Skocz do zawartości

Forester diesel - różnice w ustawieniach


Swe3per

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niestety nie jeździłem Forkiem wcześniejszych wersji, więc nie mam porównania. Diesla wziąłem bo jeżdżę dużo (od grudnia przejechane 30 kkm) i moje wrażanie są bardzo pozytywne ale w skrócie:

1. Wnętrze - nad gustami się nie dyskutuje i dla mnie wystarczające. Mam wersję NAVI wiec jest wszystko co potrzeba.

2. Silnik - dieselek super. Faktycznie duża martwota do 1,5 krpm ale do tego się można przyzwyczaić. Jak tylko ruszę ze świateł to rakieta idzie. Tylko do 4 krpm, ale toż to tylko ropniak. Spalanie przy mojej jeździe nie przekracza 10 litrów.

3. Napęd - nie ma co dyskutować.... jak do tej pory nie zawiódł a podczas powrotu ze Szklarskiej w śniegu na początku stycznia w zawiei śnieżnej nikt nie miał szans.

4. Zawieszenie - no i tutaj się w 100% zgadzam z wami wszystkimi. ZBYT miękkie. Szczególnie tył. Zdarza się i to często, że gdy szybko przejeżdżam przez małe rondko wjeżdżając na nie trochę, widzę jak włącza się VDC przyhamowując uniesione koło. Bardzo nieprzyjemne uczucie ale do opanowania. Takie miękkie zawieszenie także przeszkadza w lekkiej jeździe terenowej. Miałem wcześniej LR Freelandera i był zdecydowanie twardszy.

 

Tyle krótkich wrażeń. Oczywiście nie zgadzam sie z wcześniejszymi twierdzeniami, że przy 100 km/h drga kierownica.... bo ja tez to miałem ale po wyważeniu kół problem zniknął.

 

Pozdrawiam

Ibex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja tak troszku OT ale pojawia się w tym wątku kilka razy mazda CX7 - ma ktoś sprawdzone info nt wersji 2.3 T? Idzie mi o awaryjność/brak, spalanie - zakładam, że wyższe niż w forku bo cięższa chyba jest :P . Ostatnio na parkingu ogladałem i nawet mi się spodobała, w środku też niczego sobie, ino ten automat wizualnie mi się nie widzi - to była wersja EU z AT ponoć na zamówienie - tak mówił właściciel jak z nim rozmawiałem. Opony 235 - pewnikiem w koleinach ciut nerwowo się prowadzi - ale to moje gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Też tam zajrzałem......

Ponieważ w tytule postu chodzi o Forestera diesla nalezy wtym miejscu dodać, że z tym silnikiem oferta jest ograniczona do Europy. Ergo żadne wypowiedzi z Australii, Japonii USA itd. z definicji nie dotyczą tego modelu.......

Pozdrowienia

 

Szanowna Dyrekcjo,

Subaru z silnikami Diesla jaknajbardziej znajdują się w ofercie w Australii

 

http://www.subaru.com.au/models/forester/

 

- a tak na marginesie - tam też mają problemy ze sprzęgłąmi ;)

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Derekcja jest nieomylna...

Derekcje się szanuje i nie dyskutuje...

Cale szczęście, ze nie mam w tej chwili żadnego Subaru...

Pozdrawiam głównego dystrybutora w RP badziewnych samochodów spod znaku plejad...

Zapraszam Pana Rogalskiego na http://forum.subaru.pl/bb3/index.php

Więcej luzu, mniej zamordyzmu i dziwnych pretorian.

To tak ku popularyzacji marki; jeszcze kilku oszołomów zostalo, którzy użytkują i chcą kupować obecne produkty FHI. Nawet na kresce...

Zapraszam do zalogowania się i otwarcia tematu pt. Pytania do Dyrekcji....

 

Pozdrawiam

 

Fux

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...