Skocz do zawartości

Swe3per

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Stąd

Osiągnięcia Swe3per

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Swe3per

    Forester kontra Rav4.

    Wszystko w porzo z tą klapą...ja wiem, że zdanie było długie, ale jak się dobrze wczytać, to wszystko pasuje..."inne suvy" na końcu jest dosyć kluczowe :cool:
  2. Swe3per

    Forester kontra Rav4.

    Bo taki forester za wielką wodą na przykład to oficjalnie po prostu damski samochód jest :cool: : No, a dla kobiet mieszkających w zakorkowanych miastach, którym przed zakupem nie przeszkadza otwierana na bok (i to na prawo), klapa bagażnika :roll: są inne suvy, tudzież buty na wyższych obcasach :grin:. I w ten sposób świat jest piękny i różnorodny. Facet w takim foresterze - to być może jest z kolei gość, który sobie nie musi niczego udowadniać i dosztukowywać...nosi spódniczkę, bo lubi, opinia innych mu wisi, bo i tak liczba tych, którzy mają cohones, żeby mu coś zasugerować jest mała i wciąż zmniejsza się z każdym odważnym... Co wy na taką segmentację? :cool:
  3. Dziękuję ślicznie. W sprawie fragmentu zeznam do protokołu, że dwaj (z tego samego salonu co prawda) niezależnie odpytani sprzedawcy zeznali na mękach, że usztywnienie przedniego zawieszenia jest wersji diesel jest podyktowane wyłącznie wagą silnika, wszystkie wersje prowadzą się identycznie i na pewno podczas jazdy próbnej nie zauważę żadnej różnicy. Może jednak przydałyby sie oficjalne procenty :wink:
  4. Po długim tentegowaniu w głowie, poświęconym podejmowaniu decyzji, w którym dziale wsadzić kij w mrowisko zdecydowałem się uderzyć lotem koszącym, z samej góry. Przy odrobinie szczęścia uda mi się tak sformułować pytanie, żeby nie zostać z miejsca pogonionym . Jako posiadacz żony przyszłej (być może) posiadaczki Żuka marki Subaru hobbystycznie porównuję sobie różne wyniki testów i opinie na temat prowadzenia forestera Diesla. Swoich opinii jeszcze nie posiadam, bo sprzedawcy w dwóch warszawskich salonach nieszczególnie byli zainteresowani nowym klientem...w każdym razie nie oddzwaniają, nie chcą się na jazdę próbną umówić - znaczy się nie kochają klientów i nie tęsknią... No w każdym razie ewidentnie wychodzi mi, że tych Foresterów musi być straszna ilość, bo każdy inaczej jeździ Na trop spisku wpadłem tutaj: NRMA, moją uwagę przyciągnął taki cytacik: "Subaru Australia along with Fuji Heavy Industries Japan completed extensive testing to determine that the Australian versions required a 40 per cent stiffer damper rate and a 16 percent stiffer spring rate on the front suspension than the models produced for its local Japanese market. These changes were introduced to reduce body roll and provide sharper corner turn in performance to suit the diverse Australian driving condition" To się prosto z mostu zapytam - jaką specyfikację w kwestii zawieszenia mają nasze polskie forestery? Bliżej japońskiej, czy australijskiej? Szanowny SIP dawał jakiś input do FHI w tym względzie? Pozdrawiam, Swe3per
  5. Witam wszystkich, zataczam coraz ciaśniejsze kręgi wokół forestera'09 w dieslu ...zczytałem już chyba wszystkie dostępne w necie testy po polsku, angielsku angielsku, angielsku amerykańsku :wink:, czesku, rosyjsku, wrażenia użytkowników na tym forum...W kilku kwestiach te recenzje zasadniczo się zgadzają - ale niestety w tych akurat, które najłatwiej jest organoleptycznie w salonie potwierdzić. Jest kilka kwestii, które obawiam się nie zostaną rozsztrzygnięte nawet podczas jazdy testowej - dlatego proszę użytkowników o opinię na temat: - stabilności samochodu przy dużych prędkościach - w odniesieniu do nawierzchni, bocznego wiatru etc. Podczas jazdy testowej w Warszawie do autostrady raczej niestety nie dojadę :roll: - nieszczęsnego prowadzenia na zakrętach. Tzw. "profesjonalne" testy są ze sobą wzajemnie sprzeczne, dodatkowo dochodzą opinie o innych nastawach zawieszenia USA/UE, pomiędzy dieslem i benzyną etc. Jednym się przechyla, innym nie bardzo, dla jednych jest nadsterowny, dla innych podsterowny, w jednych testach tłumienie po narządzie moczowo-rozrywkowym, bo miękko i buja, inni twierdzą, że raczej jest po twardej stronie Mocy. Zali to jeden i ten sam samochód? :???: Super byłoby, gdyby ktoś był w stanie raczej z perspektywy posiadacza rozsądnie się prowadzących, ale jednak FWD samochodów tudzież innych SUVów coś powiedzieć. Porównania z poprzednim foresterem są fajne, ale ja osobiście niestety nie miałem przyjemności .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...