Skocz do zawartości

Hamulce do Imprezy WRX


gred

Rekomendowane odpowiedzi

podlacze sie do rozmowy,

macie jakies doswiadczenia z hamulcami: K Sport 330mm (maja 8 tloczkow). sa do kupienia w calkiem rozsadnej cenie i zastanawiam sie czy nie kupic ich zamiast Brembo z STI (ciezko znalezc).

warto kupowac czy szukac Brembo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sporo ludzi na tym jeździ i są zadowoleni. Hamuje toto dobrze, tarcze ponoć są pancerne i ma jedną znaczącą przewagę nad Brembo z STI - stanowczo więcej felg na to wchodzi.

Podobno minusem jest spory koszt klocków do tego zacisku, ale tu już może niech się wypowie jakiś użytkownik tego wynalazku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam D2 z klockiem DS2500. Zestaw przejechał ponad 20 000 w tym parę Ułężow, Kielc i Tych i jest ok. D2 czy KSport to chyba to samo albo bardzo zblizone. Generalnie polecam. Z tego co wiem to należy od razu wywalić klocki które są w komplecie ( a przynajmniej z D2 tak było ) i kupić coś lepszego czyli np. ferodo ds2500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
stanowczo więcej felg na to wchodzi.

seryjna od wrx eu wejdzie czy nie? (Zestaw hamulcowy K-Sport 330 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04)

bo Zestaw hamulcowy K-Sport 304 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04 wiadomo że wejdzie tak?

Jeżeli dobrze pamiętam, to Harvester miał przez pewien czas KSporta 330mmpod felgą OEM WRX, ale niczego sobie za to uciąć nie dam ;) Na oko wystaje to to w bok mniej niż zestaw z STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanowczo więcej felg na to wchodzi.

seryjna od wrx eu wejdzie czy nie? (Zestaw hamulcowy K-Sport 330 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04)

bo Zestaw hamulcowy K-Sport 304 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04 wiadomo że wejdzie tak?

 

wejdzie seryjna felga na ksport 330mm

 

jesli szukasz hamulcow do wrx to mam ap racing pod 17ke i zestaw od sti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończą mi się hamulce z tyłu.

Czy da sie przejść z bębnów na tarcze w miare rozzsądnym kosztem??

buda GD silnik 1,6

Przejść się da - wystarczy wymienić zwrotnice z piastami na montowane w GT-kach, dołożyć odpowiednie zaciśki i tarczobębny, klocki, szczęki ręcznego itp.

Koszt, ciężko powiedzieć, ale na pewno więcej niż prosta wymiana/regeneracja/czyszczenie ori bębnów...

Powstaje pytanie: po co? Do 1.6 chyba nie do końca jest sens, lepiej się za tą kasę przodem zająć, ew. odłożyć do skarpety na coś z wiatrakiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mozesz zostac przy bebnach. Jesli sa sprawne, to hamowac beda niewiele gorzej (lub identycznie) jak tarcze. Tyl jest relatywnie lekki, wprawdzie nie tak jak w osce, ale i tak istnieje ryzyko zbyt wczesnego blokowania tylnych kol przy hamujacych jeszcze przednich. Tu na prawde nie potrzeba grzebac.

 

Dzis juz sie w nowych autach prawie nie stosuje bebnow, bo ich obsluga i regulacja w porownaniu z tarczami jest klopotliwa, sa ciezkie, slabo odprowadzaja cieplo i maja efekt 'samowzmocnienia' w trakcie hamowania. Ale np. w niektorych pojazdach terenowych sa montowane z uwagi na szczelnosc. Miedzy tarcze a zacisk co chwila jakies kamienie sie dostaja - w bebnach nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
lukaszk bierz od Adam. AP Racing, to okazja roku, najlepsze hamulce za super cene!

dzieki ale juz mam Brembo z STI, na razie przod bo na brakujace czesci do tylu jeszcze czekam. pewien kolega z forum trenuje moja cierpliwosc (czekam na hamulce dopiero 2 miesiac...) :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a ja dzisiaj w trakcie upalania na Torze Kielce stracilem hamulce... pedal w podlodze, czasem lapie czasem nie... stawialismy na przegrzanie (bo klocki jak nowe). Ostygl, kilka okrazen... nadal kicha. Wkurzylem sie, postanowilem wracac do domu, zmieniam kola... lewa przednia piasta niemal odpadla :evil: Odkrecila sie centralna nakretka (nie byla zaklepana).

 

Proba zmiany zwrotnicy w warunkach polowych nie powiodla sie bo sruby na aucie pekaly zamiast sie krecic. Ekipa 4T jakos to poskrecala, podrutowala i dowleklismy sie do domu. Najlepsze zas ze po takim skatowaniu lozysko nie wyje, nie grzeje sie, a przeciez dostalo po dupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedal w podlodze oznacza wode w plynie.

Zwykle tak, ale nie w tym przypadku. Tarcza bila KILKA CENTYMETROW i rozpychala zaciski. Tez mnie zdziwilo, ABSow nie ma, czemu przez jedno uszkdzone 'kolo' przestaly dzialac wszystkie cztery??? Ale tak sie stalo, a po poskrecaniu hamowanie wrocilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Właśnie wymieniłem hamowanie na złote brembo. Potwierdziły się wszystkie wasze sugestie.

Generalnie:

- tył wymaga zestawu DBA ze średnicą bębna z WRX, a tarczy z STI

- felgi z WRX-a już wystawiłem do sprzedania

Poza tym wszystko gra.

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle tak, ale nie w tym przypadku. Tarcza bila KILKA CENTYMETROW i rozpychala zaciski. Tez mnie zdziwilo, ABSow nie ma, czemu przez jedno uszkdzone 'kolo' przestaly dzialac wszystkie cztery??? Ale tak sie stalo, a po poskrecaniu hamowanie wrocilo.
odpowiedź jest prosta odkręć jeden prewód i postaraj sie odpowietrzyć hamulce :wink: to sie nie da bo pompa musi mieć ciśnienie a bijąca tarcza taki efekt daje ze ciśnienie znika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...