Jump to content
Sign in to follow this  
Flipper

Subaru PL CarSpecs

Recommended Posts

Kochani, nie po raz pierwszy, zapewne też nie po raz ostatni :wink:, wprowadzamy w życie coś czego nikt w naszych warunkach jeszcze nie realizował.

Po wprowadzeniu na nasz rynek, jako pierwszy w kraju Importer, takich „ciekawostek” jak szkoła doskonalenia jazdy (SJS) czy Inteligentny System Ratunkowy (ISR) dzisiaj przedstawiamy Wam nowy „prezent noworoczny” w postaci systemu porównań samochodów Subaru PL CarSpecs.

 

Pamiętajcie jednak, że jest to system, który określamy jako „wersja beta”. Uprzejmie więc proszę aby na maila carspecs@subaru.pl wysyłać wszelkie uwagi dotyczące zarówno jego funkcjonowania pod kątem technicznym jak i merytorycznym. Uwagi takie będziemy przekazywać do uwzględniania w procesie prac nad systemem, który cały czas trwa.

 

Serwis jest dostępny pod adresem: www.carspecs.subaru.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

piekne zdjecia WRX STI TOP 2009 EUR :mrgreen::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
piekne zdjecia WRX STI TOP 2009 EUR :mrgreen::mrgreen:

 

Taki... cichociemny :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
piekne zdjecia WRX STI TOP 2009 EUR :mrgreen::mrgreen:

Szkoda, że kurnika nie ma :roll:

Pewnie wstawili FIMC :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wszyscy już zrobili porównanie STI '09 w wersji TOP z Evo X GSR?

 

Bo ja tak. Wygląda na to, że tylko idioci kupują Evo - STI ma nad nim aż tyle przewag! :mrgreen:

 

W tym np. większą pojemność silnika :mrgreen:.

 

Na liście zabrakło mi tylko jednej kluczowej informacji: STI jest ładniejszy :mrgreen:.

 

A na poważniej: pełny szacun z tą porównywarką. Pomysł iście szatański i dobra realizacja 8).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa!!! I to pięknie!!!

 

Tylko się utwierdziłem w przekonaniu, że Subaru jest lepsze od Q7, MLa, CX7 a nawet Cayenki :D

 

A tak na poważnie to ciągle zachodzę w głowę co i jak mam zrobić aby na trasie (cykl pozamiejski) uzyskac spalanie na poziomie 9,0 (!!!!), nijak mi nie udaje się poniżej 11 zejść na codzień, a jak już się kiedyś strasznie wkurzyłem i jechałem cały czas naprawde strasznie delikatnie i płynnie to udało się zejść do poziomu 10,3... Może już najwyższy czas aby SIP zaktualizowało te dane... Mi co prawda to bardzo nie przeszkadza, bo zdawałem sobie sprawe, że 3,6 litra to pijak i smok, ale to aż wali po oczach w broszurach i folderach.

 

PS. Gratuluje pomysłu porównywarki, teraz inne marki pewnie pójdą Waszymi śladami :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i wkońcu sie przekonałem że STI jest lepsze od Tata Indica 1.4 MPFi LS :mrgreen:

 

 

ps. czy justy jest naprawdę wyższe niż porsche cayenne :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS. Gratuluje pomysłu porównywarki, teraz inne marki pewnie pójdą Waszymi śladami :D

...podobnie z resztą jak z SJS, DNA, ISR, wyposażaniem nowych pojazdów w opony zimowe jako standard (w okresie zimowym :wink:) i innymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo Was wszystkich, które wprowadziliśmy jako pierwsi (bądź w kraju, bądź w europie). Jako pierwsi - to istotne słowo... pierwsi, ale z założenia nie chcemy być jedynymi!

 

Naszym celem jest nie tylko poprawa bezpieczeństwa na drogach ale też i otwarta polityka informacyjna. Podobnie jak to Forum jest jedynym takim w kraju (a może i w europie) tak i CarSpecs spełniać ma rolę informacyjną w najlepszy sposób - pokazując fakty.

Jeżeli ktoś nie zwrócił jeszcze na to uwagi... system pokazuje nie tylko zalety modeli Subaru w porównaniu z modelami innych marek, ale też ich wady - co jest JEDYNYM takim wyjątkiem w świecie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rewelacja tylko małe "ale" na ile dane innych marek są szybko aktualizowane - promocje pakiety nowe silniki.

Tak czy siak rewelacja :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rewelacja tylko małe "ale" na ile dane innych marek są szybko aktualizowane - promocje pakiety nowe silniki.

Jestem przekonany, że w najbliższym czasie przedstawiciel JATO przekaże informacje o swoich zasobach i sposobach działania.

