mile Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 W Europie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Kuba, w USA ale swoja droga nie ma sie podniecac USA patrzac do jakiego kryzysu doprowadzila ich glupota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Dobry automat by się przydał, tutaj konkurencja ma się znacznie lepiej. Już zostawmy audi, ale np. passat ma lepsze silniki i skrzynie. 2.5i to trochę porażka obecnie a 2.0 to za mało. H6 ma nie być z tego co wiem a tez jakoś ponad szereg osiągami nie wystaje. Innymi słowy jak ktoś chce w miarę szybkie (nie szybkie tylko czytać nie wolne) auto to subaru legacy odpada i to mnie boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Ja wole miec AWD w standardzie niz DSG w FWD. Sęk w tym że konkurencja oferuje DSG i AWD,a kupiec Subaru nie może tego mieć,obojętnie ile byłby gotów wydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie pisze o Europie, bo Unia chroni swoich producentow i pole walki jest nierowne. Pisze o rynkach gdzie nie ma akcyz, cel itd. Widocznie ludzie nie chca placic za AWD i DSG. My tu gadu gadu teoretycznie, a jak trzeba wyjack pieniadze z wlasnej kieszenie to jest juz inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zakładając że miałbyś do wyboru to Legacy z DSG i bez to co byś wybrał ? Przy założeniu że różnica w cenie niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 6MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 y z DSG i bez to co byś wybrał ? Przy założeniu że różn ja bym to uzależnił jeszcze od silnika do diesla i 2,5 N/A zdecydowanie DSG które wolał bym również od CVT do silnika 3.0 i 2.5 turbo bezwzględnie 6MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 H6 jest oferowane z manualem ? Do tej pory nie było tak tylko w Spec. B ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 silniki benzynowe subaru nie mają jeszcze bezpośredniego wtrysku. ale pewnie nie długo się to zmieni a wtedy w połączeniu z bezapelacyjną przewagą 4 cylindrowych boxerów nad 4 cylindrowymi rzędówkami da to zdecydowanie lepszy efekt. IMO w czasach zmniejszania pojemności silników mocny 4 cylindrowy boxer w połączeniu z lekkim autem to idealne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Mam nadzieję że nowy Legacy będzie miał mocniejszego diesla, 150 KM to żadna rewelacja. Choć nie ukrywam że moment fajny i lepiej wyprzedzać D niż moim 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Mam nadzieję że nowy Legacy będzie miał mocniejszego diesla, 150 KM to żadna rewelacja.Choć nie ukrywam że moment fajny i lepiej wyprzedzać D niż moim 2,0 150km to faktycznie nie za wiele ale IMO to najbardziej "benzynowy" diesel jakim jeździłem . chodzi cicho, płynnie jest wystarczający do lekkiego legacy czy forestera. to że w q5 jest 170 KM z podobnym momentem - zgadza się ale q5 waży 180kg więcej więc efektywnie forek jest znacznie bardziej żwawy. podobnie jest w przypadku crv czy nawet tiguna też są cięższe (do tego tam silniki diesla są słabsze niż subaru) tak więc to że jest trochę słabszy nie do końca przekłada się na rzeczywiste osiągi. ale dodatkowe 20-30km i 20 NM były by mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 silniki benzynowe subaru nie mają jeszcze bezpośredniego wtrysku. ale pewnie nie długo się to zmieni a wtedy w połączeniu z bezapelacyjną przewagą 4 cylindrowych boxerów nad 4 cylindrowymi rzędówkami da to zdecydowanie lepszy efekt. IMO w czasach zmniejszania pojemności silników mocny 4 cylindrowy boxer w połączeniu z lekkim autem to idealne rozwiązanie. i tu jest problem, wszyscy przechodza na turbobenzyny z bezp. wtryskiem (ktore imho wypra w ciagu paru lat diesle...) a subaru ciagle nie ma tego w ofercie... a przydalo by sie cos w rodzaju 2.0tsi od VAG :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Ja jakbym mial wybrac Legacy to 2 T lub 2.5 GT z 6MT. Outback 3,6 5 AT ale ten pewnie nie wejdzie do Europy a 2 D Outback tak naprawde mi nie pasuje. No ale moj ma dopiero 4 lata, poczekam i zobacze jak to sie rozwinie. Na koniec kupie pewnie STI. To wsam raz samochod dla 3 osobowej rodziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Na koniec kupie pewnie STI. To wsam raz samochod dla 3 osobowej rodziny. bardzo mi się podoba Twoje podejście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ja stawiam, że właśnie silnik 3.6L wejdzie do EU a turbo nie wejdzie - jak to było do tej pory w tych modelach :wink: Póki co, kocham mojego OBK mimo, że pali i nie jedzie, a jak już jedzie, to jak trzymam kierownice na wprost, to jedzie w prawo i to fest (trzeba będzie problem rozwiązać :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Co do wyglądu: moim zdaniem brakuje mu lekkości, nadkola sztucznie napompowane, lampy przednie niedopasowane do sylwetki, grill do wymiany, tył zbyt masywny. Ogólnie nie ma tego czegoś co ma poprzedni model. Co nie oznacza, że i tak się będzie sprzedawał, a może nawet i sam kupię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Co do wyglądu, czemu jest 8 cm wyższy ?? Te 8cm to tez 8cm więcej niż ma konkurencja !! Co z filozofia niskiego środka ciężkości ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 czemu jest 8 cm wyższy ?? żebyś mogł prowadzić bez zdejmowania kapelusza :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Póki co, kocham mojego OBK mimo, że pali i nie jedzie, a jak już jedzie, to jak trzymam kierownice na wprost, to jedzie w prawo i to fest (trzeba będzie problem rozwiązać :wink: ) Miałem to samo ! Zbieżność nie pomagała. Skończyło sie na wymianie maglownicy na gwarancji ! Od tej pory nie ma tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 First off, the 2010 Subaru Legacy that will be unveiled to the public at the 2009 New York Auto Show will not be available as a station wagon any more. Czy ktoś (z SIP może) mógłby potwierdzić / zdementować tą przerażająca wiadomość ? źródło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Pewnie w kombi będzie oferowane wyłącznie jako Outback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 w nowych 'plejadach' można poczytać o concepcie ciekawe na ile tej technologii przedzie do serii :razz: Moze Subaru az tak bardzo nie przejmuje sie akcyza w Polsce? to jest chyba sedno sprawy - raczej nasz przemiły kraj nie będzie dźwigał sprzedaży więc jakby nikogo to nie swędzi :razz: Skrzynie DSG posiada głupi Golf,a kosztuje troche mniej niż dowolne Subaru. nie porównuj golfa z legacy :roll: niepotrzebne te ramki jednak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Chodziło tylko o fakt że mały miejski kompakt ma taką nowinke techniczną,a flagowa limuzyna Subaru nie ma. Nigdzie nie porównywałem tych dwóch aut,nie wiem skąd ten wniosek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 skąd ten wniosek. tytuł wątku + 'a golf to ma dsg' :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się