hebz Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hebz, tak :!: a jaka wersja ecuexplorera niby ci te błedy czyta na kablu kkl-a ? bo na tym kablu zarowno 3.025 a nawet wersja 3.060 ecuexplorera nie widzi ( wyswiela) bledow , mozna tylko skasowac bledy i czytac parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hebz, tak :!: a jaka wersja ecuexplorera niby ci te błedy czyta na kablu kkl-a ? bo na tym kablu zarowno 3.025 a nawet wersja 3.060 ecuexplorera nie widzi ( wyswiela) bledow , mozna tylko skasowac bledy i czytac parametry. ecuexplorer nie pokazuje wszystkich błędów , mimo iż je kasuje :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hebz Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hebz, tak :!: a jaka wersja ecuexplorera niby ci te błedy czyta na kablu kkl-a ? bo na tym kablu zarowno 3.025 a nawet wersja 3.060 ecuexplorera nie widzi ( wyswiela) bledow , mozna tylko skasowac bledy i czytac parametry. ecuexplorer nie pokazuje wszystkich błędów , mimo iż je kasuje :cool: używam tego programu od roku i ani razu zadnego błedu nie pokazał mimo ze bledow troche było , dziwne ze nie pokazuje błedu wypadania zapłonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 dziwne ze nie pokazuje błedu wypadania zapłonów To jest najczęstszy błąd jaki wyskakuje w ecuexplorerze ostatnimi czasy (nie u mnie, w kilku innych autach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hebz, tak :!: a jaka wersja ecuexplorera niby ci te błedy czyta na kablu kkl-a ? bo na tym kablu zarowno 3.025 a nawet wersja 3.060 ecuexplorera nie widzi ( wyswiela) bledow , mozna tylko skasowac bledy i czytac parametry. ecuexplorer nie pokazuje wszystkich błędów , mimo iż je kasuje :cool: używam tego programu od roku i ani razu zadnego błedu nie pokazał mimo ze bledow troche było , dziwne ze nie pokazuje błedu wypadania zapłonów A ja od trzech lat :razz: , missfire pokazuje napewno, moze coś masz z tym kabem nie halo, ja mam oryginał i pokazuje, ale tak jak mówiłem nie wszystkie, wszytskie pokazuje DD ECUTEKA :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hebz, tak :!: a jaka wersja ecuexplorera niby ci te błedy czyta na kablu kkl-a ? bo na tym kablu zarowno 3.025 a nawet wersja 3.060 ecuexplorera nie widzi ( wyswiela) bledow , mozna tylko skasowac bledy i czytac parametry. ecuexplorer nie pokazuje wszystkich błędów , mimo iż je kasuje :cool: Czasem niedowidzi i nie pokazuje, ale najczęściej działa. Szkoda, że nikt go nie rozwija, bo na prawdę dobry loger był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 bo na prawdę dobry loger był. znam lepsze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 bo na prawdę dobry loger był. znam lepsze :wink: Ja też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 carfit, uzywasz DD ? czy licencja jest przybita do ecu, czy mozna mierzyc kilka ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 carfit, uzywasz DD ? czy licencja jest przybita do ecu, czy mozna mierzyc kilka ECU ? używam :cool: można mierzyć wiele ECU . Licencja dotyczy Ecutek Flash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Pacjent: WRX US 2002. Wydech seria STI. Poza wydechem auto total seria. Objawy: delikatna "czkawka" pomiędzy 3 a 4 tysiące obrotów. Po przekroczeniu tego progu jak i poniżej, auto jedzie normalnie. Czy na podstawie tych logów ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć? Na razie nie piszę co zostało sprawdzone/zmienione... zobaczymy jakie będę pomysły. W logu zaznaczone wszystkie parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 pablonas, trochę zbyt chaotyczny ten log, bo przycisnąłeś tak naprawdę dwa-trzy razy po 3-4sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 moja analiza loga z niewiedzą czy każdy tak ma ale stawiam głośne pytania bo u mnie tego nie zaobserwowałem 1 dlaczego temp płynu czasami wzrasta bardzo gwałtownie np 96st z 84 st 2 afr jest dziwne, zupełne jak nie turbo. Idealny stosunek stoichiometryczny wynosi 14,7:1, co oznacza, że na 14,7 jednostek wagowych powietrza potrzeba 1 jednostkę wagową paliwa. Mieszanka o takim składzie