Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobry automat by się przydał, tutaj konkurencja ma się znacznie lepiej. Już zostawmy audi, ale np. passat ma lepsze silniki i skrzynie. 2.5i to trochę porażka obecnie a 2.0 to za mało. H6 ma nie być z tego co wiem a tez jakoś ponad szereg osiągami nie wystaje. Innymi słowy jak ktoś chce w miarę szybkie (nie szybkie tylko czytać nie wolne) auto to subaru legacy odpada i to mnie boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisze o Europie, bo Unia chroni swoich producentow i pole walki jest nierowne. Pisze o rynkach gdzie nie ma akcyz, cel itd.

 

Widocznie ludzie nie chca placic za AWD i DSG. My tu gadu gadu teoretycznie, a jak trzeba wyjack pieniadze z wlasnej kieszenie to jest juz inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe subaru nie mają jeszcze bezpośredniego wtrysku.

ale pewnie nie długo się to zmieni a wtedy w połączeniu z bezapelacyjną przewagą 4 cylindrowych boxerów nad 4 cylindrowymi rzędówkami da to zdecydowanie lepszy efekt. IMO w czasach zmniejszania pojemności silników mocny 4 cylindrowy boxer w połączeniu z lekkim autem to idealne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że nowy Legacy będzie miał mocniejszego diesla, 150 KM to żadna rewelacja.

Choć nie ukrywam że moment fajny i lepiej wyprzedzać D niż moim 2,0

 

150km to faktycznie nie za wiele ale IMO to najbardziej "benzynowy" diesel jakim jeździłem .

chodzi cicho, płynnie jest wystarczający do lekkiego legacy czy forestera.

to że w q5 jest 170 KM z podobnym momentem - zgadza się ale q5 waży 180kg więcej :) więc efektywnie forek jest znacznie bardziej żwawy.

podobnie jest w przypadku crv czy nawet tiguna też są cięższe (do tego tam silniki diesla są słabsze niż subaru)

tak więc to że jest trochę słabszy nie do końca przekłada się na rzeczywiste osiągi. ale dodatkowe 20-30km i 20 NM były by mile widziane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe subaru nie mają jeszcze bezpośredniego wtrysku.

ale pewnie nie długo się to zmieni a wtedy w połączeniu z bezapelacyjną przewagą 4 cylindrowych boxerów nad 4 cylindrowymi rzędówkami da to zdecydowanie lepszy efekt. IMO w czasach zmniejszania pojemności silników mocny 4 cylindrowy boxer w połączeniu z lekkim autem to idealne rozwiązanie.

 

i tu jest problem, wszyscy przechodza na turbobenzyny z bezp. wtryskiem (ktore imho wypra w ciagu paru lat diesle...) a subaru ciagle nie ma tego w ofercie... a przydalo by sie cos w rodzaju 2.0tsi od VAG :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakbym mial wybrac Legacy to 2 T lub 2.5 GT z 6MT. Outback 3,6 5 AT ale ten pewnie nie wejdzie do Europy a 2 D Outback tak naprawde mi nie pasuje. No ale moj ma dopiero 4 lata, poczekam i zobacze jak to sie rozwinie. Na koniec kupie pewnie STI. To wsam raz samochod dla 3 osobowej rodziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam, że właśnie silnik 3.6L wejdzie do EU a turbo nie wejdzie - jak to było do tej pory w tych modelach :wink: Póki co, kocham mojego OBK mimo, że pali i nie jedzie, a jak już jedzie, to jak trzymam kierownice na wprost, to jedzie w prawo i to fest :mrgreen: (trzeba będzie problem rozwiązać :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyglądu: moim zdaniem brakuje mu lekkości, nadkola sztucznie napompowane, lampy przednie niedopasowane do sylwetki, grill do wymiany, tył zbyt masywny. Ogólnie nie ma tego czegoś co ma poprzedni model. Co nie oznacza, że i tak się będzie sprzedawał, a może nawet i sam kupię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co, kocham mojego OBK mimo, że pali i nie jedzie, a jak już jedzie, to jak trzymam kierownice na wprost, to jedzie w prawo i to fest :mrgreen: (trzeba będzie problem rozwiązać :wink: )

 

Miałem to samo ! Zbieżność nie pomagała. Skończyło sie na wymianie maglownicy na gwarancji !

Od tej pory nie ma tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowych 'plejadach' można poczytać o concepcie

ciekawe na ile tej technologii przedzie do serii :razz:

 

Moze Subaru az tak bardzo nie przejmuje sie akcyza w Polsce?

 

to jest chyba sedno sprawy - raczej nasz przemiły kraj nie będzie dźwigał sprzedaży więc jakby nikogo to nie swędzi :razz:

 

Skrzynie DSG posiada głupi Golf,a kosztuje troche mniej niż dowolne Subaru.

 

nie porównuj golfa z legacy :roll:

 

niepotrzebne te ramki jednak :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...