszystkie wykresy. np dlaczego czas wtryskiwanego paliwa jest coraz krótszy? może dlatego że ciśnienie doładownia opada? z drugiej strony widać, że wg nie jest zamknięty na max i wg mnie pokazuje to jak jeszcze ogromny potencjał jest w tej konstrukcji. pozdro p.s. podczas testu nadziała się celica. Jak miło było popatrzeć tylne lusterko od 140 w górę ladówka totalnie odjechała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 dlaczego czas wtryskiwanego paliwa jest coraz krótszy? może dlatego że ciśnienie doładownia opada? No tak jest zazwyczaj na seryjnej turbinie, że powyżej chyba ~4-4,5 tysiąca obrotów ciśnienie doładowania zaczyna spadać. Poza tym jak się tak zastanowić, to tak chyba powinno być, że przy wzrastających obrotach masz coraz krótszy czas uniesienia zaworów, w związku z czym wtryskiwacze nie mogą być otwarte zbyt długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 dzibi, Chyba masz rację, Ale widać, że można by znacznie mocniej pompować bo tylko na niskich biegach wg jest otwarte na4x%. Potem już znacznie słabiej i pewnie dzięki temu nie ma turbodziury. Domykając bardziej WG z pewnością dało by się ją mocno pogonić, ale chyba długo by nie wytrzymała :neutral: Jak dla mnie jest ok. Wystarczy, że wiem jak to działa i wiem kiedy dokładnie zmieniać biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 zawsze mozna pompowac mocniej, tylko pamietaj, ze silnik musi oddac efekt spalania. A EGT na Twoich wykresach nie ma... No i moment tez trzeba ograniczac - ja mam 330Nm z 2.0, mozna wiecej od dolu, tylko pozostaje kwestia sprzegla, skrzyni, dyfrow, polosi, lozysk... P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 tylko na niskich biegach wg jest otwarte na4x% WG jest zamknięte na 4x%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 jasne, to miałem na myśli. najciekawsze jest to, że przepustnica sama się domyka przy bardzo wysokich rpm. Nie warto kręcić powyżej 6500. te logi dają strasznie duża wiedzę. albo jak spada temp na dolocie - super w sprincie do 100 setki racę na przekręceniach powyżej 6,5k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 albo jak spada temp na dolocie - super W lato jest miazga na postoju. :wink: w sprincie do 100 setki racę na przekręceniach powyżej 6,5k Ja muszę kręcić jedynkę prawie do końca, bo po zmianie na drugi bieg spadłbym poza użyteczne obroty. te logi dają strasznie duża wiedzę. :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 niumen, Przeanalizowałem Twoje logi. Nasze silnik są nieporównywalne jeśli chodzi o zachowanie, ECU. inna bajka inne ciśnienia zupełnie inne zachowania wg, wykres jest odwrotny, u mnie logi zaczynają się od niskich wartości i rosną w raz z obrotami potem maleje jak na rysunku. U Ciebie jest odwrotnie najpierw wysoko potem maleje. Może to być kwestia interpretacji otwarte zamknięte ale u mnie przy wysokich rpm widać, że wg coś tam jeszcze zmienia a u Ciebie nie. Ciekawostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hebz Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 http://www.mari.pl/Interfejs_diagnostyczny_VAG_KKL-34.html Ten jest akurat czarny, ale miałem obydwa i działają identycznie. Tak przy okazji - polecam ten sklep, super obsługa i pełen profesjonalizm. Ja odbieram kable akurat osobiście, ale śmiało można brać wysyłkowo, są też na allegro. . Niumen - czy na tym kablu EcuExplorer czyta ci błedy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 hebz, tak :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się