carfit Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Hamuje dobrze, przegrzać się tego nie da pożyjemy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Hamuje dobrze, przegrzać się tego nie da pożyjemy zobaczymy Konkretnie to w czwartek zobaczymy, potem w sobotę Klocki nie wydają się tak łatwopalne jak EBC Red Stuff, a tarcze nieco odporniejsze na pogięcie niż gładkie Brembo. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 niż gładkie Brembo. :cool: Które Brembo ? podaj oznaczenie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Kontynuując wątek upgrade'u hamowania GT.. To co potrzeba do zamontowania tylnych zacisków z WRX do GT? Tylko adaptery? Bo to jest chyba lepsza i tańsza opcja niż zabawa w zaciski STI :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 To co potrzeba do zamontowania tylnych zacisków z WRX do GT? tarcze wentylowane + zaciski dwutłoczkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 To co potrzeba do zamontowania tylnych zacisków z WRX do GT? tarcze wentylowane + zaciski dwutłoczkowe i jakiś klocek+ adapter :razz: qTi, pół forum ma tylne zaciski z WRX w GT, powinieneś juz to wszystko wiedzieć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 i jakiś klocek+ adapter qTi, pół forum ma tylne zaciski z WRX w GT, powinieneś juz to wszystko wiedzieć Może i powinienem.. nie byłem pewien tylko czy adapter jest potrzebny czy nie.. w sumie to nigdy mocno się tym nie interesowałem.. aż do teraz, jak do głowy przyszedł mi upgrade hamulców. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 To ja sie dolacze z pytaniem... Poniewaz moj US-spec zwalnia kiepsko, a po ogledzinach doszedlam do przekonania, ze tarcze maja 270-cos-tam mm, a zaciski sa 2-tloczkowe, to juz dogadalem sie z jednym dzentelmenem na nowe przednie zaciski w WRXa. Powiedzcie mi teraz, warto zmieniac zaciski z tylu, czy wystarczy, jesli dam lepsze klocki (na przed pojda DS2500 i na tyl tez)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wcześniej kolega niumen pokazywal swoje felgi WRX'owe ... rozumiem, że to 17 i zaciski STI tu nie wejdą i trzeba szukać innych 17 tak? Bo ja mam takie same fele tylko srebrne więc kwestia zacisków STI chyba się powoli sama rozwiązuje bo nie chce felg zmieniać. No chyba, że się mylę ... moje fele wyglądają tak: http://www.sierak.net/galeria/content/Hi%20Tec/006.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOŁEK Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wcześniej kolega niumen pokazywal swoje felgi WRX'owe ... rozumiem, że to 17 i zaciski STI tu nie wejdą i trzeba szukać innych 17 tak? Bo ja mam takie same fele tylko srebrne więc kwestia zacisków STI chyba się powoli sama rozwiązuje bo nie chce felg zmieniać. No chyba, że się mylę ... moje fele wyglądają tak: http://www.sierak.net/gal...i%20Tec/006.jpg Pod felgi z WRX-a nie wejdą zaciski z STi/STI wogóle mało dobrych felg pasuje do tych zacisków ale mi w STi wystarczą hamulce brembo i felgi ori złote :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Które Brembo ? podaj oznaczenie Z zakresu raczej pasztetowych. Kosztowały ok. 700 PLN za komplet, czyli raczej nie z tych hartowanych w świeżo toczonej krwi nosorożca Mam świadomość, że te hartowane są zapewne sporo trwalsze, ale te, które miałem poddały się po jednym Ułężu współpracując z seryjnym klockiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 i jakiś klocek+ adapter qTi, pół forum ma tylne zaciski z WRX w GT, powinieneś juz to wszystko wiedzieć Może i powinienem.. nie byłem pewien tylko czy adapter jest potrzebny czy nie.. w sumie to nigdy mocno się tym nie interesowałem.. aż do teraz, jak do głowy przyszedł mi upgrade hamulców. :roll: warto. w czwartek zamontowano mi 2 tloczki z tyłu i naprawde czuc poprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 the.wolf, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Może to głupie pytanie ale czy możecie mi powiedzieć jaki ja mam rozstaw śrub w moim WRX z 2003 roku? 5x100 czy 5x114,3 bo wyczytałem gdzieś w necie, że w tych rocznikach było i tak i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Powinien być 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Jest na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Jest na pewno. Thx, a tak z ciekawości kiedy występuje 5x114,3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Jest na pewno. Thx, a tak z ciekawości kiedy występuje 5x114,3? MY '06 i wzwyż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 A w USach nie było przypadkiem od 05 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 MY '06 i wzwyż. A w USach nie było przypadkiem od 05 ? Pany, ale kolega Sierak to ma chyba WRX. W WRX niezmiennie 5*100, w WRX STi, podaję za stroną http://www.4impreza.pl/roznice-us-ue.php " W wersji EU STi pracował silnik dwulitrowy (265KM) a system DCCD pojawił się jako opcja dopiero od MY 05. Inne różnice to np. felgi BBS w STi US (w MY'04 rozstaw śrub 5x100, od MY'05 5x114, podobnie jak w EU) " Nigdzie nie znalazłem informacji o zmianie rozstawu śrub w WRX kiedykolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 No i po pomuku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Tak ... ja mam WRX. Nie chce mi się już przeglądać 16 stron wątku o heblach z ogólnego (a tam gdzieś to widziałem) więc tu zapytam po ciuchu Do kogo mam się zwrócić jak chce kupić zestaw brembo + DS2500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 W ASO nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Sierak, :arrow: PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się