owoc666 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 A co ma mieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 A co ma mieć? No hamujesz silnikiem wykorzystując spadek obrotów a przy H&T podbijasz obroty więc wydaje mi się że przy H&T nie można skutecznie dohamowywać silnikem zgadza się? Jak nie to mnie popraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Kruk Może niech wypowiedzą się na to pytanie specjaliści. Ale wg tego co wiem i stosuję, H&T to poniekąd hamowanie silnikiem. Zaczynasz hamować z dużej prędkości, powiedzmy z 5tki. Zamiast wrzucać wymaganą przykładowo 2kę w momencie kiedy prędkość będzie już wystarczająco niska, wrzucasz po kolei 4kę a później 3kę i zaś na końcu 2kę. Za każdym razem zasprzęglając skrzynię stosując H&T. W taki sposób uskutecznia się hamowanie silnikiem. A gaz podbija się przy każdej zmianie biegu. Praktyka przydatna na śniegu i przy braku ABS. No, wymędrkowałem się. Koniec wykładu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Spokojny, dzięki za fachowo i rzeczowo :wink: Tak naprawdę pytam bo ćwicząc technikę H&T mam wrażenie że gorzej mi się hamuje silnikem niż bez używania H&T ale może to tylko wrażenie bo mniej szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Kruk Starałem się rzeczowo, nie wiem czy wyszło fachowo Szarpanie ustąpi z czasem i praktyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Próbowałem się tego uczyć, ale niewygodne to. Za szybko się zniechęcałem. Nie wiem, czy mam za chude, czy za krótkie stopy, czy co, ale odnosiłem wrażenie, że dopóki nie zacznę jeździć samochodem w płetwach, nic z H&T mi nie wyjdzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 tylko wrażenie bo mniej szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 tylko wrażenie bo mniej szarpie. Mimo wszystko jak na razie dużo lepiej mi się dohamowuje i redukuje normalnie bez H&T :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To przejedź się mocnym RWD na mokrym i zredukuj dość ostro bez H&T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To przejedź się mocnym RWD na mokrym i zredukuj dość ostro bez H&T. Prawda miałem mocne RWD i wiem o czym mówisz, ale to zupełnie inna historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie wiem, czy mam za chude, czy za krótkie stopy, czy co, ale odnosiłem wrażenie, że dopóki nie zacznę jeździć samochodem w płetwach, nic z H&T mi nie wyjdzie . Obstawiłbym, że krzywe i brzydkie Ale zanotowałem - na urodziny dostajesz płetwy, kierowco rajdowy od siedmiu boleści :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 kierowco rajdowy od siedmiu boleści Wiesz - ja nie umiem, ale przynajmniej próbuję. Inni tylko się produkują zza klawiatury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ... kierowco rajdowy od siedmiu boleści :cool: ...przygadał kocioł garnkowi ps chyba nie doszedł do Ciebie mail z nowymi zasadami na forum :razz: ,a w temacie… h&t używam… czasami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 kierowco rajdowy od siedmiu boleści Wiesz - ja nie umiem, ale przynajmniej próbuję. Inni tylko się produkują zza klawiatury... Spoko, spoko. Podjedź do mnie to Ci pokażę jak to się robi [ Dodano: Pon Sty 26, 2009 12:28 pm ] ps chyba nie doszedł do Ciebie mail z nowymi zasadami na forum :razz: Cośtam było, ale ja jestem głupi i potrzebuję aby był jasny punkt w regulaminie: art.7: Przemeq nie jest kierowcą rajdowym od siedmiu boleści. Nazywanie go w ten sposób grozi ekskomuniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Proszę PT Dyskutantów o wypróbowanie przedmiotowego "patentu" w samochodzie wyposażonym w serwomotor przepustnicy i systemy kontroli trakcji. Ciekawym wrażeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Proszę PT Dyskutantów o wypróbowanie przedmiotowego "patentu" w samochodzie wyposażonym w serwomotor przepustnicy i systemy kontroli trakcji. Ciekawym wrażeń. Nie rozumiem o czym do mnie rozmawiasz, ale chyba własnie dlatego lubie 10-letnie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Proszę PT Dyskutantów o wypróbowanie przedmiotowego "patentu" w samochodzie wyposażonym w serwomotor przepustnicy i systemy kontroli trakcji. A czy próbował ktoś gaz i hamulec jednocześnie w jakimś aucie z grupy VW? Podobno mają jakieś zabezpieczenie "antyrajdowe" polegające na chwilowym przyduszeniu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Proszę PT Dyskutantów o wypróbowanie przedmiotowego "patentu" w samochodzie wyposażonym w serwomotor przepustnicy i systemy kontroli trakcji. A czy próbował ktoś gaz i hamulec jednocześnie w jakimś aucie z grupy VW? Podobno mają jakieś zabezpieczenie "antyrajdowe" polegające na chwilowym przyduszeniu silnika. Z tego co pamietam w jakiejs moto-gazecie porównanie aut sportowych (sprzed kilku lat) m.in. impreza, evo, rx8, s2000, st220, v70r a wśród nich fabia rs i kierowca (którys ze znanych rajdowców) narzekał ze nie da sie hamowac i gazowac jednoczesnie, bo ze wzgledu na oszczednosc paliwa vw blokuje wtedy silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 To nie jest kwestia oszczędnosci paliwa. To jest system bezpieczenstwa, w razie awarii przepustnicy drive-by-wire. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 To nie jest kwestia oszczędnosci paliwa. To jest system bezpieczenstwa, w razie awarii przepustnicy drive-by-wire. I jak tu z takim dyskutować? Może zamiast rozpoczynac wątek w technicznym bedziemy pisac PM do Azraela, a odpowiedzi wklejać w temat Czy jest coś z zakresu techniki moto czego Ty nie wiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 antolll, jest bardz dużo rzecyz ktorcyh nie wiem, powiedzial bym że o wiele więcej niż wiem, to jest coś co mozna bez problemu znaleźć w internecie, a jest nadal wiele rzeczy któcyh w internecie znaleźć nie sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 To nie jest kwestia oszczędnosci paliwa. To jest system bezpieczenstwa, w razie awarii przepustnicy drive-by-wire. I ponoć dość łatwo jest to obejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Azrael napisał/a: To nie jest kwestia oszczędnosci paliwa. To jest system bezpieczenstwa, w razie awarii przepustnicy drive-by-wire. I ponoć dość łatwo jest to obejść. Czujnik przy pedale hamulca (ten co włącza stopy) ma dwa wyjścia 1)na światła stop, 2)do ECU. Wystarczy że ECU nie otrzyma informacji o hamowaniu i już nie obcina paliwka :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 I ponoć dość łatwo jest to obejść. Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się