ulegnie całkowitemu spaleniu, więc teoretycznie będzie to najbardziej efektywne jej wykorzystanie. Przy takim składzie mieszanki powstaje także najmniej zanieczyszczeń. Jednak przy stoichiometrycznym składzie mieszanki silnik nie wytwarza najwyższej mocy, nie jest też najbardziej ekonomiczny! Dla wytworzenia najwyższej mocy optymalny skład mieszanki wynosi 12,6-13:1 dla silników wolnossących oraz 11-12:1 dla silników z turbodoładowaniem, z kolei zużycie paliwa jest najniższe przy stosunku masy powietrza do masy paliwa wynoszącym ok. 15,4:1. Podane tu wartości odnoszą się do mieszanki, w której paliwem jest benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95-98. W przypadku innych paliw odpowiednie wartości AFR będą inne, np. dla gazu LPG skład stoichiometryczny to 14,5:1. spada wydajność pompy czy co? min afr 14,47 max 14,93, no chyba, że tak jak w opisie lpg to w mnie dobrze 3 turbinka ładnie ładuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Celowo dałem taki log. Problem występuje tylko przy obrotach 3-4k z gazem w podłodze. W logu jest więc 7 cykli(?) rozpędzania auta w taki sposób aby problem wystąpił. Nie moja wina, że nawet na 4 biegu przy klepce czas rozpędzenia silnika z 3 do 4 tysi trwa tak krótko :wink: Na powtarzalny test z takimi obrotami na piątym biegu nie mam wystarczająco długiej prostej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 lpg czy pb? filtr paliwa ok? czasem afr nawet 15 jak miałem nieszczelność i afr był w drugą stronę to miałem laga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Auto jest w tej chwili zalane racingiem 99+ Nie wiem co Ci w AFR nie pasuje. Pod obciążeniem (rozpędzanie) jest 11,25:1 (bogato), przy hamowaniu silnikiem jest 25,5:1 (ubogo). Przy płynnej jeździe ze stałą prędkością AFR jest ok 14,5 - 14,7 (pod koniec loga jest jazda ze mniej więcej stałą prędkością). Jak to wygląda u Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 to załóż autofiltrfiltr na throllte 100% i zakres na 3000-4000 rpm edit: zła kolumna faktyczne afr ok tamto to prąd [ Dodano: Sro Lis 18, 2009 12:21 am ] Jak to wygląda u Ciebie? bardzo podobnie, afr 11,14 przy podobnych warunkach czyli 100% i rpm 3000-4000 próbowałeś nanieść na wykres, aby oglądnąć to w czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Turbina ładuje tyle, że aż ciężko uwierzyć, że to nie pełny przelot. :wink: 1 dlaczego temp płynu czasami wzrasta bardzo gwałtownie np 96st z 84 st To też zauważyłem, ale przyczyny są różne. Czy płyn chłodniczy był na full? BTW Pablo, nie mam logów na mailu. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 BTW Pablo, nie mam logów na mailu. :razz: Sorry ostatnio nie ma czasu taczki załadować. Wszystkie logi mam na firmowym lapku w firmie, tylko tego sobie mejlem podesłałem do domu. Jutro spakuję co mam i podeślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Dwa pytanka lamera i nieco z innej beczki: 1) Czy jest jakąś możliwość skasowania za pomocą EcuExplorer'a błędów "historycznych", które były jakiś czas i teraz już się nie wyświetlają? Jak to zrobić? Czy się tym nie przejmować w ogóle? 2) Do czego służy funkcja reset ECU? Z góry przepraszam, jeżeli było, ale wyjątkowo nie mam czasu szperać po forum i może ktoś szybko podrzuci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 2) Do czego służy funkcja reset ECU? powoduje, że ECU zapomina co się nauczył i uczy się od nowa w tym Fuel Trims knock correction map IAM i pewnie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 3 turbinka ładnie ładuje To komplement, czy ironia? Serio pytam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 pewnie, że komplement, grubo ponad 0,8 bara przy leciwym aucie z silnikiem 2.0 bardzo dobry wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 AdaSch, dlaczego tak uwazasz ? Moj laduje 1,1 bara, mocno wysilony nie jest i turbo tez malutkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 bo mam inne auto z turbo, gdzie czasem komp zgłasza błąd wydolności turbo co do Twojego 1,1 w jakim zakresie obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się