Ja dzisiaj mogę zapewnić, że jest to temat o skali, która może Was mocno zaskoczyć :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna sprawa :!:

 

Już się ucieszyłem, że wreszcię będę mógł ojcu czarno na biały przedstawić przewagę Legasia nad Passatem...

a tu ZONK :???: Legasia sobie mogę porównać conajwyżej z VW Fox :roll:

 

ale nie od razu Rzym zbudowano :idea: :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może już najwyższy czas aby SIP zaktualizowało te dane... Mi co prawda to bardzo nie przeszkadza, bo zdawałem sobie sprawe, że 3,6 litra to pijak i smok, ale to aż wali po oczach w broszurach i folderach.

Ryba piła. Tribeca też pije. Ale jak widzę, mój rekord (9,2) jest jeszcze do pobicia. Osiągnięte w warunkach: tempomat, 100km/godz, temp. zewnętrzna ok. 18 stopni.

Na serio - danych zmienić nie możemy. Są wynikową oficjlanego testu przeprowadzanego zgodnie z normą ECE. Czasem podaja wartości ... dość mocna zaniżone w porównaniu do realistycznej eksploatacji samochodu, czasem ... zawyżone (przykład: Spec B manualny - w/g normy w cyklu miejskim 17,6, w praktyce b.rzadko wychodzę ponad 12 )

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł fajny, ale wolałbym aby to było bardziej obiektywne :roll: , porównywałem STI Z Maybachem :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Już się ucieszyłem, że wreszcię będę mógł ojcu czarno na biały przedstawić przewagę Legasia nad Passatem...

a tu ZONK Legasia sobie mogę porównać conajwyżej z VW Fox

 

ale nie od razu Rzym zbudowano

 

Dlatego tez prośba :

Pamiętajcie jednak, że jest to system, który określamy jako „wersja beta”. Uprzejmie więc proszę aby na maila carspecs@subaru.pl wysyłać wszelkie uwagi dotyczące zarówno jego funkcjonowania pod kątem technicznym jak i merytorycznym. Uwagi takie będziemy przekazywać do uwzględniania w procesie prac nad systemem, który cały czas trwa.

:wink:

 

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 10:17 pm ]

Pomysł fajny, ale wolałbym aby to było bardziej obiektywne , porównywałem STI Z Maybachem

 

Baza danych Jato obejmuje praktycznie wszystko (no, jak wyżej widać nie w pełni modele VW :wink: ). Tak więc, jeżeli ktoś chce porównać STI z Maybachem - Jego wola. Można także Legacy z Hummerem.

W naszej wersji "ukryta" jest jeszcze jedna możliwość :

biorąc model Subaru jako alibi można porównać dwa zupełnie inne samochody. Np. Abartha 500 z Hummerem:

http://pl.subaru.clientsites.carspecs.j ... dvantages=

 

Wesołej zabawy :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tak naprawdę, to po co ta porównywarka? I tak wiemy, że Subaru jest najlepsze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
to po co ta porównywarka?

 

dla takich dzięciołów, co jeszcze myślą że EVO X jest lepsze od Lanosa :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
to po co ta porównywarka?

 

dla takich dzięciołów, co jeszcze myślą że EVO X jest lepsze od Lanosa :mrgreen:

 

To Jeremy Clarkson jest dzięciołem? Właśnie zniszczyłeś mi połowę świata :roll: :cry::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
To Jeremy Clarkson jest dzięciołem?

A nie jest? :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
To Jeremy Clarkson jest dzięciołem

a kto to taki :?: :razz:

ciekawa stronka... ciekawe mozna porownania zrobic :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może już najwyższy czas aby SIP zaktualizowało te dane... Mi co prawda to bardzo nie przeszkadza, bo zdawałem sobie sprawe, że 3,6 litra to pijak i smok, ale to aż wali po oczach w broszurach i folderach.

Ryba piła. Tribeca też pije. Ale jak widzę, mój rekord (9,2) jest jeszcze do pobicia. Osiągnięte w warunkach: tempomat, 100km/godz, temp. zewnętrzna ok. 18 stopni.

Na serio - danych zmienić nie możemy. Są wynikową oficjlanego testu przeprowadzanego zgodnie z normą ECE. Czasem podaja wartości ... dość mocna zaniżone w porównaniu do realistycznej eksploatacji samochodu, czasem ... zawyżone (przykład: Spec B manualny - w/g normy w cyklu miejskim 17,6, w praktyce b.rzadko wychodzę ponad 12 )

 

Pozdrowienia

 

Nie no to ja się chyba na jakąś pokazówkę z dyrekcją umówię... :D Może to kwestia oleju? Chociaż niedawno wlewałem Castrol Edge 5W30 (zalecany do Tribeci) - niemniej 9,2 jest dla mnie chyba nie do osiągnięcia, chociaż jak się wiosna u nas pojawi to tempomat tak ustawię i pomęczę się 20-30 km... Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Dzięki za odpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pomysł fajny, ale wolałbym aby to było bardziej obiektywne :roll: , porównywałem STI Z Maybachem :mrgreen:

