goory Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Dni weekendowa coraz dłuższe, słońce zachodzi coraz później coś trzeba robić :-) Tak więc dziś pozgrywałem logi z kumpla forestera 2,5 Jest ich oczywiście dużo więcej niż w moim skromnym GT Mam prośbę o pomoc w ustaleniu kilku prawidłowych parametrów dla tego pojazdu: - Manifold Relative Pressure (Bar) - dochodzi w tym samochodzie do 0,88 w "piku" i utrzymuje się generalnie na poziomie 0,79 na 4 biegu - Knock Correction (ーBTDC) - praktycznie cały czas jest jakiś parametr (1-7) jedynie przy odpuszczonym gazie osiąga "0". (w moim GT, nawet przy BOV tyle się tam nie dzieje, poza tym jak już coś się dzieje to poprzedzone jest "-") - Fuel Pump Duty (%) - przy pełnym ogniu powyżej 3500 obrotów osiąga 100% i tak pozostaje do odpuszczenia gazu. - czy nie powinno tu być jakiegoś zapasu (wymiana pompy?) Prośba o pomoc i informacje, czy parametry te są raczej standardowe, czy też samochód (niedawno zanabyty przez kolegę) nosi ślady jakiegoś tuningu, czy też może coś tam nie fafa prawidłowo? Błędów brak i jak na moje oko/tyłek samochód jeździ zdrowo, ale właściciel twierdzi, że czasem słabiej przyspiesza (faluje). Z góry dzięki za ewentualna pomoc. Pozdro goory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 goory, w WRX też mi się zaczęło falowanie doładowania. Jak się z tym uporam to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Fuel Pump Duty (%) - przy pełnym ogniu powyżej 3500 obrotów osiąga 100% i tak pozostaje do odpuszczenia gazu. - czy nie powinno tu być jakiegoś zapasu (wymiana pompy?) Tak jest w każdym aucie. Knock Correction (ーBTDC) - praktycznie cały czas jest jakiś parametr (1-7) jedynie przy odpuszczonym gazie osiąga "0". (w moim GT, nawet przy BOV tyle się tam nie dzieje, poza tym jak już coś się dzieje to poprzedzone jest "-") WRX01 podobnie, zakres od 1-5 przy klepce. Manifold Relative Pressure (Bar) - dochodzi w tym samochodzie do 0,88 w "piku" i utrzymuje się generalnie na poziomie 0,79 na 4 biegu Jak na 2.5 to wg mnie ok. Możesz wysłać mi pełne logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goory Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dzięki za szybkie info. pozdro goory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ja uzywam romridera do logowania, bo na ecuexplorerze cos nie chce mi działać kabel. Zna ktos parametry pracy przeplywki? Czy jest w ogole mozliwosc diagnozy przeplywki po logach napiecia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goory Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 the.wolf, masz e-mail. Wymieńmy się swoimi logami, to sobie poporównujemy co i jak. Wyślij mi jak masz jakiś log pełnego ognia ze startu csv lub xls. Ja Ci wyślę swoje. Pozdro goory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Zna ktos parametry pracy przeplywki? Czy jest w ogole mozliwosc diagnozy przeplywki po logach napiecia? Wiem, że w moim WRX01 przepływka powinna osiągać wartość 200g/s przy klepce. goory, wysłałem Ci jakieś przykładowe logi moje i kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 w GTku nie mam przepływow g/s jak w powinno byc. jest tylko napiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 the.wolf, tak się też domyślałem, dlatego napisałem jak to u mnie wygląda. :wink: Przykładowo z mojego loga: g/s - V 20,5 - 2,16 100,2 - 3,32 5,88 - 1,82 32 - 2,4 40,9 - 2,6 129,1 - 3,62 183,9 - 4,06 Może coś z tego wywnioskujesz? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 mialbym prosbe. moglbys zrobic loga na 4-tym biegu od 3kobr do odciny, oczywsicie napiecia i przeplywu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goory Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 hej wolf, jeden z plików, które Ci przesłałem jest bardzo podobny. Może nie do odcięcia, ale od 3k w górę na IV. Oczywiście jest to GT, więc samo napięcie. pozdro goory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 the.wolf, poszukam jeszcze na kompie, bo robiłem taki pomiar. Jeżeli nie znajdę to zrobię w najbliższym czasie. :wink: Zrobiłbym nawet zaraz, ale na 4-tym biegu od 3kobr do odciny nie da rady w centrum miasta, a mam mało czasu na dalsze wyjazdy. EDIT Daj maila, mam coś podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 W okolicach 4,2V osiąga seria gt99, max. napięcia z przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 hej jak zczytujecie logi? jestem ciemny w tej materii. moze jakis krotki opis, albo gdzie mozna to wyczytac? co trzeba miec, jakis soft ? mam forestera 2.0 '98. czy da sie cos wyciagnac z kompa? pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Zwykły kabel VAG KKL + ecuexplorer lub romraider, ale u Ciebie to raczej nie zadziała. mam forestera 2.0 '98. czy da sie cos wyciagnac z kompa? O co dokładnie pytasz? Jeżeli o KM to odpowiedź brzmi nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 hej jak zczytujecie logi? jestem ciemny w tej materii. moze jakis krotki opis, albo gdzie mozna to wyczytac? co trzeba miec, jakis soft ? mam forestera 2.0 '98. czy da sie cos wyciagnac z kompa? pzd Zapomnij, chyba, że turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 odgrzewam temat Zwykły kabel VAG KKL czyli coś takiego jest OK? http://www.allegro.pl/item701974959_int ... b_kb1.html Zapomnij, chyba, że turbo. już mam turbo - GT my99 czy ewentualnie na podlaczenie mozna sie do kogos zglosic? Ktos pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 odgrzewam tematZwykły kabel VAG KKL czyli coś takiego jest OK? http://www.allegro.pl/item701974959_int ... b_kb1.html Zapomnij, chyba, że turbo. już mam turbo - GT my99 czy ewentualnie na podlaczenie mozna sie do kogos zglosic? Ktos pomoze? Jasne, tylko pod warunkiem, że nie przywieziesz kabelka z linku ze sobą. Właśnie wysłałem taki do rozpoznania. Nie funkcjonuje jak vag kkl z oprogramowaniem do subaru, nie daje się również odczytać jego ustawień programem FTDI, współpracuje za to z softem diagnostycznym do vw vag 409-1, zgłasza jako interfejs Ross Tech (nie jestem pewny pisowni), ale jako com!!!, a nie usb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jasne, tylko pod warunkiem, że nie przywieziesz kabelka z linku ze sobą. to chetnie podjadę, tylko powiedz gdzie i kiedy :smile: ustalenia na :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja mam właśnie taki niebieski KKL, kupowałem tutaj . Używam z Ecuexplorer i Romraider. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 nic nie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Kuba, czego nie widać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja mam właśnie taki niebieski KKL, kupowałem tutaj . Używam z Ecuexplorer i Romraider. a który niebieski? :grin: niumen daj jak możesz linka do konkretnego kabla nie chciałbym znowu kupic czegos zlego ja juz kupilem ELM327 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja mam właśnie taki niebieski KKL, kupowałem tutaj . Używam z Ecuexplorer i Romraider. Nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 http://www.mari.pl/Interfejs_diagnostyc ... KL-34.html Ten jest akurat czarny, ale miałem obydwa i działają identycznie. Tak przy okazji - polecam ten sklep, super obsługa i pełen profesjonalizm. Ja odbieram kable akurat osobiście, ale śmiało można brać wysyłkowo, są też na allegro. jako, logi, które Ci wysyłałem były tworzone właśnie przez ten kabel, wcześniej miałem na COM, ale nie mogłem zaznaczyć wszystkiego na raz, bo przepustowość była za niska i się wszystko wieszało. Teraz zaznaczam każdą opcję i leci bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się