Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Czerwony u mnie nie bardzo do czego ma pasować, dlatego polerowany rant

 

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Też ładnie B)

 

No i tak poza tym wpłynie na żywotność wiskozy ;)
A czy możesz nam pokrótce wyjaśnić dlaczego?
Co to za szpera tam wyląduje? 
 
:rolleyes:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej zacisk od sti, tarcza Brembo Oro i Ferodo Performance

 

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Fajnie to musi wyglądać jak takie wychuchane Legacy sexownie popiskuje przy hamowaniu jak rajdówka STi  :twisted:

________________________________________________________________________________________________________

 

 

Gdyby ktoś szukał przedniego zderzaka do Spec.B to przypadkowo udało mi się znaleźć używkę na alledrogo: 

C417912F-6511-4B3E-A4F5-F758C5E916BC.JPE 

A znalezienie zderzaka z poliftowej wersji Spec.B jest nie nada wyczynem na rynku wtórnym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące 5EAT, ile płynu potrzeba do wymiany? W instrukcji jest napisane, że skrzynia mieści 9.8L płynu, z kolei mam rachunki od poprzedniego właściciela i tam przy 60 tys km jest wymiana 4L.

tak ma być, tyle wypływa przy standartowej wymianie 

Edytowane przez szamot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki szamot za info!

Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś próbował płynu do skrzynii Gulf Multi-Vehicle ATF http://www.gulf.pl/include/datasheet/product/2460%20-%20Gulf%20Multi-Vehicle%20ATF.pdf?

Spełnia on normę Subaru ATF HP (taką mam podaną w instrukcji).

Edytowane przez JJacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szamot oczywiście, że można zdać się na ASO, ale chciałem rozpoznać temat i dowiedzieć się co jest na rynku, taki temat jak z klockami, można kupić OEM można też kupić coś innego. Z tego co ustaliłem jeśli chodzi o płyny (5EAT):

 

olej w przednim (0.8L) i tylnim dyfrze (1.4L)

   zalecany 75W90

   w ASO wlewali Total 80W90 i Gulf Gear 80W90 (mam na fakturach od poprzedniego właściciela)

   znalazłem np Valvoline: SynPower TDL 75W-90, DuraBlend GL-5 75W-90, Valvoline Gear Oil GL-5 SAE 80W-90; Gulf: Syngear 75W-90, Gear MP 80W-90; Motul: Gear 300 75W-90, Motylgear 75W90 itd itd

zastosować 75W90 czy może 80W90 ?

 

płyn w skrzyni i do wspomagania

   zalecany IDEMITSU ATF HP / SUBARU ATF Type-HP

   w ASO wlewali Subaru ATF pewnie

   znalazłem Gulf MV ATF, Valvoline MaxLife ATF, Motul Multi ATF (ten ostatni nawet wpisali jako zgodny z KO410Y0700 czyli konkretnym subarowym ATF'em), wszystkie zgodnie z Subaru ATF/ATF Type-HP

ktoś stosował coś innego niż ten płyn Subaru ?

 

płyn hamulcowy, DOT 4, tutaj chyba jest najprościej bo wybór jest mega duży, ja w ostatnim aucie stosowałem Castrol Response DOT4, który ma ciut lepsze parametry niż zwykły płyn DOT4

 

Ktoś ma jakieś uwagi?

ps. o olej nie pytam  :D

   

Edytowane przez JJacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, w 3.0 R, mam taki zastaw:

  • olej silnikowy 5W40 Motul Power 300V,
  • olej przekładniowy automatycznej skrzyni biegów Subaru ATF,
  • olej przekładniowy 75W90 Motul Gear 300 (dyferencjał),
  • płyn hamulcowy DOT4 Motul RBF 660,
  • płyn do chłodnic Motul Inugel Optimal Ultra.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak dawno na alle był taki oto sobie przed liftowy Spec za 30k

http://allegro.pl/subaru-legacy-3-0-r-spec-b-4x4-import-szwajcaria-i4221200331.html

 

A jednak nikt go nie zechciał i teraz sprzedaje się znowu tyle że w CH za...

http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/kombi/subaru-legacy-3-0r-awd-spec-b/w/an738430276/

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

częsta praktyka jeśli chodzi o auta nietypowe albo takie które w Polsce trudno sprzedać , po jakimś czasie wracają za granicę a tam duże większe prawdopodobieństwo ,że ktoś kupi.


Teraz dopiero widzę ,że te same zdjęcia i raczej nie ze Szczecinka więc może auto nie było wcale przywiezione do Polski .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ostatniej chwili!!!
 
Tym razem, nie spec, ale pojawiło się w Krakowie poliftowe legacy MY08
Uważam fajna, alternatywa dla Spec.B ;)
C33805430_2.jpg
C33805430_3.jpg
C33805430_5.jpg
C33805430_8.jpg
http://otomoto.pl/subaru-legacy-3-0-245km-automat-fv23-C33805430.html
 
Cena naprawdę interesująca jak na polifta :o
Coś czuje, że to auto szybko wyląduje we Wrocławiu B)

Dokładnie to jest ten sam model co w tym teście z 2008 roku :)

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schowek się nie domyka :) miałem to samo , pewnie coś spadło za niego i teraz nie mogą domknąć :)

Albo tyle do niego naładowali ciężkich rzeczy np instrukcje obsługi/księgę serwisową i stąd ten efekt.

Ja tak w Specu wujka miałem. Jak go opróżniłem to wszystko wróciło do normy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...