 

Hehe tez porownalem, i niezle jaja, sti lepsze od maybacha w:

 

Radio AM/FM/LW

Trzypunktowy środkowy pas bezpieczeństwa z tyłu

Tryb pracy tylnej wycieraczki - przerywana

Mniejszy profil opony o 10 (%)

Szersze koła o 0,5 (cal)

Koło zapasowe - dojazdowe

Spoiler tylny - dach

 

Jaki ma sens taka porownywarka? Szczerze jak mailbym kupowac nowe auto teraz, to zadna porownywarka by mi nie pomogla, jechalbym do salonu ogladnac, przejechac sie i rzut oka na dane techniczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flipper bardzo fajny pomysł i bardzo pomocne narzędzie. Aczkolwiek nie byłbym sobą jakbym nie napisał kilku ale :grin: . Nie wiem jak reszta to odbiera ale skoro już mamy taka porównywarkę to popracowałbym trochę nad interfejsem bo ciężko się tu połapać:

 

- odpaliłem porównanie i pod samym menu widzę napis "Umieść kursor na przycisku opcja aby zobaczyć cenę" ... umieszczam i nic. Trochę to mylące,

- to samo dotyczy napisu "Kliknij na przycisk opcja, aby ją wbudować" ... co to znaczy wbudować cenę?

- na samym początku widzimy tylko zalety Subaru, dopiero kliknięcie na link "Zalety" dostępny w menu (który notabene jest już podświetlony) po raz drugi otrzymujemy też zalety tego drugiego auta. Skąd Ci biedni ludzie mają to wiedzieć? :grin: Nie można od razu wyświetlić zalet i jednego i drugiego auta?

- jak już mamy zalety oby aut to fajnie by było jakby były one umieszczone w tabelce na jednej wysokości ... optycznie łatwiej będzie to porównywać. W przypadku jak jedno z aut jest lepsze w jednej kategorii a w drugim jej wcale nie ma lub jak jedno ma więcej zalet niż to drugie to grupy się rozjeżdżają,

- i jeszcze na koniec, logo JATO jest większe niż logo Subaru. Czyja to strona, Subaru czy JATO? :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kochani, nie po raz pierwszy, zapewne też nie po raz ostatni :wink:, wprowadzamy w życie coś czego nikt w naszych warunkach jeszcze nie realizował.

Po wprowadzeniu na nasz rynek, jako pierwszy w kraju Importer, takich „ciekawostek” jak szkoła doskonalenia jazdy (SJS) czy Inteligentny System Ratunkowy (ISR) dzisiaj przedstawiamy Wam nowy „prezent noworoczny” w postaci systemu porównań samochodów Subaru PL CarSpecs.

 

Pamiętajcie jednak, że jest to system, który określamy jako „wersja beta”. Uprzejmie więc proszę aby na maila carspecs@subaru.pl wysyłać wszelkie uwagi dotyczące zarówno jego funkcjonowania pod kątem technicznym jak i merytorycznym. Uwagi takie będziemy przekazywać do uwzględniania w procesie prac nad systemem, który cały czas trwa.

 

Serwis jest dostępny pod adresem: www.carspecs.subaru.pl

 

Bardzo fajny pomysł, chociażby żeby same dane Subaru prześledzic.

Czy jest możliwe dołączenie do tej bazy informacji, lub w innym miejscu, historycznych folderów Subaru, od czasu działalności SIP w Polsce ? Wiem, że nasi zachodni sąsiedzi mają taką stronę:

http://www.subaru.de/kundenservice/prospektarchiv.html

Czy można liczyć na jego polski odpowiednik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy jest możliwe dołączenie do tej bazy informacji, lub w innym miejscu, historycznych folderów Subaru, od czasu działalności SIP w Polsce ? Wiem, że nasi zachodni sąsiedzi mają taką stronę:

http://www.subaru.de/kund...pektarchiv.html

Czy można liczyć na jego polski odpowiednik ?

 

Jest w planach. Ponadto z własnych zbiorów będę prawdopodobnie w stanie kiedyś umieścić także trochę starszych prospektów (też niemieckich), których tam nie ma :wink:

Ale to kwestia priorytetów. Najpierw wyprowadźmy "wersję beta" do własciwego poziomu. Za wszystkie słuszne uwagi dziekuję !

 

na samym początku widzimy tylko zalety Subaru, dopiero kliknięcie na link "Zalety" dostępny w menu

 

Dodanie punktów dodatnich innych marek to rzecz ... która do tej pory przez innych producentów uzywających tego system dla własnych potrzeb z jakichś przyczyn nie była wymagana. Stąd i tak potrzebna była zmiana oprogramowania. Obawiam się, że dalsza zmiana na tym etapie nie będzie możliwa.

i jeszcze na koniec, logo JATO jest większe niż logo Subaru. Czyja to strona, Subaru czy JATO?

Jato :wink:

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...