Dyzio_d Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Zrobiłem program i założyłem wkładkę KN. A co to takiego ?? Automiałes na gwarancj ?? Tak było na gwarancji. Wkładka to bawełniany filtr powietrza. Na tym programie zrobiłem już ponad 100 000km. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Pisales, ze sam program wystarczy ten VW i od razu po program do compsport.pl , mnie w ibizie ze 130 kM zrobili 240 kM, Jakos nie wydaje mi sie zeby Mont, chcial wymienic pol silnika w nowym Outlanderze. P.S. Heniek nadal twierdzi ze samy chipem robi 300KM. Zreszta Subaryta, tez tak slyszal. Hahaha, skad ja to znam, u mnie też pełno takich 'magików' którzy samym 'cipem' wyciągaja seryjne STI na 400 KM, a inne wynalazki typu TDI mają przyrosty po 150 koni na starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ekonomia ma swoje prawa Ale do jakich przebiegów rocznych ma być ten samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 przepraszam, że nie do końca w temacie - o co chodzi z homologacją na Forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ale do jakich przebiegów rocznych ma być ten samochód? A jakie to ma znaczenie ?? Już na samym vacie miesięcznie oszczędzę przepraszam, że nie do końca w temacie - o co chodzi z homologacją na Forka? Nie ma jej może pod koniec roku ale to nic pewnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Niedźwiedź napisał/a: przepraszam, że nie do końca w temacie - o co chodzi z homologacją na Forka? Nie ma jej może pod koniec roku ale to nic pewnego w ogóle nie ma homologacji?? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 w ogóle nie ma homologacji?? ma, tylko nie taką bez-vatową :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A jakie to ma znaczenie ?? A żadne. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 a tak w ogole w temacie, diesle to przezytek, jeszcze pare lat i turbobenzyny zepchna je z powrotem do roli napedu traktorow :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 GREGG, mam nadzieję :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 GREGG, mam nadzieję to nie nadzieja, tylko rozwój techniki i ekonomia... wlasnie wchodza szeroką falą turbobenzyny nowej generacji, rowniez te mało-pojemnościowe... spalanie coraz nizsze, moment znacznie wiekszy, a odpadaja koszty diesla typu wtryskiwacze, dpf itd. dotąd technika turbo w benzynowych nie była rozwijana na masową skalę. a jeszcze dla przykładu, wlasnie czytalem ze fiat planuje nastepce cienkola (topolino) z silnikiem 2 cylindry i turbo, srednie spalanie na poziomie 3 litrow, moc 60-80km... jaki sens kupowac diesla? dlatego uwazam ze w koncu diesel wroci na swoje miejsce czyli do traktorów :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 moc 60-80km Wikipedia podaje 66-81.. ale kW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nigdy nie jeździłem dieslem i nie jestem jego fanem ale wyniki aut z silnikami diesla na torach wyścigowych chyba mówią co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Wikipedia podaje 66-81.. ale kW ok, pisalem z pamieci :wink: ale tak czy inaczej, technika idzie do przodu, zeby tyle wyciskac z silniczka o takiej konstrukcji (2 cyl.) i pojemnosci? :shock: Nigdy nie jeździłem dieslem i nie jestem jego fanem ale wyniki aut z silnikami diesla na torach wyścigowych chyba mówią co innego. to powinienes zgodnie z ta logika kupic citroena bo zdaje sie od paru lat ciagle wygrywa WRC :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nigdy nie jeździłem dieslem i nie jestem jego fanem ale wyniki aut z silnikami diesla na torach wyścigowych chyba mówią co innego. Też tak myślałem i w 2004 popełniłem błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Frajde? Jak lubisz kopa i pozorne uczucie mocy to TDI. HDI plynnie pracuje i jest ciche. Co do awaryjnosci to ciezko powiedziec. Obie konstrukcje sa o.k., z tym ze TDI w outlanderze to rozwiazdanie jeszcze na pompowtryskiwaczach, a HDI to juz common rail. Ja zdecydowanie kupilbym sobie HDI. Stary juz jestem te pozorne uczucie mocy jest najlepsze :roll: mam paru takich znajomych co to im sie wydaje że te całe tdi to super-extra-cudo a tym czasem taki hdi jest zdecydowanie lepszy. pozdrawiam miś ps. tak, tak, wiem, wiem u Pana Heńka tdi dłubią na 1000KM a hdi nie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ps. tak, tak, wiem, wiem u Pana Heńka tdi dłubią na 1000KM a hdi nie :razz: Myślę, że trochę się pochwalił, bo wiesz pińcet to sam widziałem ale 1000KM z chipa...chociaż może, może..... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 bo wiesz pińcet to sam widziałem ale 1000KM z chipa...chociaż może, może..... letko, lajtowo i bez napinania. tałzen wskakuje jak nic - wystarczy dobry soft w laptopie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 tałzen wskakuje jak nic - wystarczy dobry soft w laptopie :razz: Ano widzisz, czyli nie tylko plotki (bo wiesz, ja to nie wszystkiemu wierzę) Kruca, czeba bendzie Heńka odwiedzić. Pazdrawliajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Będę miał takiego do testów więc we wtorek mogę powiedzieć coś więcej (2,0 przejeździłem już kawałek). i co ?? Jakie wrażenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mont, Ciszej. Może nieco dynamiczniej, więcej pali. Generalnie bez zachwytu, choć czuć, że jednostka jest nowocześniejsza. Gorsza skrzynia biegów, reszta bez zmian. Przy cenie 2.0=2.2 wziąłbym 2.2 ale nie zapłaciłbym nawet 1000zł więcej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Powiem więcej, wersja 2.2 jest z tym samym wyposażeniem o 1tys. tańsza, nie wiem czy jeszcze jest ten egz. ale sam nie wiem... Z silnikiem PSA może więcej tracić na wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Z silnikiem PSA może więcej tracić na wartości. Nie spodziewam się. Jeszcze nie było problemu z odsprzedażą Outlandera używanego, ale jakbyś kiedyś miał problem to daj znać Się coś wymyśli. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się