Skocz do zawartości

STI MY'09 - kłopoty z uszczelkami pod głowicami?


mstar

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu STI MY 09 lub 08 US Spec. Kłopot w tym, że słyszałem ostatnio o poważnej wadzie silnika 2.5 Turbo. Ponoć po czasem (jeśli nie jest to regułą), nawet niedługim użytkowaniu, wydmuchuje uszczelki spod głowic. Rozumiem, że wiąże się to z poważną naprawą jak planowanie, zawory, uszczelnieie itepe. Niedobrze, bo w PL nie ma gwarancji na takie auto, a na wersję EU mnie nie stać (różnica 40 - 50 kPLN). Ile w tym prawdy i czy nowych Imprez choć deko mniej dotyczy ten problem... Czy to samo jest w spec C i wersji WRX? Wybaczcie brak znajomości tematu, ale nie wiem, nie znam się, więc pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli znow niczego się nie dowiedziałem... Przeczytałem te dwa wątki i przypominają mi odwieczne spory co jest lepsze wersja EU cz US. Rozumiem tylko tyle, że defekt prędzej czy później mnie dosięgnie. A że delikatnej jazdy STI sobie nie wyobrażam, pewnie to pierwsze... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mstar, Moim zdaniem, 2.5T są mniej wytrzymałe od 2.0T i koniec. Częściej się słyszy o wydmuchanych 2.5... :roll:

 

Z drugiej strony gdyby była totalna tragedia to nikt by tych aut ni kupował.... Problem bez wątpienia jest, ale podejrzewam, że nawet jeśli się pojawi to raz. Wydasz kilka tysi i znów powinien być spokój przez długi czas :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach